به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, July 17, 2008

Re: * EsteghlalBlue * aghaye Doctor : Chera khodetun ro zir e soal mibarid ?

khoda ra shokr ke tavanestid yek bazikon pishe khodetoon negah darid o behesh benazid ke ma tavanestim in yeki ra negah darim!!!!!!!!!!!!
engar tooye iran faghat karshenasane shoma bazikon shenas and!
hala khooobe har sale ghermez ha jam mishan dare bashgahe SS, dast be damane bazikonaye esteghlal mishan o mikhan gharardad bebandan bahashoon
nemooone hash faravoone
Taleb loo, sadeghi, enayati, akbar poor, jabary, ghorbani,....
nemidooonam shayadam kheili deleshoon mikhad hamin alizadeh ya borhani tooye timeshoon bazi kone
be ghole marooof:
gorbe dastesh be goosht nemirese mige pif pif!!!!


$!N@


--- On Wed, 7/16/08, It's Delaram <deliaashams@yahoo.de> wrote:
From: It's Delaram <deliaashams@yahoo.de>
Subject: * EsteghlalBlue * aghaye Doctor : Chera khodetun ro zir e soal mibarid ?
To: "Group Perspoli30" <Perspoli30@yahoogroups.com>, "Iran Soccer Group" <iransoccer@yahoogroups.com>, "SS Clube" <esteghlalblue@yahoogroups.com>
Date: Wednesday, July 16, 2008, 8:43 PM


علی باستانی ازخبرگزاري پرسپوليس : سعي داشتيم حداقل تا پايان فصل نقل و انتقالات يا بازي سوپرجام ايران چيزي از استقلال و خصوصا سرپرست اين تيم (نظري جويباري)ننويسيم. حتي به پيشنهاد بعضي از دوستان که خواسته بودند جواب ايشان را در برابر صحبتهايي که در مورد جذب بازيکنان پرسپوليس و خصوصا عباس آقايي که با لحن تحقير آميزي بيان کرده
بودند ، بدهيم جواب رد داديم اما مثل اينکه ايشان ميدان را خالي ديده و چون کسي از مسئولان باشگاه پرسپوليس جوابشان را نمي دهد اين توهم در ايشان بوجود آمده که تمامي صحبت ها و اظهار نظرات ايشان عين صواب است.




اولا در مورد جذب بازيکن از پرسپوليس مترصد يک فرصت مناسب هستم تا جواب ايشان را بدهم اما ايشان در جديدترين افاضاتشان در مورد جذب ابراهيم توره بازيکني که خيلي سعي داشتند او را به اردوگاه آبي بکشانند گفته اند:" نميتوانستيم براي بازيکني که در تست فني استقلال رد شده بود تا اين حد هزينه کنيم."
در اينگونه موارد معمولا درک ميکنيم که ايشان چه ميگويند.حکايت همان حکايت نرقصيدن و کج بودن زمين است اما پيشنهاد ما اين است که ايشان بهتر است در صحبتهاي خود تجديد نظر داشته و حداقل از اين به بعد سعي کنند با تامل بيشتري صحبت کنند.
اگر بنا بر اين باشد که هر کس نتواند بازيکني را جذب تيمش کند و آن بازيکن سر از تيم رقيب درآورد اينگونه دادسخن دهد ، پس پرسپوليسي ها که ساليان سال است بازيکن قرارداد داخلي بسته شان را جنابعالي با مبلغي بيشتر و گاه تا چند برابر به تيم خود ميبريد چه بگويند.
نمونه آن آرش برهاني بود که صبح با پرسپوليس داخلي بست و عصر با تيم شما ثبت کرد.
جناب آقاي نظري ما با اينگونه يارگيري شما مشکل نداريم افتخار هم ميکنيم که کادر فني تيم شما آنقدر نابسامان عمل کرده تا منتظر است ببيند پرسپوليس دست بر کدامين بازيکن ميگذارد ، با کدامين بازيکن مذاکره مي کند تا شما بلافاصله جذبش کنيد که البته جالب هم اينجاست که اينگونه بازيکنان هم هيچگاه براي شما بازيکن نشدند که هاشمي نسب ، انصاريان ،مومن زاده، برهاني ، منيعي و .... نمونه ادعاي ماست.
امسال هم اگر بيگ زاده و خسرو حيدري و نيز عباسفر با شما رسما قرارداد بسته اند بدانيد که خود پرسپوليسي ها خواستار همکاري نبوده اند و الا مطمئن باشيد اگر بنا بود بيگ زاده حفظ شود حفظش سخت تر از جذب ابراهيم توره نبود .که خود عباسفر در مصاحبه هايش با اشاره به گفته پيرواني که پرسپوليس قصد جذب عماد رضا و ابراهيم توره را دارد و ممکن است بازي به تو نرسد راه استقلال را پيش گرفته است و جالب اينجاست که هنوز عماد رضا پايش را به سوريه نگذاشته واسطه هاي استقلال تماسهايي را باوي برقرار کرده اند.
ابراهيم توره اگر بازيکن تستي رد شده در تمرين استقلال بوده ،فصل گذشته براي پيکان 13 گل زد و نفر دوم گلزنان شد جنابعالي که دکتر جديد(حاجي قديم) پس از جذب برهاني انگار بمبي ديگر ترکانده بود بگوييد برهاني امسال در استقلال چه کرده که تمديد قراردادش را منوط به آمدن و نيامدن اکبرپور کرده ايد و چه افتضاحي که با عليزاده اي که در ليست فروش پرسپوليس بود تمديد ميکنيد اما برهاني ا دست نگه مي داريد.
قضاوت با خوانندگان


With Best Wishes
 

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive