به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, July 9, 2008

* EsteghlalBlue * Akhbare Team Perspolis + Yek Khabare Football Donya

 
 

 

 
 
 
 
 
 

Farsi ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF8 ) )

 
 
 
 
 
 

 

عماد رضا: شرمنده تمام پرسپوليسي ها هستم
تیم پرسپولیسmajidgoal می نویسد "

مهاجم تيم ملي فوتبال عراق گفت: واقعا شرمنده هواداران، مديريت و كادر مربيگري پرسپوليس هستم.



 

عماد محمد رضا راجع به تمديد قراردادش با سپاهان تاكيد كرد: قبل از سفرم به سوريه، به مسئولان پرسپوليس قول دادم كه براي اين تيم بازي خواهم كرد؛ اما پس از مشورت با همسرم، به اين نتيجه رسيدم كه در اصفهان به زندگي و فعاليت ورزشي‌ام ادامه دهم. خانواده ام با توجه به حضور چند ساله در اصفهان، حاضر نشدند به تهران بيايند. به همين دليل، قراردادم را تمديد كردم.

 

عمادرضا خاطر نشان ساخت: مبلغ پيشنهادي پرسپوليس به مراتب بالاتر از سپاهان بود؛ اما همانطور كه گفتم، شرايط زندگي برايم در تهران فراهم نبود.

 

 وي افزود: به افشين پيرواني و داريوش مصطفوي قول دادم براي اين تيم بازي خواهم كرد. بنابراين، به دليل تغيير شرايط، از هواداران و مسئولان اين تيم عذرخواهي مي‌كنم.

 

مهاجم ملي پوش عراق تاكيد كرد: پيشنهاد مالي خيلي خوبي از السد قطر داشتم؛ اما در ايران راحت تر هستم. با مشورت خانواده ام در اين كشور ماندني شدم.

 

"
ارسال شده در مورخه : چهارشنبه، 19 تیر، 1387 توسط admin

 

اختلاف نظر با قطبی مانع تمدید قرارداد آقایی

 

تیم پرسپولیسmajidgoal می نویسد "

عباس آقایی اختلاف نظر از بعد فنی با افشین قطبی را مهمترین عامل انصراف خود از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس عنوان کرده است.



 

عباس آقایی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته بود. وی که در فصل گذشته بازی در پست های مختلف خط میانی تیم پرسپولیس را تجربه کرده است با وجود ابراز تمایل مسئولان این باشگاه تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان گرفته است.

 

عباس آقایی مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت اما به دلیل اختلاف نظر هایی که با افشین قطبی دارد از تمدید قرارداد خود با این تیم سرباز زده است.

 

 این هافبک با تجربه حتی در آخرین نشست خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس این نکته را به آنها گوشزد کرده و تداوم همکاری خود با سرخپوشان را به ضرر طرفین عنوان کرده است. با این حال مذاکرات بین عباس آقایی و باشگاه پرسپولیس ادامه دارد اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده است. در صورتی که این مذاکرات به نتیجه نرسد، آقایی به یکی از پیشنهادهای دریافتی خود پاسخ مثبت خواهد داد. جدی ترین پیشنهاد هم مربوط به تیم های استقلال و سایپاست.

 

"
ارسال شده در مورخه : چهارشنبه، 19 تیر، 1387 توسط admin
حسین کعبی : علاقه زیادی به پرسپولیس دارم اما سایپا پیشنهاد مالی بهتری داد

 

تیم پرسپولیس

حسين كعبي گفت: مانند يك بازيكن حرفه‌يي عمل كردم و بهترين پيشنهاد مالي را پذيرفتم.

 

مدافع ( مهاجم ) جديد سايپا افزود: چند ماه پيش تصميم به جدايي از پرسپوليس گرفته بودم و خيلي وقت بود كه اين تصميم را اعلام كرده بودم؛ مذاكره‌اي نيز با باشگاه پرسپوليس نداشتم، بلكه در اين مدت تنها مدير برنامه‌هايم به باشگاه پرسپوليس مي‌رفت.



 

 

كعبي درباره جدايي‌اش از تيم پرسپوليس تهران و پيوستن به سايپا گفت : مانند يك بازيكن حرفه‌اي عمل كردم و بهترين پيشنهاد مالي را پذيرفتم.

 

وي درباره برخي اظهارات پيرامون نقش علي دايي درباره اين انتقال نيز گفت: من در اين باره صحبتي ندارم چرا كه هر حرفي بزنم، عده‌اي سوءاستفاده مي‌كنند. من كساني كه چنين ادعايي مي‌كنند را به خدا مي‌سپارم. كعبي هفتاد و پنج بازي براي تيم ملي انجام داده است، بنابراين ديگر چه نيازي است كه بخواهم از اين طريق، خودم را به تيم ملي تحميل كنم. من پيش از اينها خود را به علي دايي اثبات كردم.

 

كعبي ادامه داد: بازيكني كه بخواهد به تيم ملي برود، پرسپوليس و استقلال را انتخاب مي‌كند اما من براي آن كه بتوانم شرايط جديدي را تجربه كنم، مانند يك بازيكن حرفه‌اي عمل كردم و با توجه به آن كه پيشنهاد مالي سايپا بهتر بود، اين تيم را انتخاب كردم.

 

كعبي خاطرنشان كرد: من فوق‌العاده به پرسپوليس علاقه داشتم و جدايي‌ام از اين تيم دشوار است اما با توجه به هواداران بسياري كه پرسپوليس دارد و انتظار بسيار بالايي كه هواداران براي موفقيت همواره از پرسپوليس و استقلال دارند، تصور كردم بايد از اين تيم جدا شوم چرا كه مي‌خواستم در باشگاهي ديگر با آرامش و تمركز بيشتري بازي كنم.

 

وي در ادامه گفت: من روزهاي بسيار خوبي در پرسپوليس داشتم و توانستم با اين تيم قهرمان ايران شوم؛ اكنون مي‌خواهم در سايپا نيز روزهاي خوبي را تجربه كنم و با آنكه صحبت كردن در اين مورد كمي زود است، اما اطمينان دارم كه سايپا مي‌تواند در ليگ قهرمانان آسيا و همين طور ليگ فوتبال ايران و جام حذفي در فصل آينده موفق شود.

 

كعبي با ابراز خوشحالي از پيوستن عباس آقايي به تيم سايپا نيز گفت: خوشبختانه سايپا بازيكن زيادي از دست نداده است و تاكنون نفرات خوبي را به خدمت گرفته، به همين دليل است كه اعتقاد دارم سايپا از اين پس در نتيجه‌گيري موفق‌تر خواهد بود.

ارسال شده در مورخه : چهارشنبه، 19 تیر، 1387 توسط admin
 
پروين و آقايي به سايپا پيوستند

 

اخبار گوناگون فوتبالکاربر مهمان می نویسد "

در ادامه‌ي فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال كشور، امروز سايپا تهران دو خريد مهم را انجام داد.   تيم فوتبال سايپا تهران امروز با قراردادي دو ساله محمد پروين را به خدمت گرفت ضمن آن‌كه عباس آقايي از تيم پرسپوليس نيز به مدت يك فصل با سايپا قرارداد امضا كرد.

"
ارسال شده در مورخه : چهارشنبه، 19 تیر، 1387 توسط admin
ديدار نمايشى فرانسه و تيم منتخب جهان

 

تیم های ملی جهان

184278.jpg۱۰ سال پس از قهرمانى جام جهانى ۹۸
قهرمان جام جهانى ۹۸ فرانسه ۱۰ سال پس از كسب اين افتخار، دوازدهم ماه ژوييه كه مصادف با روز برگزارى فينال اين تورنمنت است در ديدارى نمايشى در استاد دو فرانس مقابل تيم منتخب جهان قرار مى گيرد.تنها غايب تيم ملى فرانسه قهرمان جام جهانى ۹۸ و يورو ،۲۰۰۰ امانوئل پتى خواهد بود.



 

184278.jpgقهرمان جام جهانى ۹۸ فرانسه ۱۰ سال پس از كسب اين افتخار، دوازدهم ماه ژوييه كه مصادف با روز برگزارى فينال اين تورنمنت است در ديدارى نمايشى در استاد دو فرانس مقابل تيم منتخب جهان قرار مى گيرد.تنها غايب تيم ملى فرانسه قهرمان جام جهانى ۹۸ و يورو ،۲۰۰۰ امانوئل پتى خواهد بود. فيليپ تورنون كه يكى از برپاكنندگان اين ديدار است گفت: «ما سعى كرديم نظر پتى را عوض كنيم اما نتوانستيم او را متقاعد كنيم تيم را همراهى كند. ليست بازيكنان تيم منتخب جهان هم اعلام شده اما قطعى نيست. شايد از طرف باشگاه هايشان به آنها اجازه بازى در اين ديدار داده نشود. آنها آزاد خواهند بود نظر خود را عوض كنند.»تيم ملى فرانسه در هشتم ژوييه سال ،۱۹۹۸ با شكست كرواسى در مرحله نيمه نهايى به فينال راه يافت.


اسامى بازيكنان حاضر در تيم فرانسه و تيم منتخب جهان به اين ترتيب است:


دروازه بانان:
فابين بارتز، ليونل شاربونيه، اولريش رمه و برنار لاما
مدافعان:
لوران بلان، مارسل دسايى، فرانك لبوف، بيزانت ليزارازو، ونسان كاندلا و ليليان تورام
هافبك ها:
آلن بوغوسيان، ديديه دشان، پاتريك ويرا، يورى ژوركائف، كريستيان كارمبو، زين الدين زيدان، روبر پيرس و يوهان ميكو.
مهاجمان:
كريستوف دوگارى، استفان گيوارش، برنارديومد، تيرى آنرى، داويد ترزگه، نيكولا آنلكا و سيلون ويلتور.
مربى: امه ژاكه


بازيكنان تيم منتخب جهان:
دروازه بانان:
ويتور بايا پرتغال، جيان لوييجى بوفون (ايتاليا)، كارلوس كامنى (كامرون)
مدافعان:
فيليپ كوكو (هلند)، فرناندو كوتو (پرتغال)، فرانك دى بوئر(هلند)، فرناندو هيرو (اسپانيا)، گراهام لوسو (انگليس)، ريگوبرت سانگ (كامرون)
هافبك ها:
زوانمير بوبان (كرواسى)، ادگار داويدز (هلند)، مارتين يورگسن (دانمارك)، جونينيو (برزيل)، والرى كارپين (روسيه)، يارى ليتمانن (فنلاند)، موسى صائب (الجزاير)
مهاجمان:
سونى اندرسون (برزيل)، گابريل باتيستوتا (آرژانتين)، لوييز فيگو (پرتغال)، پدرو پائولتا (پرتغال)، تدى شرينگهام (انگليس)، داوورشوكر (كرواسى)، ساموئل اتوئو(كامرون).
مربيان:
آرسن وانژه(فرانسه) و هريستو استويچكوف (بلغارستان)

 

ارسال شده در مورخه : چهارشنبه، 19 تیر، 1387 توسط mohsen_abi

 

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

 

www.IranSoccer.Ir

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
   
 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement  Contact To :  TajClubEsteghlal@Yahoo.com / AmirModern@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

All Rights Reserved , IranSoccer , Marshal Modern .

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive