به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, September 21, 2008

* EsteghlalBlue * اردوگاه آبي**31/6/1387

 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

 
 

 

قلعه نويى: مى برم تبانى كردم، مى بازم اخراجم مى كنيد

 

شش تاى ديگر كنار گذاشتيم

  

امير قلعه نويى تيمش حق ندارد به يك تيم از هم گسسته و از هم پاشيده ۶ گل بزند، امير قلعه نويى بايد هميشه در بحران باشد، بايد بازيكنانش همه اش سوهان اعصاب من و تو باشند، بايد تيمش هفدهم جدول باشد، بايد هميشه در بحران غرق شود تا به او انگ تبانى زده نشود! امير قلعه نويى چون بچه پايين شهر است، چون خاكى است و به قول ما خودمانى هميشه بايد در بحران فرو برود. و آقايان امپراتور و امپراتورزاده ها بايد در اوج باشند .انگار مهاجمان استقلال نبايد پاى شان به گلزنى باز مى شد چون اين روزها همه از امير قلعه نويى مى پرسند آقا اين بازى تبانى نبود آيا كسى جرات مى كرد پس از پيروزى ۸-2 پرسپوليس مقابل پگاه چنين سوالى را از آنها بپرسد آيا كسى جرات مى كرد پس از برترى پرسپوليس مقابل سايپا و آن گل حرف دارى كه ميثاق معمارزاده وارد دروازه سايپا كرد چيزى بگويد آيا كسى مى داند پيش از بازى پرسپوليس و صباباترى چه اتفاقى براى بازيكنان صبا مى افتد بگذريم، با امير قلعه نويى حرف مى زنيم.

زدن ۶ گل از استقلال كافى بود تا صداى اعتراض خيلى ها بلند شود. پيروزى استقلال براى خيلى ها عذاب آور است چون در همه اين سال ها آنها عادت كرده بودند استقلال را در بحران و در اوج خفگى ببينند ... دنبال آثارى از تبانى مى گردند. با تيمى كه هميشه بيشترين لطمه را به استقلال زده است. كدام تبانى با تيمى كه در همه دقايق بازى حتى يك حركت حساب شده هم انجام نمى دهد. با مديرانى كه سايه استقلال را با تير مى زنند با شفيع زاده ها كه براى به چنگ گرفتن استقلال دندان تيز كرده اند و تنها راه براى رسيدن به خواسته خود را تضعيف هم نام تهرانى مى دانند


آقاى قلعه نويى سلام. پيروزى شما انگار به مذاق خيلى ها خوش نيامده است.

ما هميشه دشمن داريم. اشكالى ندارد. بگذاريد بگويند تا همه بفهمند. اگر ببازى به سويت حمله مى كنند و مى كوبند و خرابت مى كنند و اگر هم پيروز بشوى با تو اين كار را انجام مى دهند.

فكر مى كنيد علت اين پيروزى پرگل چه بود

برويد بازى را نگاه كنيد. برويد بازى با صباباترى را هم نگاه كنيد. من فكر مى كنم اين دو بازى فرق چندانى با هم نداشت. ما تا قبل از بازى با استقلال اهواز مدام از هدر رفتن موقعيت هاى گلزنى مان مى گفتيم. فرصت هايى كه از ۶ قدم و ۲ قدم و ۳ قدم! از دست مى رفت اما انگار همه اين حرف ها را فراموش كرده اند.

انگ تبانى خيلى خنده دار است.

آنها را به خدا واگذار مى كنم. ببينيد تنها فرقى كه اين بازى با بازى هاى قبل داشته اين بود كه ما توپ هايمان وارد دروازه شد. اگر اشتباه نكرده باشم بازى با ابومسلم هم خيلى موقعيت از دست داديم اما آنجا فقط ۲ گل زديم.

فكر مى كنيد استقلال بتواند باز هم اين نتايج را تكرار كند

به بچه ها گفتم در بازى هاى بعد هم بايد ۶ تا بزنيد. بايد آتش خط حمله استقلال همه تيم ها را از سر راه بردارد چون ما عرضه اش را داريم.

به لحاظ فنى چه عامل باعث گلزنى خيره كننده استقلال شد

تغييراتى كه در ميانه ميدان ايجاد كرديم و سرعت بالاى انتقال توپ از مركز زمين به خط حمله. من فكر مى كنم در بازى با صباباترى هم ۸ موقعيت صددرصد داشتيم. به هرحال اين آمار در همه روزنامه ها موجود است و شما مى توانيد به آرشيو مراجعه كنيد.

 

اين راست است كه مى خواهيد استعفا بدهيد چون آقاى فتح ا... زاده استعفا داده اند.

اصلا دليلى وجود ندارد كه من استعفا بدهم. پيش از بازى با خود حاجى حرف زدم و ايشان گفت با قدرت به كارت ادامه بده چون ما تيم را بستيم، براى همين انگيزه مان صدبرابر شد.

آقاى واعظى آشتيانى را مى شناسيد

دورادور شناختى از ايشان دارم. فكر مى كنم يك مدير لايق و ورزشى باشد كه با ورزش اصلا بيگانه نيست. البته نمى توان در زمان كوتاه عملكرد ايشان را ارزيابى كرد. بايد زمان بگذرد تا بتوانيم درباره ايشان حرف بزنيم.

بازى با راه آهن را چطور مى بينيد

يك بازى سخت و دشوار است. راه آهن تيم خوبى است كه از بازيكنان شايسته برخوردار است. با اين حال ما بايد باز هم قدرت هجومى استقلال را به رقبا نشان بدهيم.

 

استقلال از پوسته سنتى خارج مى شود

 

واعظ  و راه پيش رو

 

با انتصاب واعظ آشتيانى به دست مديرعامل باشگاه استقلال كه روز جمعه انجام شد، فصل جديدى پيش روى اين مدير صنعتى و باشگاه استقلال گشوده شد. آشتيانى پنجمين مديرعامل استقلال در ۳ سال اخير و پس از قهرمانى اين تيم در ليگ پنجم است. قريب، كاظم اوليايى البته به عنوان سرپرست، مقداد نجف نژاد و على فتح ا… زاده از مديرانى بوده اند كه هر كدام براى مدتى بر مسند مديرعاملى تكيه زده و پس از مقطعى اين پست را ترك كرده اند.
آنچه در اين رفت و آمدها مورد سؤال و حساسيت قرار مى گيرد اينكه مديران بر چه اساسى مى آيند و كار آنها با كدام متر اندازه گيرى مى شود. اينكه چرا قريب رفت، سپس اوليايى آمد و چرا مقداد نجف نژاد وارد شد حالا سؤال اين است كه چرا نوبت به واعظ آشتيانى مى رسد اين جابه جايى گرچه با نيت خير و در جهت پيشرفت و تعالى ورزش انجام مى شود اما سؤال نخست در اين ميان اين است كه ثبات مديريتى و نقش برنامه ريزى كوتاه و بلندمدت كجاست

قلعه نويى: من با حاجى مشكلى نداشتم

پس از بركنارى على فتح ا… زاده برخى انگشت اتهام را به سمت امير قلعه نويى گرفته اند و اختلاف امير قلعه نويى و فتح ا… زاده كه در واقع به يك جنگ پنهان و سرد تبديل شده بود را دليل بركنارى فتح ا… زاده مى دانند. اين گروه براى اثبات ادعاى خود تعويض ۳ مربى (مرفاوى، حجازى و فيروز كريمى) را دليل محكمى براى اين تعويض عنوان مى كنند و معتقدند كه اين بار نوبت مديرعامل بود كه جابه جا شود، اما امير قلعه نويى ديروز صبح مثل هميشه در باشگاه حاضر شد و در واكنش به اين مباحث به يكى از دوستان نزديك خود گفت: «هيات مديره در ابتداى فصل قصد كنار گذاشتن حاجى را داشت اما ما مانع از اين كار شديم، چرا كه او در ابتداى فصل همه چيز را به من سپرد و گفت براى بستن استقلال توسط شما هيچ شك و شبهه اى ندارم و …

پورحيدرى دومين عضو بركنار شده هيات مديره استقلال است. خيلى ها بود و نبود او را چندان مهم تلقى نمى كنند.
پورحيدرى علاقه و فرصتى براى جلسات استقلال نداشت و بيشتر اظهار نظرهاى او از طريق رسانه ها اعلام مى شد.
دلايل فوق به همراه ناكامى استقلال و اختلاف سليقه هاى فى مابين رييس مجمع (زريبافان) و مديرعامل از نكاتى بود كه هيات مديره را به اين حركت وادار كرد. يكى از نزديكان رييس مجمع در اين باره مى گويد: «آقاى زريبافان از ابتداى فصل سياست مدارا را پيشه كرده و حتى اين اواخر كه قصد تقويت هيات مديره را داشت از فتح ا…زاده خواست كه عضو هيات مديره باقى بماند اما حاجى قبول نكرد و لذا هيات مديره تصميم به اين تغييرات گرفت.

مديرعامل چند شغله

از اشكالاتى كه به مديريت فتح ا… زاده گرفته شد اينكه او از حضور در باشگاه و صرف وقت خوددارى مى كرد و تمايل داشت كه بيشتر كارها را از طريق دفتر شخصى خود پيگيرى كند؛ گرچه او در اين يك ماه آخر پذيرفته بود كه حداقل ساعات ادارى ۸ صبح تا ۲ ظهر را در باشگاه سپرى كند، ديگر اينكه اوتبديل به يك مدير چند شغله شده بود فتح ا… زاده علاوه بر استقلال، اداره چند نشريه ورزشى، مسافرت به باكو براى تحصيل و بعضا سفر به اروپا به بهانه جور كردن اسپانسر و ترانسفر بازيكن را هم در حاشيه كارش داشت. همچنين از فتح ا… زاده انتقاد مى شد كه بيش از حد مصاحبه مى كند و مدام در روزنامه ها ديده مى شود.
با اينكه برخى از انتقادهاى مطرح شده را مى توان به فتح ا… زاده نسبت داد اما خود او معتقد است كه تيم را در بدترين شرايط تحويل گرفته است. از سوى ديگر خواسته هواداران يعنى بازگشت قلعه نويى را رقم زده و تيم را به ليگ قهرمانان آسيا رسانده است.
در هر حال حالا فتح ا...زاده ديگر نيست، دلايل رفتن او هم چندان اهميتى ندارد، مهم اين است كه واعظ آشتيانى با كدام انديشه، برنامه ريزى و ديدگاه وارد استقلال شود. آشتيانى در حال حاضر رييس فدراسيون دوچرخه سوارى است و پيش از اين به عنوان معاون وزير صنايع و رييس سازمان صنايع كوچك و شهرك هاى صنعتى مشغول به فعاليت بود كه به تازگى از اين سمت استعفا داده است.

واعظ نيامده مى رود!

طبق شنيده هاى ما واعظ آشتيانى در آستانه سفر به ايتاليا است و به مدت ۱۰ روز در ايران نخواهد بود؛ پيش بينى كارشناسان و نزديكان به مديرعامل جديد اين است كه واعظ مديرى برنامه محور است و با صرف وقت و به كارگيرى معاونان قوى و كارآمد كار را به شكلى صحيح و اصولى اداره خواهد كرد. او اين توانايى را دارد كه اداره باشگاه استقلال را از حالت سنتى و هياتى به شكل نوين و امروزى تغيير دهد، چرا كه پيش از اين تمامى عزل و نصب ها حتى در امور غيرفنى هم با دخالت افراد غيرمسوول انجام مى شد و سرمربى و سرپرست تيم نيز در محدوده اى فراتر از مستطيل سبز به اظهار نظر مى پرداختند.

 

اعتراض نصفه و نيمه و مؤدبانه

 

حسين كاظمى: چرا اميرخان به من فرصت نداد !

  

حسين كاظمى وقتى از تركيب استقلال بيرون رفت و جايش را به يدا... اكبرى داد خط ميانى استقلال جان تازه اى گرفت. محصول اين جابه جايى آزاد شدن جبارى و بازيسازى مطلوب يدا... اكبرى بود كه فرصت هاى متعدد گلزنى را براى استقلال پديد آورد. در اين ميان شايد حسين كاظمى قربانى شود و از اين پس ديگر در تركيب استقلال قرار نگيرد. كاظمى كه دوست داشت امير قلعه نويى به او هم مثل پژمان منتظرى و بيژن كوشكى كه در بازى با صباباترى ضعيف، پر اشتباه و دور از انتظار ظاهر شدند به يك چشم نگاه مى كرد و اجازه مى داد مقابل استقلال اهواز به ميدان برود. كاظمى در اين باره گفته است: «خيلى تعجب كردم كه اميرخان به من اجازه نداد در اين بازى در تركيب اصلى قرار بگيرم. توقع داشتم به من هم مثل پژمان و كوشكى ميدان مى داد. درست است كه من هم مقابل صباباترى خوب نبودم اما همه بازيكنان در آن بازى ضعيف كار كردند. به تصميم اميرخان احترام مى گذارم چون حق مربى است كه بازيكنانش را انتخاب كند. از آن مهمتر پيروزى استقلال بود كه باعث خوشحالى همه شد. پيروزى استقلال براى همه ما مهم است اما من هم دوست داشتم در اين پيروزى سهيم باشم. قبل از بازى وقتى متوجه شدم پژمان و بيژن در تركيب اصلى هستند با خودم گفتم كه حتماً من هم بازى مى كنم اما وقتى اسامى خوانده شد ديدم در تركيب اصلى نيستم. با اين حال تلاش مى كنم در بازى هاى آتى نظر اميرخان را جلب كنم و او را متقاعد كنم كه باز هم به من اعتماد كند. اميدوارم اميرخان به خاطر آن بازى ضعيف مقابل صباباترى من را براى هميشه از تركيب اصلى بيرون نكند.»

 

ناكامى مهاجمان خارجى در استقلال

همه بازيكنان خارجى كه طى روزهاى اخير در تمرين استقلال حاضر شدند مورد توجه امير قلعه نويى قرار نگرفتند. آخرين بازيكن خارجى كه از سوى قلعه نويى ديپورت شد يك مهاجم از كامرون بود كه اطلاعات بسيار غلطى از سوى دلال اين بازيكن به كادر فنى استقلال داده شده بود. قلعه نويى اما پس از دو جلسه تمرين كيفيت فنى اين بازيكن را تشخيص داد تا اين يكى هم جذب استقلال نشود. ظاهراً پس از گلزنى مهاجمان استقلال امير قلعه نويى از جذب مهاجم جديد خارجى منصرف شده است.

در آستانه دربى
۶۵ ، استعلام پرسپوليس و استقلال از سازمان ليگ

از آنجا كه مسؤولان و مربيان اين دو تيم در تلاشند تا همه بازيكنانشان را در دربى در اختيار داشته باشند از سازمان ليگ بابت بازيكنان دو اخطاره خود استعلام خواهند كرد.
بديهى است بازيكنان كليدى پرسپوليس و استقلال كه
۲ اخطاره باشند يا در هفته هشتم به ميدان نمى آيند يا اين كه مراقب رفتارشان دراين بازى هستند.
عليرضا نيكبخت واحدى با اخطارى كه برابر پيام مشهد گفت
۳ اخطاره و از همراهى تيمش برابر پگاه محروم شد تا براى دربى تهران مشكلى نداشته باشد.

بابازاده: پيش بينى
۳-2 گل را كرده بوديم

حميد بابازاده مربى دروازه بان هاى استقلال توجه همه را به بازى با راه آهن جلب مى كند: «بازيكنان ما بايد توجه داشته باشند همانگونه كه شكست ها را بايد فراموش كرد كسب پيروزى بايد فراموش شود و فقط بايد با يك روحيه مثبت از نتيجه دلچسب هفته گذشته برابر حريف قرار بگيريم و هيجانات بى مورد را از تيم دور كنيم.پس از پيروزى مقابل استقلال اهواز بازيكنان تا حدود بسيارى اعتماد به نفس خود را به دست آورده اند و اميدوارم بتوانيم در مسابقات آينده نيز اين روند را ادامه بدهيم.
قبل ازمسابقه برابر استقلال اهواز پيش بينى برد با
۲ - 3 گل را كرده بودم اما حقيقتا پيروزى ۶ بر صفر دور از ذهن بود با اين حال خوشحالم كه زحمات مربيان و بازيكنان به ثمر نشست.» بابازاده درباره تحولات مديريتى هم مى گويد: «به هر حال تغيير وتحول در تمامى باشگاه ها اتفاق مى افتد در اين خصوص مربيان و بازيكنان هيچ گونه دخالتى ندارند چرا كه به سياست اعضاى هيات مديره مربوط مى شود ضمن اينكه لازم است از زحمات على فتح ا... زاده در باشگاه استقلال تهران تشكر كنم.»

 

آشتى مرفاوى و ورمزيار در كميته انضباطى

 

صادق ورمزيار و صمد مرفاوى ديروز با حضور در كميته انضباطى فدراسيون فوتبال به تشريح دلايل درگيرى لفظى در ديدار استقلال و صباباترى پرداختند. پس از درگيرى لفظى كه در ديدار تيم هاى فوتبال استقلال و صباباترى قم بين صمد مرفاوى و صادق ورمزيار بوجود آمد و منجر به اخراج اين دو يار قديمى از روى نيمكت شد، جلسه كميته انضباطى براى رسيدگى به تخلفات اين دو امروز در محل كميته انضباطى فدراسيون فوتبال تشكيل شد. در اين نشست نظرى جوبيارى، صمد مرفاوى و صادق ورمزيار حضور داشتند و پس از تشريح دلايل اين درگيرى، با يكديگر آشتى كردند. شريفى رييس كميته انضباطى فدراسيون فوتبال نيز از اين دو بازيكن پيشين استقلال خواست ديگر چنين رفتارهايى را در ميادين ورزشى تكرار نكنند. مرفاوى و ورمزيار نيز پس از پايان اين نشست در گفت وگو با خبرنگاران عنوان كردند تنها يك سوء تفاهم باعث بوجود آمدن اين مشكل شد و ديگر اختلافى بين آنها وجود ندارد.

 

بازيكن خارجى براى تيم اميد استقلال!

 

منصوريان مسؤوليتش را فراموش كرد

 

با نظر منصوريان، تيم اميد استقلال درنظر دارد در صورت امكان يك بازيكن خارجى را به خدمت بگيرد.در صورت جذب اين بازيكن با او قرارداد سه ساله امضا مى كنند تا براى تيم بزرگسالان هم بازى كند.
بر اساس قوانين تنظيم شده براى تيم هاى پايه استقلال، خريد بازيكن خارجى براى تيم اميد بايد با قيمت مناسب و پايين صورت گيرد تا در سال هاى آينده همين كار به عنوان يك سرمايه گذارى مالى، براى باشگاه به صرفه باشد. اين هم از آن اخبار عجيبى است كه از باشگاه استقلال بيرون مى آيد. انگار منصوريان فراموش كرده همين ديروز وعده مى داد چندين و چند بازيكن مثل طالب لو، صادقى، قربانى، پاشازاده، جبارى، خسرو حيدرى، اندرانيك تيموريان و... از تيم اميد بيرون مى آورد. آيا جذب بازيكن خارجى حاضرخورى نيست

اميدها دوشنبه به كيش مى روند

طى هفته گذشته جلسه اى ميان منصوريان و على فتح ا...زاده مديرعامل سابق باشگاه پيرامون تأمين بودجه سفر اميد استقلال به كيش برگزار و قرار شد كه تيم اميد استقلال براى رفتن به كيش مشكلى نداشته باشد.
اما با توجه به بركنارى دكتر فتح ا...زاده عليرضا منصوريان نشستى را با واعظى آشتيانى در همين خصوص برگزار خواهد كرد.

استقلال در آكادمى ملى المپيك

تيم فوتبال استقلال كه خود را براى ديدار مقابل راه آهن آماده مى كند ساعت
۱۰ صبح امروز در مجموعه ورزشى انقلاب تمرين خواهد كرد. بازيكنان استقلال صبح امروز زيرنظر امير قلعه نويى به كارهاى هوازى خواهندپرداخت و پس از آن به سالن وزنه مى روند. تيم فوتبال استقلال و بعدازظهر امروز در زمين شماره ۲ آزادى تمرينات خود را پيگيرى مى كنند و به كارهاى تاكتيكى خواهند پرداخت. استقلالى ها روزگذشته براى خارج شدن خستگى بازى با استقلال اهواز از تن شان تمرين نكردند.


پس از برد
۶ – صفر استقلالى ها واكسن زدند!

با توجه به رسيدن فصل پاييز كه بهترين زمان تزريق واكسن است شاگردان امير قلعه نويى ديروز و قبل از تمرين واكسن سرماخوردگى تزريق كردند تا از سرماخوردگى شديد جلوگيرى به عمل آوردند.
استقلالى ها سال گذشته هم از اين واكسن استفاده كردند و به نظر مى رسد بقيه تيم ها نيز چنين برنامه اى را در دستور كارشان قرار دهند.
واكسن زدن استقلالى ها پس از پيروزى
۶ - صفر مقابل استقلال اهواز نشان مى دهد مربيان استقلال تا چه اندازه به امور پزشكى توجه دارند و نمى خواهند تيم شان را به حال خود رها كنند. از اين پس ديگر بازيكنان استقلال به دليل سرماخوردگى هاى جزيى نمى توانند بهانه بياورند و از تمرين كردن فرار كنند.

واعظ به منصوريان اطمينان داد

پس از اخراج فتح ا... زاده تماسى از سوى واعظ با عليرضا منصوريان، رييس آكادمى فوتبال باشگاه استقلال گرفته شد و مديرعامل جديد باشگاه استقلال به او اطمينان داد كه همچنان در سمت خود باقى خواهند ماند و با رفتن فتح ا... زاده هيچ تغييرى در آكادمى باشگاه استقلال ايجاد نخواهد شد. منصوريان هم ابراز اميدوارى كرد و همچنان با قدرت به كارش ادامه مى دهد.

نفريه: هيات مديره نقشى نداشت

سعيد نفريه دلايل كنار گذاشتن فتح ا... زاده را تنها خواست رييس مجمع باشگاه مى داند: «هيات مديره باشگاه استقلال تهران به اين نتيجه رسيد كه با توجه به اتفاقات اين فصل و نتايج سال گذشته استقلال بايد كسى را انتخاب كنيم تا جايگزين فتح ا...زاده شود و هيات مديره واعظى آشتيانى را انتخاب كرد تا از امروز به عنوان مديرعامل استقلال مشغول به كار شوند.
فتح ا...زاده مدير كاملاً لايقى بود و در اين مدت زحمات زيادى كشيد و حتى از حساب شخصى هم براى استقلال هزينه كرد اما به خاطر نتايج استقلال مجبور بوديم كسى را به عنوان جايگزين او زودتر معرفى كنيم.
به طور كلى هيات مديره در بركنارى فتح ا...زاده نقشى داشت و زريبافان ايشان را از هيات مديره بركنار كردند و فتح ا...زاده حاضر نشدند فقط به عنوان مديرعامل كار كند و استعفا داد.»

تكذيب سفر واعظ آشتيانى به ايتاليا

پس از صدور حكم مديرعاملى باشگاه استقلال براى واعظى آشتيانى خبرهايى در خصوص سفر وى به ايتاليا منتشر شد اما بر خلاف اين اخبار مديرعامل استقلال قصد سفر به اروپا و ايتاليا را ندارد و در تهران براى رفع مشكلات مالى باشگاه تلاش مى كند.
اين خبر توسط يكى از نزديكان مديرعامل باشگاه استقلال تهران اعلام شد.آشتيانى امروز يا فردا جلسه اى را نيز با مربيان و بازيكنان استقلال برگزار خواهد كرد.

تغييرات اساسى در حوزه معاونت

با حضور واعظى آشتيانى در رأس مديريت باشگاه استقلال و حضور يك عضو جديد در هيات مديره باشگاه استقلال تغييراتى در حوزه معاونت باشگاه استقلال به وجود خواهد آمد. معاونت هاى مالى، ادارى، اجرايى و بين الملل در تيررس مديرعامل جديد قرار دارد و به زودى با تغييراتى روبه رو خواهد شد

خسرو دانشجو: چند شغله بودن واعظ مشكل ساز نمى شود

خسرو دانشجو عضو هيات مديره باشگاه استقلال پس از انتخاب آشتيانى به عنوان مديرعامل جديد باشگاه استقلال گفت: «ما اميدوار هستيم اين تغييرات در سطح مديريت باشگاه مردمى استقلال مثمرثمر باشد.
با آمدن مديرعامل و دو عضو جديد هيات مديره هيچ گونه تغييراتى در سياست هاى كلان باشگاه صورت ايجاد نمى شود.
كادر فنى با حمايت اعضاى هيات مديره و مديرعامل همچنان به كار خود خواهد داد. چند شغله بودن ايشان نمى تواند در اداره باشگاه مشكل ساز شود. من نيز به عنوان يكى از اعضاى هيات مديره مخالفتى با اين موضوع ندارم و ايشان بدون مشكل مى تواند در
۲ حوزه فعاليت كند.»

تكذيب استعفا از فدراسيون دوچرخه سوارى

پس از انتخاب واعظى آشتيانى به عنوان مدير عامل جديد باشگاه استقلال شايعاتى به گوش مى رسيد مبنى بر استعفاى او از رياست فدراسيون دوچرخه سوارى. در دهمين ارتباط على اكبر اعجازى روابط عمومى فدراسيون دوچرخه سوارى توضيح داد: «طى نشستى كه با آقاى واعظى آشتيانى داشتيم، ايشان ضمن رد هرگونه استعفاى خود از فدراسيون دوچرخه سوارى عنوان كرد در هر دو حوزه قادر به فعاليت است و از اين بابت هيچ مشكلى براى فدراسيون دوچرخه سوارى و براى باشگاه استقلال به وجود نخواهد آمد.»

پورحيدرى: پول ندارم، به درد هيات مديره نمى خورم

 
پورحيدرى پس از آنكه از سوى هيأت مديره استقلال كنار گذاشته شده عامل اصلى اين جدايى را نداشتن قوه مالى مناسب اعلام كرد. «فكر مى كنم امثال من نمى توانند براى باشگاهى چون استقلال هيچ كارى انجام بدهند. درست است كه مديريت فقط پول نيست اما پول كه نباشد حتى مديريت هم نمى توان كرد. براى مديريت كردن حداقل هايى نياز است، متاسفانه امروز در باشگاه استقلال آن حداقل ها ديده نمى شود. براى باشگاه استقلال دغدغه اصلى مديريت كسب درآمد و صرف هزينه براى تأمين امكانات است. در جلسات هيات مديره غالبا بحث ها روى مسائل مالى متمركز بود و فرصت نمى شد كه روى موارد ديگرى كار كنيم. اهميت اين مسائل فرصت فكر كردن روى موارد ديگر را نمى داد. بايد افرادى به عضويت هيات مديره باشگاه استقلال يا پرسپوليس در آينده كه بتوانند هزينه كنند يا اينكه راهكارى براى تأمين درآمد داشته باشند. در هر فصل سازمان تربيت بدنى به عنوان متولى استقلال و پرسپوليس بيش از
۵/۱ ميليارد تومان براى هر كدام از اين دو باشگاه هزينه مى كند اما اين كمك كافى نيست. بايد از راه هاى مختلف باقى هزينه هاى تيم كه قطعاً بيش از ۵/۱ ميليارد تومان است، تأمين شود. معتقدم افرادى كه توان مالى قوى دارند بايد عضوت هيات مديره استقلال شوند. فردى كه بتواند هزينه كند، متاسفانه من نه سرمايه كافى براى هزينه كردن داشتم و نه مى توانستم افرادى كه توان مالى بالايى داشتند را به باشگاه وصل كنم. امروز باشگاه پرسپوليس فردى را در هيات مديره خود دارد كه از نظر اقتصادى در سطح بالايى است. افرادى چون او مى توانند در لحظات حساس و جاهايى كه باشگاه در تنگنا گرفتار مى شود هزينه كنند كما اينكه در آينده رقمى كه هزينه كرده اند را از هيات مديره باشگاه دريافت كنند. مهم اين است كه تيم و باشگاه از بن بست خارج شوند كه با اقدامات اين چنين مشكلات به صورت مقطعى برطرف مى شود. اين روزها مى شنوم كه چك بازيكنان استقلال برگشت خورده است. شايد اگر فردى در هيات مديره باشگاه بود كه مى توانست در موقع لزوم هزينه كند اين مشكل پيش نمى آمد.»

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر یا استقلال بلو میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

www.IranSoccer.Ir

 

www.EsteghlalBlue.com

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

Moderator :

 

Minoo Khazeni

OnlyssBlue@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement : Contact To TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

 

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

Design By : ZamZam ( TajClubEsteghlal@Yahoo.com )

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive