به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, July 26, 2008

* EsteghlalBlue * جدی نگیرید

دلــتا:

 

وقتی دید قرمزها بی تابی میکنند و طاقت دوری را ندارند بیش از این, فکری تازه کرد و ترفندی نوین بکار بست. قطبی زمانیکه متوجه شد بیش از این نمیتواند در آنسوی آب  دور از تیمش به رتق و فتق امور تجاری و غیر تجاری اش بپردازد , تصمیم گرفت تا تیمش را به آنسوی آبها بکشاند. تنها در اینصورت بود که میتوانست با یک تیر, دو نشان که هیچ, چند نشان بزند.

حالا قطبی هم بالای سر تیمش هست, هم به امور مهمترش میپردازد و هم مقدمات زندگی زناشویی اش را در شرایط جدید مهیا میسازد. مهم همینهاست که قطبی به اموراتش رسیدگی کند و زبان منتقدین را کوتاه سازد و هواداران را به نوعی سرگرم سازد, وگرنه چه اهمیتی دارد که عرب و عجم تعجب کنند از اردوی تابستانی قرمزها در دیار داغ عربها.

در شرایطی که خود عربها هم گریزانند از شرایط جوی این ایام دیارشان, در حالیکه اکثر تیمها مناطقی معتدلتر و نسبتا" کوهستانی را برگزیده اند برای آماده سازی پیش فصلشان, حرکت پرسپولیسیها بسی عجیب مینماید و دور از ذهن. به نظر میرسد با توجه به قرارداد نجومی قطبی و شرط و شروط رنگارنگ و عجیبش برای قرمزها, از ویلای دبی گرفته تا اشتغالزایی برای بانوی چشم بادامی, مدیران پرسپولیس از همین حالا در موضع ضعف قرار دارند و باید بیش از اینها انتظار (کولی دادن ) داشت از مدیریت سرخها.

در این شرایط , حرفهای دستیار سابق هم جالب توجه است. استیلی به قطبی کنایه میزند که گفته بود( فقط با کاشانی کار میکند), اما دست و دلبازی داریوش خان و اعطای امتیازات آنچنانی, قطبی را وادار به تجدید نظر کرد و اتخاذ تصمیمی متفاوت.

اهالی فوتبال به تدریج با دیگر روحیات قطبی نیز آشنا میشوند و در می یابند که بسیاری از حرفهای او را نباید چندان جدی گرفت. حرفهایی خلاف واقعیت, نظیر ( بازگشت برای ادای دین به مردم)و( فقط کار کردن با کاشانی) و.... که در مواجهه با دلارهای بی زبان ,  زبانی دیگر میگشایند و رنگی دیگرمیگیرند.

 

 

دلــــتا   

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive