به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, July 5, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football

مدير عامل باشگاه پرسپوليس پس از توافق نهايى با قطبى صورتجلسه اى را براى تامين مالى به سازمان تربيت بدنى برد. جلسه مدير عامل باشگاه پرسپوليس براى عقد قرارداد با افشين قطبى ديروز در دفتر باشگاه با حضور داريوش مصطفوى مدير عامل، حسين هدايتى عضو هيأت مديره، احمدرضا عابدزاده مربى دروازه بان ها به همراه قطبى و مدير برنامه هايش برگزار شد و قرارداد ۲ ساله اى با وى به امضا رسيد. در اين جلسه علاوه بر توافق و امضاى قرارداد، در مورد مسايل مختلف از قبيل جذب حاميان مالى جديد و شرايط برگزارى اردوها نيز مورد بررسى قرار گرفت. جلسه ساعت ۱۵ به پايان رسيد و تصميم گرفته شد مصطفوى صورتجلسه اى را تقديم على آبادى كند تا در مورد تامين مالى آن اقدامات لازم از سوى سازمان تربيت بدنى انجام شود.

 

على كريمى بازيكن ايرانى تيم القطر كه اين روزها شايعه حضورش در پرسپوليس بيشتر از روزهاى پيش به گوش مى رسد، روز گذشته با تكذيب حضورش در پرسپوليس گفت: قرارداد من با تيم القطر قطر ۲ ساله بوده كه هنوز يك سال ديگر آن باقى مانده است و در فوتبال حرفه اى چنين بحث هايى نمى تواند چندان صحت داشته باشد.كريمى گفت: تيم القطر براى يك سال باقيمانده از قرارداد من مبلغ ۲ ميليارد تومان را به من پرداخت مى كند كه اگر من قصد بر هم زدن اين قرارداد را داشته باشم بايد چنين مبلغى را به عنوان غرامت به آنها بپردازم و اين در حاليست كه زندگى حرفه اى چنين اجازه اى را به من نمى دهد، چرا كه شكستن اين قرارداد نه به نفع من است و نه به نفع پرسپوليس.كريمى گفت: از اينكه پرسپوليسى ها و هواداران فهيم آنها به من لطف دارند، از آنها سپاسگزارم و به آنها قول مى دهم كه چنانچه قصد بازى در ايران را داشته باشم، انتخاب اول و آخر من پرسپوليس خواهد بود.كريمى گفت: شايد باورتان نشود اما به نوعى خود را مديون پرسپوليس و طرفداران پر تعداد اين تيم مى دانم و قول مى دهم كه روزى با حضور دوباره در پرسپوليس محبت هاى آنها را جبران كنم.على كريمى درباره زمان حضورش در قطر گفت: بزودى راهى قطر خواهم شد تا به همراه تيم القطر براى برگزارى يك اردوى ۱۰ روزه به يكى از كشورهاى صاحب نام اروپايى عازم شوم.

 

مدرس آلمانى گفت:« براى همكارى با على دايى در تيم ملى ايران بايد با وى مشورت هاى نهايى را انجام دهم.» روته مولر همچنين گفت :« طبق برنامه ريزى هاى انجام شده از سوى AFC بايد در مدت ۲ هفته به مربيان ايرانى آموزش دهم و به همين دليل مأموريت داشتم به ايران بيايم.» نامزد حضور در كادر فنى تيم ملى در مورد حضورش در اين تيم گفت:« آخرين بارى كه به ايران آمدم در اين زمينه صحبت هايى با على دايى داشتم. اگر چه در آن زمان بحث تيم ملى مطرح نشد. اين بار دوباره با دايى ملاقات خواهم كرد و بدون شك در مورد حضورم در كادر فنى تيم ايران صحبت مى كنم.» مدرس آلمانى با تأكيد بر اين مطلب كه براى امضاى قرارداد با فدراسيون فوتبال ايران موارد زيادى بايد حل شود، تصريح كرد:« از همه مهمتر اينكه اكنون با فدراسيون فوتبال آلمان قرارداد دارم، بنابراين قبل از اينكه مربيگرى تيم ايران را بپذيرم بايد نظر مثبت فدراسيون آلمان نيز جلب شود. با همكارى و تعامل فدراسيون هاى ۲ كشور اين موضوع مى تواند فراهم شود.» مولر خاطرنشان كرد:« در وهله اول بايد به توافق برسيم، سپس مى توانيم در مورد مذاكره و عقد قرارداد صحبت كنيم. دوست دارم مشكلات حل شود تا بتوانم در كادر فنى تيم ايران حضور داشته باشم.» مولر با بيان اين مطلب كه در اين سفر اولويت من برگزارى كلاس هاى مربيگرى است اما به حضور در تيم ملى ايران خوشبين هستم، افزود:« در شرايط فعلى نمى توانم اظهار نظر قطعى كنم اما پس از مشورت با على دايى و فدراسيون ايران و آلمان، پاسخ نهايى خود را اعلام خواهم كرد. »

 

 

على نظرى جويبارى سرپرست تيم استقلال اعلام كرد: عليرضا نيكبخت را استقلالى مى دانيم اما به دليل توافق مديران عامل ۲ باشگاه در نگرفتن بازيكن از يكديگر براى حضورش در استقلال مذاكره نمى كنيم. وى با اشاره به اين كه در فصل نقل و انتقالات به خواسته هاى خود رسيديم، اظهارداشت: با سياوش اكبرپور در حال مذاكره هستيم و با پيوستن وى و يك بازيكن ديگر ليست استقلال براى اين فصل بسته مى شود. سرپرست استقلال در خصوص بازى سوپرجام ميان استقلال و پرسپوليس افزود: بازى خوبى است و اميدوارم هواداران ۲ باشگاه از اين بازى راضى باشند. وى در خصوص بازگشت افشين قطبى به پرسپوليس اظهار داشت: همه ايرانيان و فوتبالدوستان مى دانند كه قطبى مربى باكلاس و مؤدبى است و همه ما خوشحاليم كه بار ديگر به وطن خود بازگشته است.اميدواريم با حضور قطبى در پرسپوليس اين تيم در رقابت هاى باشگاه هاى آسيا موفق باشد. نظرى جويبارى در خصوص اردوى تيم استقلال در مراكش گفت: اردوى مراكش كنسل شد و تيم استقلال ۲۴تير به استانبول تركيه مى رود و سوم مردادماه هم باز مى گردد

 

عضو هيأت رئيسه باشگاه پرسپوليس گفت : احتمال حضور على كريمى و چند بازيكن سرشناس داخلى و خارجى در تيم فوتبال پرسپوليس وجود دارد . مجيد فرخزادى اظهار داشت : پيش از اين نيز عنوان كرده بوديم كه بيش از۵۰ بازيكن داخلى و خارجى درخواست خود را براى حضور در تيم فوتبال پرسپوليس ارائه كرده اند. فرخزادى گفت : با صراحت مى گويم كه تيم پرسپوليس قويترين و خطرناكترين خط حمله را در فصل آينده ليگ برتر در اختيار خواهد داشت . وى گفت : علاوه بر على كريمى ، رحمان رضايى نيز به عنوان يكى از گزينه هاى پرسپوليس مطرح است كه بزودى و به صورت رسمى اسامى بازيكنانى كه با تيم پرسپوليس قرارداد مى بندند را به اطلاع خواهيم رساند

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive