به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, July 3, 2008

* EsteghlalBlue * tore


آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال
توره آبي پوش مي‌شود، عماد رضا قرمز



در بازار راكد ترانسفرها، هيأت فوتبال استان تهران ديروز، روز نسبتا شلوغي را پشت سرگذاشت با ثبت اسم 4 بازيكن!

حسين كاظمي هافبك فصل قبل تيم سپاهان و هادي شكوري بازيكن تيم ذوب آهن ديروز با ثبت قرارداد در هيأت فوتبال تهران به باشگاه استقلال منتقل شدند و ‌‌مرتضي مولائيان از هماي تهران و محسن ميرابي از پاس همدان با تيم راه آهن تهران قرارداد امضا كردند. همچنين ‌‌رحمان احمدي دروازه‌بان سابق تيم سايپا ديروز با عقد قراردادي 2 ساله راهي تيم سپاهان اصفهان شد و بهمن طهماسبي بازيكن فصل گذشته مقاومت سپاسي شيراز هم ديروز به تيم سپاهان اصفهان منتقل شد.اما شايد امسال بهتر باشد كه به جاي كشف بمب‌ها، به جدايي طلب‌ها پرداخت.
يكي از اين افرادي كه ساز جدايي زده، مجتبي جباري است. انگار در برنامه‌هايش، استقلال اولويتي ندارد. همان طور كه خود مجتبي جباري مي‌گويد، داستان رفتن او به المپيك مارسي هنوز منتفي نشده است. مدير برنامه‌هاي او مشغول مذاكره با بندرنشينان فرانسه است و تا 2 هفته ديگر همه چيز مشخص مي‌شود.
درصورتي كه اين ترانسفر صورت نگيرد، اولويت بعدي جباري رفتن به امارات است. اما اين طور كه از زبان خودش شنيده مي‌شود اگر نتوانست به ليگ امارات برود و مجبور شود در ايران بماند اولويت اولش استقلال است و درصورت عدم‌توافق با اين تيم به ساير تيم‌هاي ايراني فكر مي‌كند. «من در درجه اول دوست دارم كه به اروپا بروم و فكر مي‌كنم اگر بازي ملي بيشتري داشتم، لژيونر شدنم راحت‌تر انجام مي‌شد. به‌هرحال اولويت من براي انتخاب تيم فصل آينده اول اروپاست و اگر نشد يك كشور عربي كه احتمالا امارات است كه البته ميان انتخاب مجدد استقلال و يك تيم عربي دچار ترديد هستم و هنوز در اين مورد تصميم قطعي و نهايي را نگرفته‌ام.»
اما به غير از جباري كه اين برنامه را براي خودش ريخته، نوازي هم جايي در ليست امير قلعه نويي ندارد. آن طور كه خود نوازي به خبرنگار همشهري گفت، بايد او را در فصل بعد در تيم ديگري ببينيم:« از اين وضعيت خسته شده‌ام. دو سال است كه اين بي‌احترامي‌ها را مي‌بينم. جواني‌ام را براي اين تيم گذاشتم ولي حالا اين رفتار را با من مي‌كنند.»
..........................................
اما بررسي شايعات هم جالب است. امروز تكليف ابراهيم توره مهاجم آفريقايي فصل گذشته پيكان مشخص مي‌شود. او كه قبل از شروع فصل نقل و انتقالات در فهرست خريد استقلال بود، طبق عرف، مورد توجه پرسپوليس هم قرار گرفته. طي چند روز گذشته اخبار متناقضي در مورد تيم آينده او شنيده مي‌شود. از طرفي منابع نزديك با باشگاه پرسپوليس از توافق قطعي مدير برنامه‌هاي توره با داريوش مصطفوي خبر مي‌دهند و از سويي ديگر منابع نزديك به باشگاه استقلال از ثبت شدن قرارداد توره با استقلال. اما يكي از منابع آگاه در باشگاه استقلال در اين مورد مي‌گويد:« شك نكنيد توره استقلالي است.»
............................................................ ...........
.از طرف ديگر، سياوش اكبرپور ديروز در تمرين استقلال تهران حاضر شد تا استقلالي شدنش بيشتر بپيچد. البته اكبرپور پيشنهادات ديگري هم دارد.
او براى حضور در اروپا، امارات و يا استقلال هنوز تصميم نهايى‌اش را نگرفته است: «مديربرنامه‌هايم به امارات رفته تا پيشنهادهاى جديد را در مورد من به‌صورت جدى پيگيرى كند. ۲ پيشنهاد اروپايى به من ارائه شده كه يكى از آنها از كشور دانمارك است. البته پيشنهاد مالى ارائه شده از سوى تيم دانماركى چندان خوب نيست. البته به غير از تيم دانماركى يك تيم ديگر اروپايى هم به من پيشنهاد داده كه بايد دقيقاً بررسى شود. اول بايد تكليفم با تيم اماراتى و ۲ تيم اروپايى مشخص شود تا بعد با استقلالى‌ها صحبت كنم. اگر پيشنهاد مالى اروپايى‌ها و اماراتى‌ها زياد تفاوتى با پيشنهاد مالى استقلال نداشته باشد، قطعاً استقلال را به آنها ترجيح مي‌دهم.»
thank you
**arya**


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive