به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, July 13, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football


هافبك تيم ملى فوتبال كشورمان و بازيكن پيشين باشگاه بايرن مونيخ آلمان به تيم فوتبال السيليه قطر پيوست. در شرايطى كه طى روزهاى گذشته عنوان شده بود مسئولان باشگاه قطرى تمايلى به ادامه همكارى با على كريمى ندارند اما اين بازيكن با تصميم كميته ملى المپيك قطر به تيم فوتبال السيليه پيوست. كميته ملى المپيك قطر كه مسئوليت عقد قرارداد با بازيكنان خارجى و انتخاب تيم هاى آنها را برعهده دارد روز گذشته در نشستى به مشكل على كريمى با باشگاه القطر رسيدگى و به دنبال درخواست هافبك ايرانى اين تيم مبنى بر جدايى از القطر، با حضور او در باشگاه السيليه موافقت كرد. براين اساس على كريمى يك فصل باقى مانده از قراردادش با تيم فوتبال القطر را در تيم السيليه سپرى خواهد كرد. اين تيم فصل گذشته در بين ۱۰ تيم حاضر در ليگ قطر با ۲۷ امتياز در رده هشتم قرار گرفت. السيليه قبل از اين با عنوان القادسيه در فوتبال قطر فعاليت مى كرد. بنابر اعلام مدير برنامه هاى على كريمى مبلغ قرارداد اين بازيكن در طول۲ سال بازى در قطر ۴ ميليون و ۷۰۰ هزار يورو است.

 

مربى استقلال گفت: در حدى نيستم كه بخواهم در مورد حضور مرفاوى در كادر فنى اظهارنظر كنم. محمود فكرى در خصوص شايعه نارضايتى از حضور صمد مرفاوى در كادر فنى اظهار داشت: من در حدى نيستم كه بخواهم در مورد حضور صمد مرفاوى در استقلال اظهارنظر كنم. وى مربى و پيشكسوت من بوده و در حال حاضر دوران كارآموزى خود را سپرى مى كنم. فكرى در مورد اينكه با حضور مرفاوى ديگر در استقلال دستيار اول نخواهد بود، گفت: بحث نفر اول بودن مطرح نيست. بى شك مرفاوى جلوتر از من است و مشكلى در اين مورد نيست. مربى استقلال در مورد شايعه مخالفت پرسپوليس و استقلال با برگزارى سوپرجام عنوان كرد: براى انجام اين مسابقه ابتدا ارگان هاى مختلف بايد براى برگزارى اين ديدار آماده باشند و اين مسابقه شرايط خاص خودش را دارد. ۲ تيم به دليل آنكه فصل آماده سازى را دير شروع كرده اند ترجيح مى دهند اين مسابقه برگزار نشود، زيرا احتمال آسيب ديدگى بازيكنان زياد است

 

محسن خليلى مهاجم ملى پوش تيم فوتبال پرسپوليس براى ۶ ماه فوتبال را از دست داد. در حالى كه محسن خليلى تمرينات ابتدايى پرسپوليس را به دليل آسيب ديدگى از دست داده بود، نمى تواند تا ۶ ماه آينده براى تيم ملى و تيم باشگاهى اش بازى كند. خليلى كه در حال حاضر به همراه اعضاى تيم ملى در اردوى ماربلاى اسپانيا حضور دارد با پارگى رباط صليبى پاى چپش به احتمال فراوان نمى تواند تا شش ماه ديگر براى تيم ملى و تيم باشگاهى اش بازى كند. خليلى يك روز پيش از سفر تيم ملى به اسپانيا دويدن نرم را آغاز كرده بود اما به دليل آسيب ديدگى اش در اردوى اسپانيا جدا از ساير بازيكنان تيم ملى تمرين مى كرد. پس از مشخص شدن عمق آسيب ديدگى اش او بايد پاى خود را به تيغ جراحان بسپارد و احتمال دارد كه براى انجام عمل جراحى در يكى از كلينيك هاى معتبر اسپانيا حاضر شود.

 

مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: در صورتى كه «عليرضا نيكبخت» با پرسپوليس به توافق نرسد، با او وارد مذاكره مى شويم. على فتح الله زاده همچنين اظهار كرد: ما در حال حاضر هيچ بحثى درباره جذب عليرضا نيكبخت نداريم اما در صورتى كه اين بازيكن با باشگاه پرسپوليس به توافق نرسد و نخواهد در اين تيم بماند، حاضريم با نيكبخت مذاكره كنيم تا پس از جذب او اين بازيكن را به خارج از كشور ترانسفر كنيم. وى افزود: كادرفنى باشگاه استقلال به حضور نيكبخت احساس نياز نمى كند و به همين دليل اگر با او وارد مذاكره شويم تنها براى ترانسفرش به فوتبال اروپا خواهد بود. فتح الله زاده در ادامه تصريح كرد: تا روز دوشنبه با مجتبى جبارى مذاكره مى كنيم و در صورتى كه اين بازيكن قرارداد خود را با استقلال تمديد كند، ديگر كار باشگاه در فصل نقل و انتقالات به پايان خواهد رسيد. وى افزود: يك مهاجم گلزن دانماركى نيز در اردوى تركيه استقلال حاضر مى شود تا كادرفنى او را بررسى كند و اگر مطابق نظرات كادرفنى باشد، جذب خواهد شد.

 

سخنگوى هيأت مديره پرسپوليس گفت: سقف قرارداد بازيكنان ما مشخص است و بازيكن ۵۰۰ ميليونى هم نگرفته ايم. مجيد فرخزادى همچنين اظهار داشت: در رايزنى هايى كه در حال انجام آن هستيم، اميدوارم دو خبر خوب براى هواداران داشته باشيم تا به وعده هاى خود براى ساختن تيمى منسجم عمل كرده باشيم. فرخزادى در مورد اظهارات سرپرست تيم استقلال عنوان كرد: هيچ بازيكنى را از استقلال به زور به پرسپوليس نياورده ايم. جواب حرف هاى نظرى جويبارى را سرپرست تيم ما خواهد داد. وى درباره خريدهاى بازيكنانى با قيمت بالا، گفت: سقف قراردادهاى بازيكنان پرسپوليس مشخص است. مطمئن باشيد هرگز بازيكنانى خارج از چهارچوب يا ۵۰۰ ميليونى نداشته ايم. فرخزادى درباره بازى سوپر ليگ بين پرسپوليس و استقلال اظهار داشت: سرپرست تيم و مسئولان در حال بررسى اين مسأله هستند. وى درباره عدم حضور قطبى تا قبل از اردوى اسپانيا در ايران، خاطر نشان ساخت: مديرعامل در جريان اين موضوع است. مطمئن باشيد قطبى تمام كارهايش با برنامه ريزى و هماهنگى است.

 


 

With Best Wishes
 

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive