به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, July 13, 2008

* EsteghlalBlue * Fatholah Zade : Mostafavi Farghe Vagheiat Va Roya Ra Namidanad !!!

 
 

 

 
 
 
 
 
 

Farsi ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF8 ) )

 
 
 
 
 
 
جواب های فتح الله زاده به مصطفوی ، مصطفوی فرق واقعیت و رویا را نمیداند

تیم استقلالmajidgoal می نویسد "

 

فتح الله زاده: معمولا انسان‌ها در دو دوره زماني حرف‌هاي اينچنيني مي‌زنند. يك‌بار وقتي كه جوان هستند و بي‌پروا و زماني هم كه سن آنها بالا مي‌رود. آقاي مصطفوي كه اولي را رد كرده‌اند، سن ايشان بالا رفته و فرق رويا و واقعيت را تشخيص نمي‌‌دهند!



 

اظهارات ديروز داريوش مصطفوي سبب شد تا علي فتح‌الله‌زاده نيز بدون آنکه حواسش به این باشد که چهارشنبه استعفایش را به هیات مدیره باشگاه استقلال تقدیم کرده است ،  به روزهاي اوجش بازگردد و به مصاحبه مفصل مديرعامل پرسپوليس  جواب بدهد.

 

 فتح‌الله‌زاده كه چند روز پيش مصطفوي را – به‌شوخي – متهم به خيانت كرده و اينگونه از او كه دو سال پيراهن استقلال را پوشيده، اما خود را يك پرسپوليسي مي‌داند، گله كرده بود، ديروز اما با لحن جدي‌تري جواب حرف‌هاي همتاي پرسپوليسي‌اش را داد تا فضاي فوتبال در فاصله سه هفته مانده به آغاز ليگ‌برتر، تحت‌تاثير منازعه رسانه‌اي اين دو قرار بگيرد.

 

فتح‌الله‌زاده جزء‌به‌جزء جواب مصطفوي را داد.

 

 فرق رويا و واقعيت را تشخيص نمي‌دهد

 

 مديرعامل استقلال با جمله جنجالي مصطفوي، مبني بر اينكه پرسپوليس چهار گل به استقلال مي‌زند، شروع كرد.

 

او در حالي كه مشخص بود اين مصاحبه را كامل خوانده، شمرده شمرده گفت: «معمولا انسان‌ها در دو دوره زماني حرف‌هاي اينچنيني مي‌زنند. يك‌بار وقتي كه جوان هستند و بي‌پروا و زماني هم كه سن آنها بالا مي‌رود. آقاي مصطفوي كه اولي را رد كرده‌اند، سن ايشان بالا رفته و فرق رويا و واقعيت را تشخيص نمي‌‌دهند.»

 

فتح‌الله‌زاده در واكنش به اينكه سن او نيز بالا رفته، گفت: «من وقتي با پدر خدابيامرزم به تماشاي فوتبال مي‌رفتم، او داشت از فوتبال خداحافظي مي‌كرد.»

 

 فتح‌الله‌زاده به اين سوال كه آقاي مصطفوي گفته‌اند پرسپوليس چهار گل به استقلال مي‌زند؛ شما چه نتيجه‌اي را پيش‌بيني مي‌كنيد؟ اينگونه پاسخ داد: «من پيش‌بيني نمي‌كنم. تيم ما به جاي حرف‌زدن، عمل مي‌كند. صبر كنيد تا ببينيد چه اتفاقي خواهد افتاد.»

 

فتح‌الله‌زاده با اشاره به كري‌خواني مصطفوي گفت: « به‌نظر من كري مديريتي بايد زيبنده آن مدير هم باشد. شايد ايشان مي‌خواهند با اين كري‌ها بگويند كه بزرگند، ولي من خيلي بزرگم! آنقدر بزرگ كه اگر مرا از نزديك ببينند، فرار مي‌كنند!‌  

 

 از كنارش رد شوم، سلام و عليك مي‌كنم

 

 مصطفوي در مصاحبه ديروزش گفته بود كه آنقدر گرفتار است و آنقدر وقتش را صرف آماده‌سازي تيم گذاشته كه اگر از كنار فتح‌الله‌زاده بگذرد، او را نخواهد شناخت.

 

 فتح‌الله‌زاده اما در پاسخ گفت كه مصطفوي را خيلي خوب مي‌شناسد: «من همه را مي‌شناسم. البته همه را با كارنامه‌هايشان مي‌شناسم، نه خشك و خالي. من كار خودم را انجام مي‌دهم و يك مدير بالان‌ديده! هستم. اگر از كنار مصطفوي رد شوم، نگهش مي‌دارم و با او سلام و عليك مي‌كنم. به‌هرحال ايشان 20 سال از من بزرگ‌تر است و احترامش واجب.»

 

بيايد پيش من تا بيگ‌زاده را بدهم

 

 مديرعامل پرسپوليس اما بيگ‌زاده را بازيكن پرسپوليس مي‌داند. بازيكني كه با اين تيم قرارداد داخلي امضا كرده بود اما به‌ يكباره سر از استقلال درآورد.

 

 مصطفوي ديروز گفت كه مداركي را درباره اقدام استقلال براي جذب بيگ‌زاده به سازمان تربيت‌بدني داده و آنها به اين اقدام استقلال اعتراض دارند. فتح‌الله‌زاده در واكنش به اين اظهارات گفت: «به‌نظر من آقاي مصطفوي خواب‌نما شده‌اند. اگر واقعا بيگ‌زاده اينقدر برايشان مهم است و ارزش دارد، بيايند پيش خودم تا توافق كنيم و او را بدهيم به پرسپوليس! من از ايشان تعجب مي‌كنم. ايشان رئيس فدراسيون فوتبال بوده و خودش بهتر از همه مي‌داند كه قراردادهاي داخلي هيچ ارزشي ندارند. از اين قراردادها ما با 10 بازيكن داريم كه اثرانگشتشان پاي ورقه هست اما هيچ واكنشي نسبت به حضور آنها در تيم‌هاي ديگر نشان نداديم.»

 

 نه نيكبخت را ديده‌ام ، نه با او حرف زده‌ام

 

  ديروز تيتر بسياري از روزنامه‌ها به شايعه حضور واحدي‌نيكبخت در دفتر علي فتح‌الله‌زاده اختصاص داشت. اينكه نيكبخت نزد مديرعامل استقلال رفته و حتي با او قرارداد داخلي بسته تا به اين تيم برگردد.

 

 البته هم سرمربي استقلال و هم سرپرست اين تيم در واكنش به حضور احتمالي نيكبخت در استقلال گفته بودند كه او را نمي‌خواهند، اما باز اين شايعه‌اي بود كه واكنش مصطفوي را ‌همراه داشت.

 

 مصطفوي ديروز گفت كه نيكبخت متعلق به پرسپوليس است، چراكه با اين تيم بزرگ شده! و هيچ مشكلي بر سر راه تمديد قراردادش با پرسپوليس نيست. او همچنين گفت كه نيكبخت و قطبي با هم مي‌مانند و اين بازيكن به هيچ تيمي نمي‌رود

 

 اما فتح‌الله‌زاده به‌شدت شايعه حضور نيكبخت در دفترش را تكذيب كرد. او گفت: «من بعد از ليگ تا اين لحظه نه به صورت حضوري و نه حتي تلفني با نيكبخت تماسي نداشته‌ام. فقط متاسفم كه يك مدير در اين سن و سال اينطور سخن مي‌گويد.»

 

"
ارسال شده در مورخه : یکشنبه، 23 تیر، 1387 توسط poria

 

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

 

www.IranSoccer.Ir

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
   
 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement  Contact To :  TajClubEsteghlal@Yahoo.com / AmirModern@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

All Rights Reserved , IranSoccer , Marshal Modern .

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive