به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, September 11, 2008

* EsteghlalBlue * Perspolis 0 Mess 1 + Akhbare Kamel

 
 

 

 
 
 
 
 
 

Farsi ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF8 ) )

 
 
 
 
 
 

 

هفته ششم ليگ برتر فوتبال و شکست ناباورانه پرسپولیس در تهران
 
لیگ برتر ایران
پرسپوليس در تهران مقابل مس كرمان شكست خورد
 
 تيم فوتبال پرسپوليس تهران در ورزشگاه آزادي اولين شكست خود در هشتمين دوره ليگ برتر را برابر مس كرمان تجربه كرد.
 
  
ديدار حساس تيم هاي فوتبال پرسپوليس و مس كرمان در هفته ششم ليگ برتر و در ورزشگاه آزادي برگزار شد كه در پايان نماينده كرمان با برتري يك بر صفر زمين مسابقه را ترك كرد.


 
روح ا... عطايي در دقيقه 81 و روي يك ضد حمله دروازه مهدي واعظي را باز كرد تا پرسپوليس در خانه سه امتياز را از دست دهد.
 
مسعود مرادي قضاوت مسابقه را برعهده داشت و به مجتبي شيري از پرسپوليس و علي حمودي و مهدي رحمتي از تيم مس كرمان كارت زرد داد.
 
بازيكنان تيم پرسپوليس: مهدي واعظي،‌ سپهر حيدري، فرانك آتسو، ‌عليرضا محمد(حميد علي عسگر)، مسعود زارعي(مجتبي شيري)،‌مازيار زارع، پژمان نوري، كريم باقري، ايوان پتروويچ، ابراهيم توره و عليرضا نيكبخت واحدي(محمد منصوري)
 
بازيكنان تيم مس كرمان: سيد مهدي رحمتي،‌ مرتضي ابراهيمي، ‌امير حسين صادقي،‌ علي حمودي،‌ جلال اميديان(مهدي كياني)، فرزاد آشوبي، ‌رسول نويدكيا، فرزاد حسين خاني، پائولو زالدورن(رسول ميرطرقي)، ادينهو داسيلوا و روح ا... بيگدلي(روح ا... عطايي)
 
ارسال شده در مورخه : پنجشنبه، 21 شهریور، 1387 توسط mohsen_abi

 

 
قطبي : باز هم قهرمان مي شويم
 
تیم پرسپولیس

قطبي : با وجود شکست مقابل تيم مس کرمان بازهم قهرمان خواهيم شد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران تاکيد کرد : با وجود شکست مقابل تيم مس کرمان بازهم قهرمان خواهيم شد.


 
 افشين قطبي پس از باخت يک به صفر مقابل تيم مس کرمان در جمع خبرنگاران افزود : اين شکست موجب مي شود اشتباهات بازيکنانم در بازيهاي آينده کاهش يابد.


وي اظهار داشت : در خصوص داوري صحبتي نمي کنم زيرا داور نمي خواهد نتيجه عليه تيمي رقم بخورد اما خبرنگاران با دوربين هاي خود بايد صحنه ها را بازبيني کنند و درخصوص داوري نظر کارشناسي دهند.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران همچنين گفت : در بازيهاي آينده از علي کريمي و پائولوي برزيلي بهره خواهيم برد و خلا ناشي از نبودن بازيکنان آسيب ديده را پر خواهيم کرد.


وي افزود : تيم فوتبال پرسپوليس تهران در بازي مقابل مس کرمان يکي از بهترين بازيهاي خود را انجام داد و با همين روش بازي در ديدارهاي آينده حتما نتيجه مي گيريم.
 

ارسال شده در مورخه : پنجشنبه، 21 شهریور، 1387 توسط redboy
درگیری بعد از بازی امروز
تیم پرسپولیس

مازیار زارع با لیدر استقلال درگیر شد

پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل مس کرمان و در حالی که بازیکنان دو تیم در حال ترک زمین بودند بعد از اهانت یکی از لیدرهای استقلال که در جریان مسابقه هواداران مس کرمان را ساماندهی می‌کرد، مازیار زارع با وی به طور لفظی درگیر شد که با وساطت ماموران نیروی انتظامی این مشکل حل شد.
 


 

*از نکات جالب توجه در این مسابقه می‌توان به درخواست چند نفر از ماموران نیروی انتظامی مستقر در کنار زمین از بازیکنان پرسپولیس برای اهدای پیراهن اشاره کرد.

* در پایان مسابقه و هنگام خروج بیش از ۶۵ هزار نفر از ورزشگاه آزادی، ازدحام زیادی در پارکینک‌ها وجود داشت و ترافیک سنگینی در ساعات پایانی شب در خیابان های منتهی به ورزشگاه ایجاد شد.
ارسال شده در مورخه : پنجشنبه، 21 شهریور، 1387 توسط mohsen_abi
كارشناسان : دو پنالتي پريد!
تیم پرسپولیس

غياثي: مسعود مرادي دو ضربه پنالتي بسود پرسپوليس را ناديده گرفت

 سيد رضا غياثي يکي از کارشناسان داوري فوتبال گفت : مسعود مرادي قضاوت نادرستي داشت وازاعلام دو ضربه پنالتي بسود تيم پرسپوليس در ديدار مقابل مس صرف نظر کرد. اين کارشناس که پيشتر در نقش رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال فعاليت مي کرد ، پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: مرادي در طول بازي به موقع آوانتاژ مي داد و اخطارهاي او کاملا درست بود اما دو ضربه پنالتي سود پرسپوليس را ناديده گرفت .
 


 

  وي گفت : توپي که بدست مدافع مس کرمان اصابت کرد ، صددر صد پنالتي بود و حتي اعتقاد دارم که خطا برروي مجتبي شيري در درون محوطه جريمه تيم مس نيز مي توانست يک ضربه پنالتي براي تيم ميزبان باشد که مرادي از اعلام اين دو پنالتي امتناع کرد .


غياثي در پاسخ به اين سئوال که آيا سپردن قضاوت ديدار پرسپوليس و استقلال به داور ايراني منطقي بنظر مي رسد ، گفت : ديدار امشب پرسپوليس و مس ثابت کرد مسوولان نبايد احساساتي تصميم بگيرند و نبايد تحت هيچ شرايطي داوري اين بازي را به داوران وطني بسپارند.


وي افزود: بازي پرسپوليس و استقلال يک جو رواني را پيش ، حين و پس از بازي ايجاد مي کند که داوران ما کشش آن را ندارند که از پس قضاوت آن برآيند.


غياثي در پايان گفت : با جو نامساعدي که داور بازي امشب در ورزشگاه آزادي بوجود آورد ، معتقدم که سپردن قضاوت بازي حساس پرسپوليس و استقلال به داوران وطني اصلا منطقي نيست.


نکته :

من نه به عنوان یه طرفدار فوتبال اونم از نوع پرسپولیسیش ، بلکه به عنوان یه فرد بیطرف میپرسم،به گفته کارشناسان داوری تاکنون آقای مسعود مرادی چند تا پنالتی به ضرر پرسپولیس اعلام نکرده(کرده)؟من برای این نماینده داوری میهن عزیزمان ایران آرزوی موفقیت در میادین بین المللی میکنم.ولی بدونه که این رسمش نیست.البته لازم به یاد آوری است که این استاد داوری مدعی قضاوت بازی حساس داربی هم شده که از همین حجا اعلام میکنم که من هم میتوانم داربی را قضاوت کنم.(حتی بهتر از مرادی)!!!

 

ارسال شده در مورخه : پنجشنبه، 21 شهریور، 1387 توسط redboy
 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

 

www.IranSoccer.Ir

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
   
 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement  Contact To :  TajClubEsteghlal@Yahoo.com / AmirModern@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

All Rights Reserved , IranSoccer , Marshal Modern .

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive