به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, September 17, 2008

* EsteghlalBlue * اردوگاه آبي**27/6/1387

 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

 

 

 

على فتح ا... زاده:خودم كه نمى توانم گل بزنم

 

على فتح ا... زاده مديرعامل استقلال هر روز مجبور است بابت نتايج استقلال صفحات روزنامه هاى را ورزشى را سياه كند! ديروز باز هم فتح ا... زاده به سؤالاتى در اين زمينه پاسخ داد:« وقتى از موقعيت هاى به دست آمده نمى توانيم استفاده كنيم من به عنوان مديرعامل چه تقصيرى دارم يا اينكه مگر مى توانم خودم وارد زمين مسابقه شوم و بازى كنم در فصل نقل و انتقالات تمام تلاش خود را انجام دادم تا تمامى بازيكنانى كه مورد نظر كادر فنى بود را به تيم اضافه كنم و در اين خصوص هيچ كوتاهى نكرده ام. حالا هم در شروع فصل قرار داريم و در مسابقات آينده مى توانيم چهره قابل قبول ترى از خود به نمايش بگذاريم. تاكنون فقط ۵ مسابقه انجام داده ايم و تا پايان مسابقات ۲۹ مسابقه ديگر باقى مانده است اگر بازيكنان تلاش خود را انجام دهند و در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند به راحتى مى توانيم جزو مدعيان باشيم.
در تلاش هستيم هرچه سريعتر زمينه حضور يك فوروارد خارجى را در تيم فراهم كنيم كه البته درصدد خودم شخصا در اين خصوص اقدام كنم چرا كه واسطه ها در انتقال بازيكن خارجى قيمت ها را خيلى بالا مى برند. فتح ا... زاده از مذاكراتش با شفيع زاده پرده برمى دارد: «در اين خصوص مكاتباتى را با يكديگر داشته ايم و توافقات خوبى هم صورت گرفته است. با توجه به طرح هاى خوب اقتصادى كه خواهيم داشت هر دو باشگاه استقلال تهران و اهواز امتيازات بسيار خوبى را از اين تعامل دوطرفه كسب خواهندكرد.
طى روزهاى اخير مذاكرات نهايى را براى جذب اسپانسر انجام داده ايم.با عقد قرارداد با اسپانسر تا حدودى مشكلات برطرف خواهد شد. ضمن اينكه در تلاش هستيم با بهره گيرى از منابع ديگر نيز به نوعى مشكلات مالى باشگاه را برطرف كنيم.

 

ناصرخان دست در دست اميرخان

 

حجازى مدير فنى استقلال مى شود


شايد تصور كردنش هم سخت باشد كه ناصر حجازى و امير قلعه نويى به شكل توأمان در استقلال فعاليت كنند. رابطه تيره اين دو به مدت ها قبل، وقتى كه قلعه نويى به مدت ۳ سال سرمربى استقلال بوده برمى گردد. آن روزها حجازى همواره منتقد قلعه نويى بود اما در دوره جديد مربيگرى قلعه نويى در استقلال هيچ گاه حجازى به سوى قلعه نويى هجوم نمى برد و برخلاف تصور همه او را مربى كاربلد و كاردانى خطاب مى كند. تغيير رفتار حجازى و جملاتى كه او در وصف قلعه نويى به كار مى برد ارتباط مستقيم با شايعاتى دارد كه اين روزها از باشگاه استقلال بيرون مى آيد.

فتح ا...زاده در راستاى تقويت استقلال و جبران اشتباهات گذشته قصد دارد با يك بمب خبرى همه را شوكه كند. او مى خواهد حجازى را به مجموعه استقلال تحت عنوان مدير فنى يا رييس سازمان فوتبال اضافه كند تا به اين ترتيب بسيارى از تهديدها عليه كادر فعلى فروكش كند و هم او و هم امير قلعه نويى با فراغ بال به كارشان ادامه بدهند. چراغ سبز حجازى كافى است تا بروز چنين اتفاق بزرگى در روزهايى كه استقلال شرايط بغرنجى را پشت سر مى گذارد، محتمل به نظر برسد البته نظر قلعه نويى هم شرط است و شايد بسيارى تصور كنند قلعه نويى با اين پيشنهاد مخالفت كند اما جالب است بدانيد كه امير قلعه نويى هم موافقت ضمنى خود را با حضور حجازى تحت عنوان يك عنصر سازمانى و رييس سازمان فوتبال، اعلام كرده است كه به طور قطع اتحاد امير و حجازى مى تواند نقطه عطفى در باشگاه استقلال باشد و اين تيم را در مسير صعود قرار دهد. درباره نحوه ارتباط كارى اين دو هم شنيده مى شود حجازى تنها به عنوان يك عنصر سازنده همچون پورحيدرى در باشگاه استقلال فعاليت كرده و از هرگونه دخالت در امور فنى خوددارى مى كند تا امير قلعه نويى بتواند با آرامش كارش را ادامه بدهد. اگر چنين اتفاقى در استقلال رخ دهد مى توان به آينده اين تيم اميدوار بود چرا كه مجموعه فعلى پرسپوليس هم با فراخوان همه قديمى هاى اين تيم توانست سال گذشته به قهرمانى برسد.

ناصر حجازى: امير كارش را بلد است

ناصر حجازى برخلاف تصور خيلى ها نه تنها امير قلعه نويى را به باد انتقاد نمى گيرد بلكه به شدت هم از او حمايت مى كند: بودن استقلال در جايگاه هفدهم بعد از ۵ هفته به هيچ عنوان فاجعه نيست.
تيم فوتبال استقلال درست است كه نتايج ضعيفى را كسب كرده است اما بودن استقلال درجايگاه هفدهم بعد از گذشت ۵ هفته به هيچ عنوان فاجعه نيست.
مطمئناً برق نمى تواند تا پايان نيم فصل در بالاى جدول قرار بگيرد و استقلال هم در انتهاى جدول نخواهد ماند. احساس من اين است كه استقلال به شرايط ايده آل بازمى گردد و در پايان نيم فصل جزو ۳ تيم برتر جدول رده بندى خواهد بود.
كادر فنى استقلال درحال حاضر نتايج خوبى را كسب نكرده است و بايد به دنبال راهكارى باشد تا بتواند تيم را از بحران خارج كند.
مربيان استقلال مى توانند راهكار خارج شدن از بحران و پيروز شدن را پيدا كنند زيرا اين راهكار دركنارشان قراردارد و فقط كافى است آن را ببينند.

 

تقى پور: براى گلزنى همه جلو مى رويم

مدافع استقلال كه هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده كند در آستانه بازى با استقلال اهواز مى گويد: «ناكامى استقلال در ابتداى فصل تنها به دليل بدشانسى است، تيم ما در همين هفته هاى نخست بازى هاى دشوارى را برگزار كرد كه بيشتر آنها هم خارج از خانه بود و اطمينان دارم كه از ديدار مقابل استقلال اهواز روند روبه رشد استقلال آغاز مى شود.
بازيكنان در تمرين تمام تلاش خود را انجام مى دهند اما هر بازى شرايط خاص به خود را دارد و با تمرين تفاوت مى كند.
بازيكنان استقلال بازى هاى خوبى انجام مى دهند اما در نتيجه گيرى موفق نمى شويم اما اطمينان دارم كه با يك پيروزى اين مشكلات برطرف خواهد شد.
استقلال اهواز تيم خوبى است و همواره يك مدعى بوده، آنها هم به امتياز اين بازى فكر مى كنند، در حال حاضر تمامى تيم ها براى گرفتن امتياز از استقلال و پرسپوليس انگيزه دو چندانى دارند اما در اين بازى بايد ابتكار عمل را به دست بگيريم و پيروز شويم.
در صورتى كه مقابل استقلال اهواز به ميدان بروم تمام تلاشم را براى موفقيت تيم خود انجام مى دهم و اگر فرصتى پيدا كنم براى گلزنى جلو مى روم.


امشب مشخص مى شود ، هيأت مديره استقلال با آمدن مرزبان موافقت مى كند

بعد از شكست استقلال مقابل صبا، قلعه نويى در نشستى به فتح ا...زاده گفت كه قصد تغيير و تحولاتى در كادر فنى استقلال دارد. فتح ا...زاده هم از خواسته قلعه نويى استقبال كرد و قرار شد سرمربى استقلال هرچه زودتر مربى جديد را معرفى كند. قلعه نويى هم مرزبان، مربى فصل گذشته پرسپوليس را به عنوان آناليزور استقلال معرفى كرد اما اين انتخاب بايد به تأييد اعضاى هيأت مديره برسد. از اين رو امروز قرار است بحث پيوستن مرزبان در هيأت مديره مطرح شود تا اعضا در اين مورد تصميم بگيرند.

پس از آناليز استقلال اهواز

قلعه نويى: با حوصله و بى عجله بازى كنيد

بازيكنان استقلال طبق برنامه كادر فنى صبح ديروز در جلسه آناليز فيلم بازى حريف آينده شركت كردند. آبى پوشان ابتدا فيلم بازى خود مقابل صبا را تماشا كردند و مربيان هم نقاط ضعف را به آن ها گوشزد كرد و پس از آن نوبت به تماشاى فيلم بازى استقلال اهواز رسيد.
امير قلعه نويى مهمترين چيزى كه از شاگردانش خواست اين بود: «مقابل استقلال اهواز با حوصله و بى عجله توپ را در ميدان بدوانيد. در زدن ضربات نهايى دقت كنيد و اجازه ندهيد فرصت ها به آسانى از دست برود.» استقلال در شرايطى مقابل استقلال اهواز قرار مى گيرد كه سياوش اكبرپور را در اختيار ندارد.

وعده در مراسم افطارى استقلال : پول مى رسد خيال تان راحت

در مراسم افطارى دوشنبه باشگاه استقلال كليه بازيكنان، اعضاى كادرفنى و همينطور اعضاى هيأت مديره استقلال حضور داشتند.
در مراسم افطارى باشگاه استقلال فتح ا... زاده و اميدوار رضايى دقايقى را براى بازيكنان اين تيم صحبت كردند. اميدوار رضايى و فتح ا... زاده در گفت وگوهاى جداگانه با بازيكنان استقلال به آنها اين اميدوارى را دادند كه به زودى پول به باشگاه تزريق خواهد شد. مديرعامل و عضو هيأت مديره از بازيكنان و كادرفنى خواستند در ديدارهاى آينده نيز محكم گام بردارند و خيال شان راحت باشد كه باشگاه به تعهدات خود در قبال بازيكنان عمل خواهد كرد.

نتايج ضعيف استقلال توجيه پذير نيست

فتح ا... زاده چهارشنبه پاسخ مى دهد

محمدسعيد نفريه با قاطعيت از مربيان و مديران استقلال حمايت مى كند: «بدون ترديد نتايج ضعيف استقلال در بازى هاى گذشته، توجيه پذير نيست اما بايد قبول كنيم كه استقلال از همه لحاظ كادر توانمندى در اختيار دارد و تنها بايد درباره ناكامى هاى اخير علت يابى كنيم.
در حال حاضر تمام سعى و تلاش ما فراهم كردن شرايط ايده ال است در جلسه هيات مديره كه چهارشنبه اين هفته برگزار مى شود، درباره نتايج اخير موشكافانه دلايل را بررسى مى كنيم. قرار است فتح ا... زاده در اين جلسه توضيح ها و راهكارهاى خود را ارائه كند.
البته بايد توجه داشت كه بازى هاى ما در ابتداى فصل، همگى ديدارهاى سختى خارج از خانه بودند كه با در نظر گرفتن عدم هماهنگى بازيكنان در شروع مسابقات و مشكلات مالى كه گريبانگير باشگاه بود، مزيد بر علت شد تا نتايج نامطلوبى كسب شود اما به هر حال هيچ كدام از اين مسائل نمى تواند توجيه مناسبى باشد.
به شخصه تصورم بر اين است كه استقلال هرچه سريع تر به روند اصلى و مناسب خود برمى گردد؛ چرا كه معتقدم هنوز زود است درباره عملكرد و ارزيابى كادر فنى نظر دقيقى داشته باشيم و بگوييم ناموفق بوده اند. ما ناراحتى هواداران استقلال را درك مى كنيم و به آنها قول مى دهيم كه بهترين راهكارها را براى موفقيت استقلال در مسابقات آتى پيدا كنيم.
در حال حاضر هيات مديره هيچ تصميم و طرحى براى عدم همكارى با كادر فنى و مديريت ندارد. فتح ا... زاده تا قهرمانى استقلال در ليگ قهرمانان آسيا مديريت باشگاه را برعهده دارد و بدون شك او تا آن زمان مديرعامل استقلال خواهد بود و بركنار نمى شود

صادقى: استقلال، يكى مثل عنايتى مى خواهد

اميدوارم استقلال به جايگاهش برگردد

هرچند اميرحسين صادقى پس از سال ها بازى كردن در استقلال، از اين تيم جدا شد ولى همچنان نتايج تيم قبلى اش را دنبال مى كند و از اينكه استقلال نتايج خوبى نگرفته ناراحت است.
صادقى با اشاره به اين موضوع مى گويد: «نتايج استقلال براى من ناراحت كننده است و اصلاً دوست ندارم كه تيم سابقم را در چنين شرايطى ببينم البته اطمينان دارم كه استقلال در هفته هاى آينده به رده هاى بالاى جدول مى آيد و هيچ وقت از رده سوم پائين تر نمى رود
مدافع فصل گذشته استقلال در پاسخ به اين سؤال كه مشكل اصلى استقلال چيست توضيح مى دهد: «به نظر من استقلال مثل فصل گذشته مشكل گلزنى دارد و اين موضوع باعث شده كه نتيجه نگيرد. آنها يك مهاجم تمام كننده مثل رضا عنايتى را مى خواهند تا حتى شانس هاى معمولى گل را از دست ندهد
صادقى كه در حال حاضر به عنوان مدافع مس كرمان به فوتبال خود ادامه مى دهد، مى گويد: «اصلاً دوست ندارم استقلال را در اين شرايط ببينم و اميدوارم با حمايت هواداران اين تيم به جايگاه واقعى اش برسد. كارى از دست من ساخته نيست و فقط مى توانم براى تيم محبوبم دعا كنم

پورحيدرى: يك اشتباه را دوبار تكرار نمى كنيم

مگر تعويض مربيان سال قبل نتيجه داد

هر چند كه نتايج استقلال تا پايان هفته ششم اصلا در حد انتظار نبوده و دقيقا حواشى سال گذشته در اين تيم به راه افتاده است اما به عنوان يكى از اعضاى هيات مديره اين باشگاه حمايت خود را تمام و كمال از امير قلعه نويى و كادر فنى اعلام مى كنم چراكه با تغيير و تحولات احساسى هيچ مشكلى حل نمى شود.
على رغم تغييرات گسترده اى كه تيم استقلال در اين فصل از كادر فنى گرفته تا بازيكنان داشته در هر بازى فوتبال بهترى را به نمايش مى گذارد. پورحيدرى جانشينى اش را هم به جاى قلعه نويى شديدا تكذيب مى كند: «اين حرفها فقط جنگ هاى روانى است كه برخى ها براى بردن استقلال به حاشيه مى سازند و گرنه شخصا به كار قلعه نويى اعتقاد دارم و مطمئنم مى تواند استقلال را به اوج برگرداند.
به هر حال يك مشكلى در استقلال است كه اجازه نداده نتايج مطلوبى بگيرد. استقلال بازيكن بى غيرت و كم كارى ندارد و اين وصله ها به استقلال نمى چسبد.
تيم استقلال در اين فصل برترين مهاجمان را در اختيار دارد و بايد با دادن اعتماد به نفس و انگيزه آن ها آرامش فكرى خوبى را براى گلزنى فراهم كنند.
پيروزى استقلال مقابل همتاى اهوازى خود در تهران مى تواند كمك بزرگى به باز شدن گره كور اين تيم در ليگ كند و براى محقق شدن اين مهم از تمام استقلالى هاى متعصب مى خواهم كه براى تشويق و حمايت از تيم به استاديوم بيايند

ميلاد نورى: منتظر اعتماد قلعه نويى هستم

ميلاد نورى مترصد فرصتى است تا در خط ميانى استقلال قرار بيگرد آيا امير قلعه نويى به او فرصت مى دهد نورى اميدوار است: «اگر بدشانسى نمى آورديم و مهاجمان استقلال موقعيت ها را به گل تبديل مى كردند، اكنون جايگاه استقلال هفدهم جدول نبود.
استقلال در بازى هاى گذشته خيلى خوب بازى كرد اما نتوانست نتايج مطلوبى را كسب كند. اگر بازيكنان استقلال بدشانسى نمى آوردند و مهاجمان استقلال موقعيت ها را به گل تبديل مى كردند اكنون جايگاه استقلال هفدهم جدول بود.
در اين چند بازى گذشته بيشتر فشارهاى روانى در بازيكنان بوده و به همين خاطر بازيكنان نمى توانند با آمادگى كامل به ميدان بروند. مطمئناً با دو پيروزى پياپى تيم استقلال از بحران خارج مى شود و دوباره به يكى از مدعيان تبديل خواهد شد.
در شرايط بدنى خوبى قرار دارم و فكر مى كنم در روزهاى آينده بتوانم براى استقلال بازى كنم. در ابتداى فصل يك مصدوميت جزيى داشتم كه باعث شد نتوانم براى استقلال بازى كنم اما اكنون ديگر آماده ام و منتظر آن هستم كه بتوانم اعتماد كادرفنى را به خودم جلب كنم

 

شوراى شهر تهران حامى مالى استقلال مى شود

على فتح ا...زاده در مراسم افطارى باشگاه، از توافقات نهايى با شهردارى براى حمايت مالى خبر داد. به نظر مى رسد سرانجام مذاكرات استقلال با شهردارى به نتيجه رسيد و تعاونى اعتبار شهر پذيرفته حتى در صورت عدم تمايل پرسپوليس براى قبول پيشنهاد اين تعاونى، حامى مالى باشگاه استقلال شود. قرار است ظرف ۲ روز آينده قرارداد رسمى بين طرفين منعقد شود.

مرفاوى، اكبرپور، ورمزيار و ملاحى در كميته انضباطى

منظور رسيدگى به تخلفات صمد مرفاوى و صادق ورمزيار مربيان تيم هاى فوتبال استقلال تهران و صباباترى قم و همچنين سياوش اكبرپور بازيكن تيم فوتبال استقلال، اين سه تن بايد براى اداى توضيحات نسبت به تخلفات منتسبه در اين مسابقه ساعت ۱۴:30 روز شنبه (۳۰شهريور) در كميته انضباطى حضور يابند.
حضور كريم ملاحى مديرعامل باشگاه صباباترى نيز جهت اداى توضيحات در خصوص تخلفات تماشاگران منتسب به تيم مربوطه در اين جلسه الزامى است.

تغيير زمان مسابقه استقلال تهران - استقلال اهواز

زمان مسابقه تيم هاى فوتبال استقلال تهران و استقلال اهواز تغيير كرد.
بازى دو تيم استقلال تهران و استقلال اهواز ساعت ۲۱:30روز پنج شنبه (۲۸ شهريور) در استاديوم آزادى برگزار مى شود. اين ديدار قرار بود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقيقه برگزار شود.

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر یا استقلال بلو میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

www.IranSoccer.Ir

 

www.EsteghlalBlue.com

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

Moderator :

 

Minoo Khazeni

OnlyssBlue@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement : Contact To TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

 

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

Design By : ZamZam ( TajClubEsteghlal@Yahoo.com )

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive