به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, July 11, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football


 

 

زمان برگزارى ديدار سوپر جام ايران مشخص شد و بدين ترتيب سرخابى هاى پايتخت يك روز قبل از مبعث پيامبر بزرگ اسلام(ص) به مصاف يكديگر مى روند.اين ديدار سه شنبه هشتم مرداد ماه سال جارى بين پرسپوليس(قهرمان ليگ برتر) و استقلال(قهرمان جام حذفى) در ورزشگاه آزادى برگزار مى شود.

 

آرش برهانى گفت: از اين كه در استقلال ماندنى شدم بسيار خوشحالم. آرش برهانى پس از انجام نخستين تمرين خود، بعد از تمديد قرارداد با باشگاه استقلال گفت: استقلال گزينه اول من در اين فصل بود و سرانجام از اين كه در اين تيم ماندنى شدم بسيار خوشحالم. وى افزود: پيشنهاداتى از باشگاه هاى سپاهان و مس كرمان وجود داشت اما استقلال گزينه اول من بود و علاقه داشتم در اين تيم بمانم كه خوشبختانه شرايط به گونه اى پيش رفت كه همين اتفاق افتاد. برهانى افزود: اميدوارم بر خلاف فصل گذشته بتوانم در اين فصل در استقلال به طور كامل موفق باشم و به هدف هاى خودم برسم

 

با آنكه گفته مى شود اريش روته مولر به زودى با فدراسيون فوتبال ايران همكارى خواهد داشت و به كادر تيم ملى فوتبال خواهد پيوست اما اين مدرس آلمانى اين موضوع را رد كرد و گفت: سوگند مى خورم در حال حاضر تنها به كلاس مربيگرى ام فكر مى كنم و روى آن متمركز هستم و هيچ بحث ديگرى در حال حاضر برايم مطرح نيست. روته مولر درباره جلسه با كفاشيان هم گفت: در اين نشست درباره دوره آموزشى مربيگرى و برنامه هاى همكارى ميان فدراسيون هاى فوتبال ۲ كشور صحبت شد و قرار است بازهم با هم در اين باره گفت وگو داشته باشيم. روته مولر تاكيد كرد كرد كه درباره ى تيم ملى هيچ گفت وگويى صورت نگرفته است. بنابر گفته هاى پيشين سران فدراسيون فوتبال ايران، قرار بود كه در جلسه على كفاشيان با روته مولر چگونگى همكارى اين مدرس آلمانى در كادرفنى تيم ملى بررسى شود. روته مولر روز گذشته هم با على دايى سرمربى تيم ملى ايران جلسه داشت اما او در اين باره گفت: در اين جلسه با دايى درباره همين كلاس مربيگرى صحبت كرديم و راجع به مسائل روزمره فوتبال. در گفت وگو با دايى هيچ حرفى از تيم ملى به ميان نيامد. روته مولر تا يكشنبه در ايران مى ماند و سپس راهى آلمان خواهد شد.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: «قطبى» و «نيكبخت» را با هم مى خواهيم. داريوش مصطفوى پيرامون آخرين اخبار نقل و انتقالات تيم فوتبال پرسپوليس، اظهار كرد: پرسپوليس با جذب محسن خليلى، ابراهيم توره و نيكبخت، نياز به هيچ مهاجم ديگرى در سطح آسيا ندارد اما به هر ترتيب براى امنيت كار و عدم برخورد با مشكلاتى ناشى از مصدوميت هاى احتمالى مهاجمين، درصدد جذب عمادرضا شديم. وى در رابطه با وضعيت عمادرضا افزود: عماد رضا در آخرين جلسه اى كه در اين خصوص با ما داشت ، در حضور نفراتى كه در جلسه حضور داشتند قول شرف و ناموس داد كه به پرسپوليس ملحق شود و گفت شما مى توانيد اين خبر را منتشر كنيد و حتى او پس از آن جلسه، مصاحبه اى را در اين رابطه انجام داد. عماد رضا اگر به تيم ديگرى ملحق شود تنها از نظر انسانى و اخلاقى خلاف كرده و تعهدات شرافتمندانه خود را زير پا گذاشته است. اميدوارم او به قول خود وفادار باشد. مصطفوى همچنين درباره حضور «نيكبخت» در پرسپوليس تصريح كرد: به شخصه به نيكبخت علاقه دارم. او بازيكنى است كه در حالت نرمال به هيچ وجه كار خلاف ادب انجام نمى دهد؛ برخى دوست هاى او نيكبخت را سال پيش اذيت كردند و به فضاهاى نادرست بردند و حتى خودش به اين مساله اذعان دارد. نيكبخت در جلسه هيات مديره اى كه با حضور قطبى شده بود، حاضر شد و از عملكرد پيشين خود پشيمان بود. مصطفوى ادامه داد: امثال من و قطبى بايد درك كنيم كه جوانانى نظير نيكبخت ممكن است چنين خطاهايى را انجام دهند و بايد منطقى با آنها برخورد كنيم. هنوز با حضور قطعى نيكبخت در پرسپوليس كمى فاصله داريم كه با برگشتن قطبى همه مسائل ختم به خير خواهد شد. معتقدم به صلاح ماست كه نيكبخت و امثال او در فوتبال ما حضور داشته باشند. البته برنامه هايى داريم تا در فصل آتى تمام بازيكنان مطيع كامل مربى تيم باشند و از او اطاعت كنند. مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين از مذاكره با غلامرضا رضايى و مرتضى اسدى خبر داد و گفت: مرتضى اسدى و غلامرضا رضايى بازيكنانى هستند كه مورد توجه ما بوده و به آنها اعلام كرديم در صورت تمايل شان و همچنين اخذ رضايتنامه از باشگاه صباباترى، مى توانند به پرسپوليس بيايند چرا كه ما براى حضور قدرتمند در ليگ و رقابت هاى آسيايى، به آنها احتياج داريم. مصطفوى همچنين گفت: حوار محمد و محمد علوى بازيكنانى هستند كه در پست هاى مهاجم و هافبك دفاعى بازى مى كنند و پرسپوليس در حال مذاكره با آنهاست تا در صورت توافق نهايى، اين نفرات نيز به جمع سرخپوشان بپيوندند. وى در پايان درباره تمديد قرارداد بازيكنان سابق پرسپوليس به ايسنا گفت: بدون شك تمام بازيكنان فصل پيش پرسپوليس متعلق به باشگاه هستند و اينجا خانه شان است. ما قصد داريم قرارداد تمامى آنها را تمديد كنيم تا جمع باشكوهى از بازيكنان بزرگ در فصل آينده داشته باشيم.

 

محمد پروين بهترين گلزن ليگ دسته يك كه با درخشش در اين تيم نظر تيم هاى ليگ برترى را به خود جلب كرده بود طى توافق با سايپا با عقد قراردادى ۲ ساله روانه اين تيم شد. گفتنى است دعوت شدن پروين به تيم ملى خبر پيوستن او را به سايپا تقويت مى كرد. پيش از اين قرار بود او به پرسپوليس بپيوندد كه بنا بر دلايلى اين تيم از جذب او منصرف شد.


 

With Best Wishes
 

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive