به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, September 20, 2008

* EsteghlalBlue * Calss e Amoozeshi baraye ... doostan

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: نبايد به گذرنامه داور دربي نگاه كنيم، بلكه سوابق و حرفه اي بودن در اين زمينه اهميت دارد.

 

افشين قطبي پس از پايان تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاگردان من در ديدار مقابل پيام مشهد به خوبي بازي را كنترل كردند و خوشحالم كه كريم باقري و عليرضا نيكبخت واحدي با گلزني نشان دادند كه در اوج آمادگي قرار دارند.
وي ادامه داد: در نيمه دوم كار براي ما در مشهد سخت شد؛ اما خوشبختانه حرفه اي عمل كرديم. از نتيجه به دست آمده كاملا راضي هستم چون مشهدي ها فوتبالي را به نمايش گذاشتند كه در شش هفته اول از آن غافل بودند.
سرمربي پرسپوليس در مورد وضعيت كريمي و احتمال حضور وي مقابل پگاه،‌ تصريح كرد: خوشبختانه
ITC وي رسيده و خود نيز در آمادگي به سر مي برد. اميدوارم بتواند خواسته هاي كادر فني و هواداران را برآورده سازد.
وي در خصوص مشكل مهاجم برزيلي گفت: آقاي مصطفوي بايد در اين زمينه پاسخگو باشد، چراكه من در باشگاه نيستيم تا كار دي كارمو را پيگيري كنم. اميدوارم با صدور مجوز،‌ بتوانم از وي نيز به زودي استفاده كنم.
قطبي با تاكيد بر اين نكته كه هدف پرسپوليس از ديدار مقابل پگاه،‌ كسب پيروزي در آستانه دربي است، گفت: در شش بازي گذشته برتر از حريفان بوديم و خصوصيات تاكتيكي ما براي حضور در آسيا راضي كننده است. اميدوارم مقابل پگاه نيز نتيجه بگيريم.
وي در خصوص دربي شصت و پنجم تاكيد كرد: بازي مقابل استقلال تهران همانطور كه براي همه مردم حساس است براي من نيز اهميت بالايي دارد؛ ولي بايد به فكر كسب سه امتياز مقابل پگاه باشيم و پس از آن در مورد بازي با استقلال نظر دهيم.
سرمربي پرسپوليس در مورد اظهارات مختلف مبني بر ايراني يا خارجي بودن داوري دربي خاطرنشان كرد: براي من فرقي ندارد كه چه كسي داور دربي باشد. نبايد به گذرنامه داور نگاه كرد بلكه سوابق و حرفه اي بودن او مهم است تا به خوبي اين ديدار حساس را مديريت كند.
وي در مورد كناره گيري مسعود مرادي از قضاوت تاكيد كرد: اين تصميم شخصي است و حرفي درباره آن ندارم؛ فقط سوال من اين است كه آيا وي فقط در بازي هاي پرسپوليس اشتباه كرده است؟
قطبي همچنين در خصوص موضع گيري هاي اخير محمد مايلي كهن و عليرضا مرزبان گفت: به هيچ عنوان در مورد اين دو نفر حرفي نزده و نمي زنم، چون همانطور كه در مشهد گفتم وقتش را ندارم. بگذاريد آنها كه وقت كافي دارند هر چه مي‌خواهند بگويند.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه در صورت حضور مرزبان در استقلال، كادر فني اين تيم از تاكتيك هاي وي باخبر مي شوند، تاكيد كرد: من يك مربي حرفه اي هستم و نه تنها مرزبان بلكه هيچكس ديگري از تاكتيك هايم باخبر نمي شود.
قطبي ادامه داد: اگر بخواهند حاضرم تاكتيك پرسپوليس را براي همه بازگو ‌كنم، چون ترسي از اين مسئله نداشته و به خلاقيت و بزرگي بازيكنانم اعتقاد دارم. تيم من پر سرعت است و مي تواند در عرض 10 دقيقه تغيير تاكتيك دهد.


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive