به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, July 27, 2008

* EsteghlalBlue * مدیریت حاشیه ) یا (حاشیه ی مدیریت )

(مدیریت حاشیه ) یا (حاشیه ی مدیریت)

 

مهمترین عاملی که میتواند پرسپولیس را در فصل پیش رو علیرغم یارگیری مناسب, تبدیل به یک تیم ناموفق نماید , مدیریت این باشگاه است.اصلی ترین نکته اینست که مصطفوی بر خلاف کاشانی, با دستور مستقیم رییس جمهور انتصاب نشده است, لذا نمیتوان انتظار داشت که به اندازه ی کاشانی از حمایت برخوردار باشد و صاحب نفوذ.

 

  از سوی دیگر کاشانی با وجود اینکه اولین تجربه ی مدیریت ورزشی اش را سپری میکرد, صبر و آرامشی خاص را نشان داد که میتواند ناشی از اعتقادات مذهبی او باشد و شاید هم  ناشی از اطمینان به حمایت بالا دستیها.

در هرصورت کاشانی با این ویژگی توانست به مقدار قابل توجهی حاشیه های پرسپولیس را مدیریت کند تا با استمداد از حوادثی ویژه , قهرمانی را به دست آورد.

از سوی دیگر قابل پیش بینی است که مصطفوی علیرغم سابقه ی مدیریت ورزشی و داعیه ای که دارد , در این پست جدید موفق نخواهد بود. او از آرامش و صبوری کاشانی بی بهره است و علیرغم تمام واحدهای دانشگاهی که سالیان پیش گذرانده است, مدیریت حاشیه را نمیداند و حتی در بسیاری از مواقع, شخصا" آتش بیار معرکه است. بعبارت دیگر, پرسپولیس در فصل جدید نه تنها در مدیریت حاشیه عاجز خواهد ماند, بلکه از حاشیه ی مدیریت نیز ضربه خواهد خورد.

اینها میتواند مهلک ترین ضربه را به بدنه ی پرسپولیس وارد کند و برای ناکامی پرسپولیس همین کافی خواهد بود.

اما در مورد کادر فنی؛ هر چند میتوان قطبی را بواسطه ی قرارداد منحصر به فردش, از هم اکنون مربی برنده ی لیگ دانست, اما فقط گذشت چند هفته از بازیها کافی خواهد بود تا قطبی به اشتباه بزرگش  در مورد ( ادای دین) پی ببرد و دریابد که ضربه ی بدی به اعتبار اندک فصل پیش خود وارد ساخته است. هر چند در مجموع بواسطه ی دلارهای دریافتی, این ناکامی برای قطبی قابل تحمل خواهد شد و بازنده ی اصلی او نخواهد بود.

این را نیز فراموش نکنیم که در کنار قطبی دستیارانی قرار دارند که شایستگی خود را در حد سرمربیگری تیم ملی میدانند و خودشان مولد نیرومند حاشیه هستند و شاید به اندازه ی استیلی از خود سیاست و شکیبایی بروز ندهند.

تنها 2-3ماه همزیستی بین عابدزاده و قطبی کفایت میکند تا انواع و اقسام حاشیه ها از نیمکت و رختکن پرسپولیس به بیرون سرایت کند. در کنار عابد زاده , نباید از پیروانی غافل شویم که همواره, حتی در طول دوران بازیگری اش به شهادت مربیان و یارانش , موفقیت فردی را بر موفقیت تیم ارجحیت داده و بی شک هیچ چیز جز لغزش قطبی او را خرسند نخواهد کرد.

اینها مهمترین دلایلی است که عملکرد نسبتا" مناسب پرسپولیس در نقل و انتقالات را خنثی خواهد ساخت و قهرمان فصل پیش را بعنوان ناکام بزرگ لیگ آتی معرفی خواهد کرد.

 

دلتــــــــــــا

 

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive