به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, September 19, 2008

Re: * EsteghlalBlue * Esteghla bord ama ... ?

متاسفانه بدلیل مسافرت دیر آنلاین شدم و اکنون بر حسب وظیفه جواب اراجیف نوشته شده را تقدیم میدارم

 گروهی از هواداران قرمز حال مرا بهم می زنند چون طاقت باخت ندارند. اگر همین روز سه شنبه خدادا عزیز باندازه نصف  مسی ها در مقابل استقلال بخت یارشان بود سبیل تیم قرمز در مشهد هم دود مانی گرفته بود. اما بعضی از هواداران و سردمداران هوچی قرمز در برنامه نود این هفته علم یزید بلند کرده بودند که تمامی عوامل ناکامیشان در این فصل ناشی از داور بوده است. در این میان فردوسی پول عامل سر سپرده و شیفته قطبی با اس ام اس بازی هایش تمامی ناکامی ها را حواله داوران بدبخت لیگ کرد تا جایی که مرادی عطای داوری را به لقایش بخشید. و میان شغل و شرفش جوانمردانه شرفش را انتخاب کرد. درود به شرفش. دزدان در حال فرار همواره خود پیشاپیش جماعت تعقیب کننده می دوند و فریاد آهای بگیر دزد سر میدهند و اکنون بعضی از عوامل رسانه ای و غیر رسانه ای علم یزید را برای برد بی گفتگو و دشمن شکن استقلال بلند می کنند و صحبت از تبانی و امثالهم می کنند. تبانی باکی با کدام تیم. مگر همین تیم استقلال اهواز 3 فصل پیش با نقش عالی ای که بازی کرد قهرمانی را استقلال نگرفت. مگر همین تیم آبی پارسال برای داستان فیروز کریمی کم شامورتی بازی در آورد و در آخر در مقابل قاطعیت کریمی تسلیم شد. اگرصحبت تبانی در میان است چرا از آخرین بازی فصل گذشته و آن دقایق ناجوانمردانه و بازی با پاس همدان و تغییر نتیجه سخنی به میان نمی آید. چرا از پنالتی های نگرفته مقابل صبا که منجر به باخت استقلال می شود سخنی به میان نمی آید. آقای فردوسی پول چرا هم فصل پیش و هم در این فصل رفراندم در مورد پنالتی های سوخته استقلال به میان نمی آورد؟ و هزاران سوال دیگر. مطمئنا این نتیجه زنگ خطر را برای تیم قرمز به صدا درآورده است. نه برای قرمز که برای همه مدعیان قهرمانی. بنا براین در جلوی قافله دزدان فریاد بگیر آی بگیر راه انداخته اند. غافل از آنکه پدیده تاخیر در جوش اتفاق افتاده است و به فضل الهی طی هفته های آینده استقلال نشان خواهد داد که چند مرده حلاج است و تیم قرمز نیز ماهیت خود را نشان خواهد داد. بنا براین یا امیر قلعه نویی تیمش را جمع کرده و این بار نیز قرمز ها را چون ماهی دودی کبود خواهد کرد و یا آنکه خود نیز بهمراه استقلال تومارش برچیده خواهد شد. با شناختی که از قلعه نویی داریم امید را به خانه هایمان میهمان کرده ایم.

بعد از روز نهم نیز باهم گفتگو خواهیم کرد.  

--- On Fri, 9/19/08, It's Delaram <deliaashams@yahoo.de> wrote:

From: It's Delaram <deliaashams@yahoo.de>
Subject: * EsteghlalBlue * Esteghla bord ama ... ?
To: "SS Clube" <esteghlalblue@yahoogroups.com>, "Iran Soccer Group" <iransoccer@yahoogroups.com>, "Group Perspoli30" <Perspoli30@yahoogroups.com>
Date: Friday, September 19, 2008, 12:07 AM

 

استقلال تهران با نتیجه 6 – 0 استقلال اهواز رو برد ! حالا واقعا :

 

وجود حاجی اینقدر سمی بود که 24 ساعت از بر کناری اش نگذشته این نتیجه پیش اومد ؟

 

و یا اینکه اگه حاجی اینقدر بد بود و اینقدر تاثیر بد داشت ، به این زودی اثر وجودش از در و دیوار باشگاه استقلال رخت بست ؟

 

در خبرهای هفته قبل داشتیم که آقای شفیع زاده  می خواسته که بیاد در هیات مدیره استقلال تهران ولی موافقت نشده ، حالا با این اتفاق این امر میسر میشه ؟

 

آیا حاجی شخصی بوده که جلوی این تصمیم ایستادگی می کرده و یا ... ؟ شاید آقای زریبافان از نفوذ خودش استفاده کرده ؟

 

آیا موضوعی به نام باند قلعه نوعی وجود داره ؟

 

آیا بازیکن های استقلال اهواز در مجموع 10 دقیقه در زمین دویدند ؟

 

آیا تیمی که 5 گل عقب است وقت کشی می کنه ؟

 

دروازه بان استقلال اهواز در دقایق پایانی بازی که برای یک مداوای سطحی کنار دروازه ایستاده بود به چه کسی چشمک زد و ناکهان روی زمین خوابید ؟ این حرکت هم از دید کارگردان تلویزیونی دور نماند ؟

 

شاید این نتیجه در آستانه دربی برای روحیه استقلالی های تهران خیلی خوب باشه ، ولی مطمئنم که امسال دربی خونین می شه ... نمی دونم چرا همیشه مسائلی غیر از فوتبال تاثیر شون بر فوتبال از خود فوتبال بیشتره .

به هر حال باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این تیم این روند صعودی رو ادامه خواهد داد .

 

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive