به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, July 19, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah Az Football

 

 

 

 

فدراسيون فوتبال ايران بعد از ارسال شكايتنامه اى عليه باشگاه چارلتون انگلستان به فدراسيون بين المللى فوتبال، شكايتنامه ديگرى را عليه فدراسيون مصر تنظيم و تسليم فيفا كرد. اين شكايت در پى لغو يكجانبه ديدار تداركاتى ايران با مصر در دوبى از سوى اين تيم آفريقايى تنظيم شده است. با لغو بازى هاى تداركاتى تيم با چارلتون و مصر كه از قرار معلوم به خاطر مسائل غير ورزشى بوده عملاً على دايى بخش مهمى از برنامه هاى آماده سازى خود را انجام نشده مى بيند

 

مجتبى جبارى ضرب الاجل استقلال را تكذيب كرد و گفت: تا يك هفته آينده در مورد تيم فصل بعد تصميم مى گيرم.مجتبى جبارى هافبك ملى پوش استقلال عنوان كرد: هنوز مشخص نيست كه فصل آينده در كدام تيم باشم.جبارى در خصوص پيشنهاد از تيم هاى تركيه اى گفت: پيوستن به ليگ تركيه را بررسى مى كنم.وى در مورد خاطره تلخ برخى از بازيكنان از حضور در ليگ تركيه گفت: تا به امروز به اين موضوع توجه نكرده بودم حتما اين را هم مدنظر خواهم داشت.وى همچنين در خصوص مذاكرات خود با صباباترى قم تصريح كرد: مذاكره حضورى نداشتم اما صحبت هايى شده و ممكن است كه به نتيجه برسيم.جبارى در خصوص احتمال ماندن در تيم آبى پوش پايتخت افزود: تا يك هفته آينده زمان براى بررسى دارم. به تيمى مى روم كه سود بيشترى برايم داشته باشد و آينده درخشانى را بتوانم بسازم.

 

 

رئيس سازمان ليگ برتر گفت: پرسپوليس در هفته اول رقابت هاى ليگ ميهمان است و محروميت حضور تماشاگران اين تيم شامل اين بازى نمى شود. در حالى كه پس از محروميت تماشاگران پرسپوليس از حضور در ۳ بازى شايعه شده بود كه تماشاگران اين تيم نمى توانند در بازى هفته اول مقابل سايپا در ورزشگاه آزادى حضور داشته باشند، عزيز محمدى گفت: براساس محروميتى كه كميته انضباطى در نظر گرفته اين محروميت شامل بازى هاى خانگى پرسپوليس است. در حالى كه در هفته اول سايپا ميزبان است و بر اين اساس منعى براى حضور تماشاگران در اين بازى وجود ندارد. وى افزود: با وجود اين، باشگاه سايپا مى تواند براساس قانون تنها ۱۰ درصد ظرفيت ورزشگاه را در اختيار تيم ميهمان قرار دهد.

 

مجدقوانلو درباره آخرين وضعيت شيث رضايى گفت: در حال حاضر ۲ تيم اشتوتگارت و كارلسروهه خواستار به خدمت گرفتن شيث رضايى هستند و مبلغ ۶۰۰ هزار يورو را براى او پيشنهاد كرده اند. مديربرنامه هاى شيث رضايى گفت: ما در راه انتقال شيث به آلمان يك شريك توانمند آلمانى داريم، او كسى است كه تا به امروز نزديك به ۴۰ بازيكن را به تيم هاى ديگر بوندس ليگا داده است كه يكى از آنها هم شيث است.قوانلو گفت: اگر چه ما پيشنهاد ۶۰۰ هزار يورويى اشتوتگارت و كارلسروهه را قابل توجه مى دانيم و خواهان ادامه مذاكرات با طرف مقابل هستيم اما طرف آلمانى مخالف آن است و اعلام كرده است كه ما اجازه دهيم او كارش خودش را انجام دهد و اين در حاليست كه شيث به مبلغ ۸۰۰ هزار يورو نيز راضى شده است.مديربرنامه هاى شيث رضايى گفت: شريك آلمانى مبلغ يك ميليون يورو را براى شيث تعيين كرده است و اعتقاد دارد كه قطعاً طرف آلمانى به پرداخت چنين مبلغى راضى خواهد شد.مجدقوانلو گفت: تا زمان آغاز رقابت هاى بوندس ليگا چيزى حدود ۲۹ روز ديگر وقت باقيست و اين زمان خوبى است كه در آن شريك آلمانى فعاليتش را دو چندان كند.مديربرنامه هاى شيث رضايى گفت: تا ۲ هفته پيش از شروع رقابت هاى بوندس ليگا ما فرصت داريم و قطعاً تا اين تاريخ تكليف شيث رضايى را براى هميشه مشخص خواهيم كرد.

 

مجيد فرخزادى گفت: شايعه كنار گذاشتن خليلى را دشمنان پرسپوليس ساخته اند و مطمئن باشيد كه باشگاه هيچ وقت چنين كارى را انجام نمى دهد. خليلى يك مهره با ارزش براى ما محسوب مى شود و باشگاه هر كارى كه لازم باشد انجام مى دهد تا خليلى به بهترين نحو ممكن مراحل درمانى را پشت سر بگذارد.فرخزادى ادامه داد: بعد از تغييرات مديريتى ليستى را تهيه كرديم واكثر بازيكنان مورد نظرمان را جذب كرده ايم. فقط يك مهاجم و يك مدافع مى خواهيم تا ليست پرسپوليس تكميل شود.عضو هيأت مديره پرسپوليس در مورد لغو اردوى اسپانيا تصريح كرد: سفارت به ما بيشتر از ۱۲ ويزا نمى داد و با اين شرايط نمى توانستيم به اسپانيا برويم. بعيد مى دانم كه در اروپا اردو بزنيم اما شايد در يكى از شهرستان ها اردوى تداركاتى برگزار كنيم



 

With Best Wishes
 

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive