به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, September 19, 2008

* EsteghlalBlue * اردوگاه آبي**29/6/1387

 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

 

 

 

مجيدي:گل چهارم را من زدم، نه برهاني

فتح‌الله‌زاده زحمات زيادي براي استقلال كشيد

 

فرهاد مجيدي كاپيتان استقلال در بازي با استقلال اهواز نمايش قابل توجهي داشت و توانست دو بار دروازه حريف را باز كند. البته او معتقد است كه سه گل در اين بازي به ثمر رسانده و گل آرش برهاني را هم به نام خودش ثبت مي‌كند.

مجيدي در مورد گل چهارم استقلال كه به نام آرش برهاني ثبت شد مي‌گويد: «من تصاوير تلويزيوني را نديدم ولي زننده اين گل من بودم چون لحظه‌اي كه توپ هنوز وارد دروازه نشده بود به پاي من برخورد كرد و از خط گذشت. اين گل را بايد به نام من ثبت كنند
مجيدي در خصوص اين بازي مي‌گويد: «قبل از بازي براي شكست دادن استقلال اهواز هم‌قسم شده بوديم و بازيكنان ما به قدري با تعصب و جنگنده بازي كردند كه در نهايت شش گل به استقلال اهواز زديم. البته معتقدم كه نسبت به بازي‌هاي گذشته بدشانسي نياورديم و بازيكنان هم در زدن ضربات آخر دقت بيشتري داشتند
كاپيتان استقلال در خصوص بركناري فتح‌الله‌زاده از مديريت باشگاه استقلال مي‌گويد: «به هرحال اين تصميمي بود كه مسئولان رده بالا گرفتند و بازيكنان نمي‌توانند خارج از وظايف فني صحبت كنند. البته فتح‌الله‌زاده زحمات زيادي براي استقلال كشيد و در اين برد هم نبايد نقش او را ناديده بگيريم. در ضمن اميدوارم كه مديريت جديد در استقلال موفق باشد و مشكلات را حل كند

 

بيك‌زاده:فكر نمي‌كردم شش گل بزنيم

جواب اعتماد قلعه‌نويي را دادم

 

هاشم بيك‌زاده اولين گل رسمي‌اش را با پيراهن استقلال به ثمر رساند و در بازي با استقلال اهواز نمايش نسبتاً‌ خوبي داشت.

هافبك استقلال در مورد پيروزي پرگل تيمش مي‌گويد: «مي‌دانستم كه استقلال اهواز را در نهايت شكست مي‌دهيم چون بازيكنان ما پس از نتياج ضعيفي كه در هفته‌هاي گذشته گرفتيم تشنه اين برد بودند البته تصور نمي‌كردم كه شش گل به استقلال اهواز بزنيم ولي اين پيروزي پرگل باعث شد تا روحيه بگيريم
بيك‌زاده كه زننده يكي از گل‌هاي استقلال بود تأكيد مي‌كند: «براي اين مسابقه انگيزه بسيار زيادي داشتم تا خيلي چيزها را ثابت كنم و خوشحالم كه براي استقلال گلزني كردم. جواب اعتماد قلعه‌نويي را دادم ولي مطمئن باشيد كه در بازي‌هاي آينده نمايشي بهتر از اين خواهم داشت

 

شكست پر گل ميثاقيان و آبي هاي اهواز

استقلالي ها با شش گل فتح الله زاده را بدرقه كردند

 

پنج شنبه شب در ادامه هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر باشگاههاي كشور استقلال تهران با نتيجه پر گل شش بر صفر مقابل تيم همنام اهوازي به برتري دست يافت.

استقلالي ها يك روز پس از بركناري علي فتح الله زاده مقابل استقلال اهواز قرار گرفتند و با يك نتيجه عجيب به برتري دست يافتند.استقلال كه در پنج بازي گذشته تنها به يك برد و سه شكست دست يافته بود دومين پيروزي اين فصل را با يك نتيجه پر گل جشن گرفت.
برهاني و مجيدي هر كدام دو گل در اين بازي به ثمر رساندند. پيروزي قرباني و بيك زاده زننده ديگر گل هاي تيم آبي پوش در اين ديدار بودند. استقلال كه تا پايان هفته ششم در جدول هفدهم بود با اين پيروزي به مكان هفتم جدول صعود كرد.

 

ميداوودي:نمي‌توانم اين نتيجه را باور كنم

ياوري اين بلا را سر ما آورد

مهاجم ملي‌پوش استقلال اهواز پس از شكست مقابل همنام تهراني در حالي كه به شدت عصباني بود گفت: «بازي بسيار ضعيفي را به نمايش گذاشتيم و نمي‌توانم اين نتيجه را باور كنم.

ميلاد ميداوودي با بيان اين مطلب افزود: «مشكلات استقلال اهواز به ابتداي فصل برمي‌گردد كه تيم به هيچ عنوان خوب بسته نشد و به همين دليل نبايد ميثاقيان را مقصر بدانيم. اين بلا را محمود ياوري سر تيم ما آورد كه يك آدم ترسو بود و شجاعت نداشت كه در تيم ما بماند. البته معتقدم كه استقلال اهواز در هفته‌هاي آينده به شرايط ايده‌آل نزديك خواهد شد
ميداوودي تأكيد كرد: «تا به حال استقلال اهواز را اينقدر ضعيف نديده بودم و حتي نتوانستيم يك موقعيت گل روي دروازه حريف ايجاد كنيم. در اين بازي به هيچ عنوان توان مقابله با استقلال را نداشتيم در ضمن بعضي از بازيكنان ما هم بي‌تجربه بودند و براي اولين بار بود كه در ورزشگاه آزادي بازي مي‌كردند

 

ميثاقيان:از برج ميلاد خسته شدم

بايد مي باختيم اما نه با اين نتيجه

استقلال‌اهواز در ديدار برابر استقلال، يكي از سنگين‌ترين شكست‌هاي تاريخ خود را متحمل شد.ميثاقيان تيمش را شايسته اين شكست مي داند اما معتقد است نبايد با اين نتيجه سنگين مقابل همنام تهراني مغلوب مي شد.

اكبر ميثاقيان درخصوص ديدار با استقلال تهران گفت: «17 بازيكن از استقلال‌اهواز جدا شده‌اند،‌ همانطور كه در زمان حضورم در تيم اهوازي نيز گفتم من فقط اين تيم را نگه مي‌دارم و حالا هم سرحرفم هستم و مي‌گويم كه تيم استقلال‌اهواز را در ليگ نگه مي‌دارم.مطمئنا ما با اين شرايط موجود سقوط نمي كنيم.
سرمربي استقلال‌اهواز در مورد شكست سنگين تيمش در ادامه افزود: «نتايج عجيب در فوتبال زياد رقم مي‌خورد و فوتبال  عجيب و غريب است. به دليل در اختيار نداشتن مهره‌هاي دفاعي لازم، مجبور شدم از بازيكنان ديگر پست‌ها براي خط دفاع استفاده كنم به طور مثال حسين ماهيني پيستون راست تيمم را در خط دفاع قرار دادم با اين وجود مشكلات را گردن كسي نمي‌اندازم ميثاقيان تصريح كرد در باشگاه استقلال تهران پيش از ديدار با ما سر و صداي زيادي به پا شده بود و تغييرات صورت گرفته به نظر در اين تيم جواب داده.
متأسفانه بعد از دريافت گل اول، شيرازه تيم ما از هم پاشيد. ما بايد به استقلال مي‌باختيم اما نه با اين نتيجه سنگين، استقلال در ديدار با صباباتري هم فرصت‌هاي زيادي داشت كه نتوانست از آنها بهره بگيرد و از شانس ما در ديدار با استقلال‌اهواز، فرصت‌هايشان تبديل به گل شد.
ميثاقيان تصريح كرد:من از برج ميلاد خسته شدم و ديگر از اين موضوع حرفي نمي‌زنم اما گفتم كه تيم استقلال‌اهواز را در ليگ نگه مي‌دارم و سرحرفم هم ايستاده‌ام. اما حقيقتاً استقلال‌اهواز با تيم فصل قبلش قابل قياس نيست.

 

قلعه‌نويي:من حرف نمي‌زنم ،برويد سالن كنفرانس

سرمربي استقلال تهران بعد از پيروزي پرگل تيمش مقابل استقلال اهوار حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد و دستيارش را به كنفرانس مطبوعاتي فرستاد.

خبرنگاران در پايان بازي تيم هاي استقلال تهران و اهواز  براي مصاحبه نزد قلعه‌نويي رفتند اما سرمربي استقلال با هيچ يك از خبرنگاران حاضر به گفت‌وگو نشد. قلعه‌نويي در پيش از ورود به رختكن با هيچ خبرنگاري حاضر به گفت‌وگو نشد و در پاسخ خبرنگاران براي مصاحبه از آنها خواست كه براي مصاحبه مطبوعاتي به سالن كنفرانس بروند جالب اينكه مرفاوي در كنفرانس مطبوعاتي به جاي قلعه‌نويي به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

مرفاوي:بالاخره از بحران خارج شديم

فتح‌الله‌زاده هم در پيروزي پرگل ما نقش داشت

 

استقلال در ديدار برابر همنام اهوازي با حساب 6 بر صفر به برتري دست يافت.    

صمد مرفاوي در خصوص ديدار با استقلال اهواز اظهار داشت: «بازيكنان تيم ما واقعاً ‌تلاش كردند. تيم ما در چند ديدار گذشته نيز مستحق باخت نبود. بازيكنان استقلال در ديدارهاي گذشته نتوانسته بودند از موقعيت‌هاي گلشان به نفع احسن استفاده كنند در حالي كه در ديدار با استقلال اهواز تقريباً بيشتر فرصت‌هايشان تبديل به گل شد.» وي در ادامه در خصوص تغيير مديرعامل استقلال پيش از ديدار با استقلال اهواز افزود: «فتح‌الله‌زاده نيز در پيروزي پرگل ما نقش داشت چون به هرحال در بستن تيم مديرعامل قبل نقش غيرقابل انكاري داشت. باخت‌هاي قبلي ما نيز به مسائل مديريتي ارتباطي نداشت و به مسائل فني بازمي‌گشت. با برد پرگل استقلال اهواز ما از بحران خارج شديم. بازيكنان ما با خواست و اراده خودشان شكست سنگيني را بر حريف تحميل كردند

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر یا استقلال بلو میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

www.IranSoccer.Ir

 

www.EsteghlalBlue.com

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

Moderator :

 

Minoo Khazeni

OnlyssBlue@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement : Contact To TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

 

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

Design By : ZamZam ( TajClubEsteghlal@Yahoo.com )

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive