به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, July 5, 2008

* EsteghlalBlue * fARHAD

فرهاد مجيدى:

اميرخان من را مى خواست

جاى منصوريان و نوازى خالى است










ايران ورزشى- فرهاد مجيدى فصل گذشته با سر و صداى بسيارى به جمع آبى پوشان بازگشت و همه از او انتظار داشتند بار ديگر دوران اوج خود در استقلال را در ذهن هواداران تداعى كند.

او البته كمتر نشانه اى از آن فرهاد مجيدى هميشگى كه بوى گل مى داد در ميدان مسابقه بروز داد. فرهاد حالا كه مى خواهد در فصل جديد جبران كند حرف هايى مى زند.


سرانجام قراردادت را با استقلال تمديد مى كنى

مگر قرار بود تمديد نكنم مشكلى براى ماندن در استقلال ندارم و از اولين روز با اين تيم تمرين كردم.

شايعاتى در مورد اينكه قلعه نويى اعتقادى به تو ندارد و از مسؤولان خواسته فعلاً قراردادت را تمديد نكنند به گوش مى رسد

خودتان مى گوييد شايعه، پس لطفاً اين شايعات را باور نكنيد. من قبل از شروع تمرينات با قلعه نويى صحبت كردم تا نظرش را در مورد خودم جويا شوم. اگر نظر او منفى بود، پس چرا در تمرينات شركت كردم.

از بند مصدوميت رها شدى

مشكل خاصى نبود. از ناحيه كشاله ران احساس درد مى كردم كه پس از فيزيوتراپى و آب درمانى اين مشكل برطرف شد.

خودت فكر مى كنى فصل بعد در تركيب اصلى استقلال قرار داشته باشى

بعيد نيست، من تمام تلاشم خودم را مى كنم كه بازيكن اصلى استقلال باشم.

استقلال مهاجمان خوبى را به خدمت گرفته

مهم نيست؛ فوتبال بر پايه رقابت است. من هم سعى مى كنم تا رقابت نزديك و دوستانه اى با مهاجمان داشته باشم. مطمئن باشيد هر فردى بهتر كار كند در تركيب اصلى قرار مى گيرد.

براى مسؤولان استقلال شرط مالى گذاشته اى

من فقط مى خواهم فوتبال بازى كنم و هيچ شرط مالى نگذاشته ام البته اميدوارم مسؤولان باشگاه در حد توانايى هايم به من پول بدهند. من انتظارى بيشتر از آنها ندارم.

فكر مى كنى با خريدهايى كه استقلال انجام داده فصل بعد چه نتايجى بگيرد

ما فصل بعد در هر سه جام مدعى خواهيم بود. اين موضوع را از همين حالا به هواداران قول مى دهيم. استقلال با نظر امير قلعه نويى بازيكنانى مناسب را جذب كرده است كه مى توانند به كار ما بيايند. من به موفقيت اين تيم خيلى اميدوارم.

با رفتن منصوريان و نوازى، فصل بعد شما كاپيتان خواهى بود

كاپيتانى در استقلال مسؤوليت بسيار مهمى است كه بايد قدر آن را بدانيم. اميدوارم كه شايسته اين جايگاه باشم و در راه موفقيت تيم مثمر ثمر شوم. جاى منصوريان و نوازى در استقلال خالى است ولى نام آنها هميشه ماندگار خواهد بود.
 
thank you
**arya**



__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive