به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, July 28, 2008

* EsteghlalBlue * Akharin Akhbar Az Perspolis !! Last News

 
 

 

 
 
 
 
 
 

Farsi ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF8 ) )

 
 
 
 
 
 

 

شیث رضایی:نمی توانم زیر نظر مربی کوچکی مانند قطبی به فوتبالم ادامه دهم

 

لیگ برتر ایران
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از پیوستنش به تیم فوتبال صباباتری ابراز خرسندی کرد و گفت: فیروز کریمی یکی از فنی ترین مربیان ایران است و خوشحالم که زیر نظر او کار می کنم.
وی...


 

شیث رضایی در گفتگو یی خبری درمورد عقد قرارداد با تیم فوتبال صباباتری گفت: کریمی من را قبول دارد که این موضوع برایم بسیار مهم بوده و با تمام وجود برای این تیم بازی خواهیم کرد. مطمئنا اعتماد مربی به بازیکن باعث می شود سطح بازی بالاتر برود.

 

وی با بیان اینکه صباباتری بازیکنان خوبی را جذب کرده است، افزود: این تیم با نفراتی که در اختیار دارد، در فصل آینده می تواند نتایج خوبی در مسابقه های داخلی و خارجی کسب کند.

 

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: حضور صباباتری در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بازیکنان را افزایش می دهد. مطمئنا با تمام توان در این تیم بازی می کنم تا بتوانم از مسابقه های آسیایی به عنوان سکوی پرتابم به تیم ملی و تیم های اروپایی استفاده کنم.

 

وی خاطر نشان کرد: تمام فکر و ذکرم در فصل جاری موفقیت صباباتری خواهد بود و اگر فصل آینده قطبی از پرسپولیس جدا شد، به آن تیم باز می گردم.

 

رضایی در پایان گفت: دوست ندارم در تیمی که افشین قطبی سرمربی آن است، بازی کنم زیرا من با مربیان بزرگی همچون پروین، دنیزلی، آری هان و درخشان کار کرده ام و نمی توانم زیر نظر مربی کوچکی مانند قطبی به فوتبالم ادامه دهم.



نکته :

رضایی در پایان گفت: دوست ندارم در تیمی که افشین قطبی سرمربی آن است، بازی کنم زیرا من با مربیان بزرگی همچون پروین، دنیزلی، آری هان و درخشان کار کرده ام و نمی توانم زیر نظر مربی کوچکی مانند قطبی به فوتبالم ادامه دهم.

 

ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 7 مرداد، 1387 توسط reza153

 

قطبی و ادبیاتی که خریدار دارد یا ندارد
تیم پرسپولیس
 اختصاصی ایران ساکر
 
از:سید علیرضا حسینی
شاید جرقه این ذهنیت زمانی پیش می آید که پرسپولیس معلوم نیست در سال جاری چه برنامه ای دارد شاید برخی از ما دوستان با بنده در این موضوع موافق باشند که هم اکنون اخباری که از این تیم به بیرون درز میکند اخبار چندان دلگرم کننده ای نیست حداقل هوای موجود ابری و گاهی نیز تیره وتار است .
 
حتی فرار پرسپولیس از دربی سوپر جام و سفر مصحک و نه چندان عاقلانه تیم قرمزهادر این گرمای وحشتناک به دوبی  نشان میدهد قطبی دیگر آن قطبی پردل و جرات گذشته نیست ، محتاط شده است واسترس زیادی دارد و دراین بین مدیران این تیم هم چنین وضعیتی دارند.
اینکه افشین قطبی ...


 
 سرمربی گری با اخلاق پرسپولیس میخواهد با کلمات امیدوار کننده و واژه های زیبا برای قرمزها تیم رویایی بسازد بی شک حداقل برای این فصل سوژه آنچنان مناسبی به شمار نمی رود.
 
متاسفانه این عادت بد ما ایرانی ها است  که از یکنواختی آدم ها زیاد خوشمان نمی آید وهمیشه دنبال تنوع و تحول هستیم و اینکه فردی را طی دوسال بتوانیم با یک اخلاق خاص آشکارتحمل کنیم، فکر کنم در جامعه ایرانی کمی تا قسمتی غیر قابل قبول است. البته تاکید کردم خاص آشکار ! (ما ایرانی ها همیشه بادکنک هایی را که خومان  بزرگ میکنیم بدجور می ترکانیم).
 
البته اینها همه فرضیاتی است که مخالف و موافق دارد اما واقعیت تقریبا آن چیزی است که گفته می شود.
 
بیاییم به بررسی تیم پرسپولیس بپردازیم. تقریبا2 یا 3 بازیکن تقریبا تاثیر گذار از این تیم جدا شده اند-کعبی –آشوبی –آقایی و...
 همچنین قطبی برخلاف فصل گذشته  دیگر استیلی را در کنار خود ندارد و این یعنی بودن یک آلترناتیو قوی برای قطبی –بی شک چند باخت  احتمالی زمزمه و حتی شعار  نام استیلی را در سکوها به دنبال خواهد داشت.
 
از سویی دیگر مدیریت این تیم دیگر کاشانی نیست که به غمزه مژگانی سمرقند وبخارا را به قطبی ببخشد ، همه مصطفوی را می شناسند و آن معامله ای که با ویرا و مایلی کهن  شد.
 
مصطفوی یک مدیر حرف شنو است و چنانچه مخالفتی از سوی رئیس سازمان مبنی بر برکناری قطبی به گوش برسد قطبی باید چمدانهایش را ببندد و به قول خودش فدای نخبه کشی در ایران زمین شود.
 
اینها همه یک سمت داستان است، از سویی دیگر مصاحبه های گوناگون مخالفان قطبی و متاسفانه پرده دری برخی ها را چون شیث و مامانی و...را  هم اضافه کنید و اختلافات برخی بازیکنان همچون نیکبخت را هم به این داستان بیافزایید.
 
از مربی ها هم که غافل نباشیم ؛ می رسیم به عابدزاده که شخصیتی یکدنده و لجوج دارد این را حتما به خاطر داشته باشید وی با قطبی نخواهد ساخت و با او مشکل پیدا خواهد کرد در این موضوع تردید نکنید. جرقه های این مخالفت در موضع گیری اخیر مربی جدیدی است که قطبی به کادر فنی اضافه کرده وی مدعی است تمرینات عابدزاده نرمال و استاندارد نیست!!! فکر میکنید واکنش عابدزاده چه میتواند باشد.
 
خوب این اوضاع تیم قهرمان فصل پیش است شما چه فکر میکنید؟ فکر میکنید قطبی وحتی پیروانی ماخوذ به حیا و مصطفوی کم حوصله  میتوانند این تیم را مهار کنند –من به رغم اینکه چشمم آب نمی خورد اما امیدوارم خدا به خیر بگذراند وتیم پرسپولیس همچنان بدرخشد.
 

 



نکته :
از سویی دیگر مدیریت این تیم دیگر کاشانی نیست که به غمزه مژگانی سمرقند وبخارا را به قطبی ببخشد ، همه مصطفوی را می شناسند و آن معامله ای که با ویرا و مایلی کهن  شد.
 
ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 7 مرداد، 1387 توسط reza153
 دوستان لطفأ نظرات خود را در مورد تیم محبوبشان به گروه ارسال کنند

 

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

 

www.IranSoccer.Ir

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
   
 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement  Contact To :  TajClubEsteghlal@Yahoo.com / AmirModern@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

All Rights Reserved , IranSoccer , Marshal Modern .

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive