به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, September 18, 2008

* EsteghlalBlue * اردوگاه آبي**28/6/1387

 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

 

امير و تنهايى خود ساخته آيا اين نسخه شفابخش است؟

 

پنج بازى و 4 امتياز، آمار گوياى عملکرد مصيبت بار آبي ها در فصل جارى است. عملکردى که البته ميتوان دلايل بسيارى براى آن برشمرد و چندين صفحه در توصيف اين کارنامه نوميدکننده قلمفرسايى کرد، اما بدون ترديد ريشه اصلى اين ناکامى را بايد به سرمربى آبيها نسبت داد. اگر بپذيريم که يک مربى مسوول اول فنى يک تيم است و به واسطه نقش اصلى و راهبرياش در تيم لاجرم موفقيتها و ناکاميها به پاى او نوشته ميشود، بنابراين امير قلعه نويى به رغم همه مشکلات ريز و درشتى که تيمش با آن دست به گريبان است متهم رديف اول خطاب ميشود.

استقلال البته با تفکرات امير قلعه نويى شکل گرفته و با ذهنيات و انديشه هاى او روانه ميدان ميشود. در حقيقت موجوديت استقلال امروزى برآيند تفکرات سرمربى استقلال است. آنچه که از جلسات تمرين و آناليز بيرون مي آيد و نتيجه کار همين است که ميبينيم.

 

بنابراين در بستر تفکرات سرمربى استقلال بايد اين ناکامى را جستجو کرد و کاويد چيزى وراى سيستم، تفکرات تاکتيکي، استراتژى و شکل بازي. در حقيقت آبشخور اين واژهها از ذهن امير بيرون ميتراود و اوست که بايد به تنهايى همه اين المانها و پارامترها را حل کند و پرسش اصلى دقيقاً همين جا شکل ميگيرد: تنهايى امير براى حل کوهى از مشکلات.

 

سرمربى استقلال به راستى تنها است. او برخلاف لشکر سلم و تورى که در کنار خود گردآورى کرده، به غايت تنهاترين مربى ليگ است. مردى که سلولهاى خاکستري اش بايد به تنهايى به جنگ سيستم، تاکتيک، استراتژى و در يک کلام حريف بروند و لاجرم در برابر اين همه مسأله و معادلات درهم پيچيده و دشوار کم مي آورند و نتيجه به ناکامى استقلال منجر ميشود. بله امير تنهاست و تمامى انتقاداتى که به او و تفکرات سترون و عقيمش وارد ميشود نشأت گرفته از اين تنهايى است.

 

نوشتن از نقش کليدى کمک مربيان بزرگ در تيمهاى موفق و بزرگ دنيا واگويه دوباره يک ضرورت دو شرطى است. کارلوس کرش در کنار فرگي، استيو کلارک و خوزه مورينيو، پاکو آستيران در کنار رافابنيتس، فرانکو مالدينى در کنار فابيو کاپلو، نمونه هاى پررنگى هستند که قبلاً به آنها اشاره شده و البته از اين ضرورت دو شرطى چيزى در نيمکت آبيها نميبينيم. صمد مرفاوي، محمود فکرى و اميد طيرى دستياران امير قلعه نويى هستند و رضا رجبى يک آناليزور گهگاهي. معجون غيرقابل باور و ناهمگونى که تنها پايه شکل گيرى و حضور آنها در کنار امير رفاقت است و بس.

 

مرفاوى و فکرى اصولاً مربيان ميدانى هستند که با واژه هايى نظير باتفکر و انديشه تقريباً بيگانه اند. امير طيرى هم اساساً يک مترجم است. رضا رجبى نيز با حضور کمرنگ و البته تفکرات نه چندان به روز و تازه عملاً به قلعه نويى نميتواند کمکى کند. آنچه که سبب شده خلا تفکر و انديشه روى نيمکت استقلال به شدت به چشم آيد و امير در اين حوزه کاملاً تنها باشد. نياز بزرگى که در بدو حضور قلعه نويى با تئوريسينى به نام حميد صالح کاملاً برطرف شد، اما براى جدايى نابهنگام صالح، حفره بزرگى در اين زمينه به وجود آورد که تاکنون پر نشده . امير اين ضعف و اين خلا را کاملاً دريافته و انگشت خود را به درستى به سوى اين حفره بزرگ گرفته. دعوت از عليرضا مرزبان براى پر کردن اين خلا و اين حفره انجام پذيرفته است. حفرهاى که اگر به مرزبان اجازه بدهند و البته مربى فصل قبل پرسپوليس نيز کمتر به وادى حاشيه بغلتد ميتوان به جبران آن اميدوار بود. قلعه نويى ضعف استقلال را به درستى تشخيص داده و نسخه بيش و کم کاملى را براى آن تجويز کرده، نسخه هايي که شفابخشى آن با چند تبصره روبه رو است.

 

كوشكى : توجيهى براى هفدهم جدول وجود ندارد

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: با توجه به جايگاهى كه در جدول داريم، نمى توانيم آن را توجيه كنيم.
شرايط بدى نداريم. متاسفانه در هفته هاى اخير به حقمان نرسيديم. با بدشانسى هايى كه روبرو شديم، امتيازات زيادى را از دست داديم.
اين حرف ها دليل نمى شود تا جايگاه تيم را در رده ۱۷ توجيه كنيم. از بازى هاى آينده فقط به سه امتياز فكر مى كنيم. كوشكى ادامه مى دهد: از نظر روانى روى تيم كار شده و به حالت عادى برگشته است. در خانه خود بازى مى كنيم و بايد به پيروزى برسيم البته استقلال اهواز هم تيم خوبى است و ديدار سختى خواهيم داشت.

يدا... اكبرى: استقلال اينجورى نمى ماند

بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران مى گويد: در بازى مقابل استقلال اهواز حرف هاى زيادى براى گفتن دارم. در صورتى كه در مقابل استقلال اهواز به ميدان بروم، حرف هاى زيادى براى گفتن و اثبات خودم دارم و تمام تلاشم را انجام مى دهم تا سبب موفقيت استقلال شوم. در حال حاضر با تمام توان تمرين مى كنم و منتظر فرصتى هستم تا به استقلال كمك كنم؛ بى ترديد وضعيت استقلال چنين باقى نمى ماند و ما به زودى به جمع مدعيان بازمى گرديم.
اكبرى ادامه مى دهد: استقلال تهران در اين فصل بازيكنان خوبى دارد و بى ترديد با گذشت زمان و هماهنگى از شرايط فعلى خارج مى شويم. تصور مى كنم هياهو درباره تيم كمى بيش از اندازه است و با توجه به فاصله نزديك امتيازات با يك برد يا باخت جاى تيم ها در جدول تغيير زيادى مى كند، بى ترديد استقلال نيز در رده هفدهم باقى نمى ماند.

 

جانواريو: مقابل استقلال اهواز محكوم به برد هستيم

هافبك ريزنقش برزيلى استقلال اين روزها در تمرينات آبى پوشان جزو آماده ترين بازيكنان به شمار مى رود اتفاقى كه ژنرال را اميدوار كرده كه با تكنيك ناب او استقلال از بحران نجات پيدا كند. جانواريو كه فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ مى زد، هفته گذشته اولين بازى خودش را براى استقلال انجام داد و اگر كمى خوش شانس بود مى توانست پيام آور شادى براى آبى پوشان باشد. او در بازى امشب استقلال با همنام اهوازى شان نيز به احتمال زياد در تركيب قرار خواهد گرفت تا عصاى دست ژنرال در روزهاى ناكامى باشد.

هفته گذشته اولين بازى ات را براى استقلال انجام دادى از بازى خودت راضى بودى

چون اولين مسابقه اى بود كه در تركيب تيم قرار مى گرفتم و توانستم خودم را با شرايط بازى تطبيق بدهم از خودم راضى بودم.

اگر كمى خوش شانس بودى مى توانستى گل هم بزنى.

متأسفانه بازى قبلى بدشانس بوديم، در آن صحنه هم اگر توپ گل مى شد مى توانستيم مسابقه را ببرم.

خوب بازى كردى اما در آغاز نيمه دوم تعويض شدى.

خب، تصميم سرمربى تيم بود كه به دليل اينكه از نظر بدنى به مشكل نخورم تعويض شدم.

و امشب مقابل استقلال اهواز قرار مى گيريد و تو هم به احتمال زياد بازى مى كنى آماده كه هستى

بله، از آمادگى كامل برخوردارم و با بازيكنان تيم راحتم و مشكلى ندارم ولى بازى كردن من بستگى به تصميم كادر فنى دارد.

شرايط خوبى در جدول رده بندى نداريد و كسب ۳ امتياز ديدار امشب براى شما حياتى است.

صد در صد، با توجه به شرايط استقلال در جدول حتماً بايد استقلال اهواز را شكست بدهيم.

 

بازيکنان استقلال پس از برکنارى فتح الله زاده: اى واي! پول ما چه ميشود؟!

 

قبل از شروع تمرين ديروز استقلال وقتى بازيکنان در رختکن مشغول تعويض لباس بودند خبر برکنارى فتح الله زاده از مديرعاملى باشگاه ميان آنها پچپچ ميشد. در اين ميان چند بازيکن استقلال که گويا حسابى نگران اوضاع بودند به بقيه ميگفتند:"اى واي! اگر فتح الله زاده برود پس پولمان چه ميشود؟ تمام چکهايى که داريم با امضاى حاجى است. اگر او برود معلوم نيست کى پول به دستمان ميرسد و..."

هفته گذشته چک تعدادى از بازيکنان استقلال نقد نشد و آنها تهديد کرده بودند که اگر چک آنها تبديل به پول نشود، ديگر براى اين تيم بازى نميکنند.

 

هادى شكورى: استقلال اهواز يك تيم دفاعى است

هادى شكورى كه غيبتش در بازى با صباباترى به چشم آمد شكست هاى استقلال را مقدمه پيروزى مى داند: «با توجه به باخت سنگين مقابل صباباترى، هفته زجرآورى را پشت سر گذاشته ايم ولى با صحبت هاى كادر فنى شرايط روحى بچه ها به فرم خوبى برگشته است.
صحبت هاى كادر فنى و مديريتى باشگاه باعث ايجاد انگيزه شده و اميدواريم بتوانيم با يكى دو پيروزى به روند عادى برگرديم. با تمام احترامى كه براى استقلال اهواز قائلم، براى ما فرقى نمى كند كه مقابل چه تيمى بازى مى كنيم. شرايط ما بحرانى است و يقين بدانيد كه استقلال اهواز راهى جز شكست ندارد. تيم هاى ميثاقيان هميشه خوب و تدافعى هستند ولى ما بايد با صبر و حوصله كار كنم و از روزنه ها و اشتباهات آنها به نحو احسن استفاده كنيم. اگر با سيستم ۲-5-3 نتيجه مى گرفتيم الان همه تعريف مى كردند ولى بايد منتقدان بدانند كه سيستم ما شناور است و در بازى سيستم هاى مختلفى را نسبت به شرايط بازى ها و حريفان اتخاذ مى كنيم. به دليل دير ملحق شدن به تيم شرايط بدنى خوبى نداشتم . از بازى سوم براى استقلال به ميدان رفتم كه متاسفانه محروم شدم و در ادامه مصدوميت گريبان گيرم شد. انگيزه بالايى دارم و اگر بار ديگر در تركيب باشم بهترين عملكرد را خواهم داشت و جايگاهم را تثبيت مى كنم

بابازاده:وحيد شوت هاى مهار نشدنى خورد

تمام تلاش كادر فنى به غير از برطرف كردن نقاط ضعف اين بود كه بازيكنان باخت مقابل صباباترى را فراموش كنند.
حميد بابازاده مربى دروازه بان هاى استقلال با اين جملات به استقبال بازى با استقلال اهواز مى رود و درباره طالب لو حرف هايى مى زند: « گل اول كه روى شوت سنگين شيث به دست آمد مهار نشدنى نبود اما گل دوم شايد از وحيد انتظار نمى رفت كه آن را دريافت كند، ولى يك شوت ناگهانى بود كه حتى اكبرپور و كوشكى هم با قرار گرفتن در مسير توپ زاويه ديد وحيد را تنگ تر كردند. وحيد طالب لو از بازى هاى جام حذفى تا الان هيچ اشتباه حركتى نداشته اما گل هايى دريافت كرده كه شايد بزرگ ترين دروازه بان هاى دنيا هم آن را دريافت كنند. به عنوان مثال كاسياس در بازى چند شب قبل رئال مادريد توپ هايى را نگرفت كه از او بسيار بعيد بود.

جلسه اختصاصى بابازاده با طالب لو

در آستانه بازى با استقلال اهواز مربيان استقلال و به خصوص حميد بابازاده بعد از بازى با صباباترى صحبت هاى زيادى را با وحيد طالب لو انجام داده و متذكر شدند كه در خيلى از اين گل ها مقصر نبوده است. كادر فنى روى ضربات راه دورى كه توسط بازيكنان حريف زده مى شود نكاتى را به گلر اول تيمشان گوشزد كرده است.

عليرضا منصوريان: فقط به تيم هاى پايه فكر مى كنم

منصوريان هم با وجود اينكه شايعه حضورش در كادر فنى شنيده مى شد اما با قاطعيت اين شايعه را تكذيب مى كند و حمايت از قلعه نويى را يادآور مى شود: متاسفانه نمى دانم بعضى از رسانه ها بر چه اساس و معيارى از قول من مطالبى را مى نويسند، در حالى كه من با هيچ رسانه اى حرف نزده ام. استقلال در حال حاضر به آرامش نياز دارد و مطمئنم با اين بازيكنان خوبى كه در اختيار دارد دوباره به رده هاى بالاى جدول مى رسد. آنها نياز به يك پيروزى دارند كه اميدوارم در بازى فردا رخ دهد.ضمن آنكه با توجه به حساسيت بازيها و همچنين تلاش تمام تيم ها، در شرايط فعلى بايد از قلعه نويى حمايت كرد .اين مربى قطعاً مى تواند استقلال را به شرايط ايده آل برساند. در حال حاضر تمام تمركزم بر روى تيم هاى پايه استقلال است و مى خواهيم با تلاش تمامى اعضاى اين تيم ها و مسؤولان باشگاه، آينده بسيار خوبى را به لحاظ پشتوانه سازى براى استقلال در پيش بگيريم.

 

اساسنامه فدراسيون اشكال جزيى دارد

فتح ا… زاده به فعاليت خود در هيات رييسه ادامه مى دهد

على فتح ا… در حالى از سمت مديرعاملى استقلال بركنار شد كه با توجه به مديريت در استقلال به عنوان يكى از اعضاى هيات رييسه فدراسيون هم فعاليت مى كرد پيش از اين و بر طبق اساسنامه دو نماينده از طرف باشگاه ها بايد به عنوان اعضاى هيات رييسه فدراسيون حضور داشته باشند كه در هيات رييسه فعلى فتح ا… زاده و شفق مشغول به فعاليت بودند اما در حال حاضر و پس از بركنارى فتح ا… زاده از سمت مديرعاملى استقلال حرف و حديث هاى بسيارى در مورد ادامه فعاليت اين مديرعامل در هيات رييسه به وجود آمده است.
طبق اساسنامه فتح ا… زاده بايد اتوماتيك وار از هيات رييسه خارج شود اما نصيرزاده در اين مورد مى گويد: «چون فتح ا… زاده از طرف مجمع راى آورده و به عضويت هيات رييسه درآمده به فعاليت در سمت خود ادامه داده تا مجمع بار ديگر او را از سمت خود كنار بگذارد.» بر همين اساس به نظر مى رسد فعاليت فتح ا… زاده در هيات رييسه فدراسيون ادامه داشته و او بتواند در اين عرصه به فوتبال كشور خدمت كند.

به دليل حضور اعضاى جديد هيأت مديره ،تمرين استقلال بدون حضور خبرنگاران

تمرين عصر ديروز استقلال به دليل حواشى موجود در مديريت باشگاه و بركنار شدن على فتح ا...زاده، تحت تأثير قرار گرفت. به طورى كه تمرين پلى متريك بازيكنان كه در رأس ساعت ۱۷:30 شروع مى شد با تماسى كه با امير قلعه نويى گرفته شد به تأخير افتاد. علت اين تأخير حضور اعضاى هيأت مديره در سر تمرين عصر ديروز بوده است و به همين دليل تمرين ديروز به دستور قلعه نويى بدون حضور تماشاگران، خبرنگاران و عكاسان برگزار شد.

خسرو حيدرى: نااميدى يعنى نابودى

خسرو حيدرى به واسطه جوانى اش مى تواند سال ها در استقلال مهره اى تأثيرگذار باشد. حيدرى در آستانه بازى با استقلال اهواز مى گويد: بايد به آينده اميدوار باشيم، درست است كه شرايط دشوارى را پشت سر گذاشته و زيرفشار انتقاد قرار داريم اما استقلال كم اميد نيست و بى ترديد در بازيهاى آينده ناكامى ها را جبران مى كنيم. در بازى مقابل صباباترى بازى برابرى را با حريف انجام داديم اما فضاى ورزشگاه و اشتباهات داورى سبب شد تا بازيكنان دچار استرس شوند. استقلال اهواز تيم خوبى است، سرمربى اين تيم يك مربى كاربلد است كه مى داند در بازيهاى بزرگ تيم را چگونه هدايت كند اما اطمينان داشته باشيد كه در بازى روز پنج شنبه تنها با هدف پيروزى به ميدان مى رويم.
به ۳ امتياز بازى مقابل استقلال اهواز نياز داريم و بى ترديد تمام تلاش مان را خواهيم كرد تا سه امتياز بازى را به دست آوريم، بى ترديد جايگاه هفدهمى برازنده استقلال نيست. واقعاً در بعضى از بازيها شكست حق استقلال نبود اما قدر فرصت ها را ندانستيم و مغلوب شديم. معتقدم كه استقلال با ادامه بازيهاى ليگ و رسيدن به هماهنگى ميان نفرات شرايط بهترى پيدا مى كند.
من تمام تلاشم را انجام مى دهم و تصور مى كنم اين هماهنگى در حال شكل گيرى است. با اين حال من تازه به استقلال تهران آمده ام و طبيعى است كه براى هماهنگى صد درصد با بازيكنان نياز به زمان دارم.

كميته انضباطى هر چه بگويد مى پذيرم

سياوش اكبرپور: باور كنيد ديگر حاشيه ندارم

سياوش اكبرپور با حرف هايى كه مى زند به احتمال فراوان مجتبى شريفى رييس كميته انضباطى را ترغيب مى كند تا محروميت او را كم كند: راى كميته انضباطى را مى پذيرم و هرگز اعتراض نخواهم كرد، من تصميمم را گرفته ام و ديگر نمى خواهم وارد حاشيه شوم، برخلاف افرادى كه در اين چند روز ادعا كردند كه بار ديگر خشونت را از سر گرفته ام، تأكيد مى كنم قصد چنين كارى را ندارم. تصميم كميته انضباطى را مى پذيرم اما هيچ گاه به عمد قصد ضربه زدن به بازيكن حريف را نداشتم.
درباره اعتراض به داورى هم، ديديد كه تصميم داور در اعلام نكردن پنالتى براى استقلال اشتباه بوده است، در هر صورت در جريان بازى صبا استرس بسيار بالا بود با اين حال نبايد اعتراض مى كردم. علاقه داشتم در بازى با استقلال اهواز به ميدان مى رفتم، خوشبختانه بازيكنان در تمرين ها تلاش بسيارى انجام داده اند و اطمينان دارم استقلال تهران در اين بازى پيروز مى شود. وضعيت مهاجمان استقلال بسيار خوب است، باور كنيد همه نفرات در تمرين و بازى از جان و دل مايه مى گذارند و اميدوارم در بازى با استقلال اهواز مهاجمان گلزنى كنند و پيروز شويم.
وضعيت استقلال بحرانى نيست اما بى ترديد با كسب سه امتياز و گلزنى مهاجمان فشارها و حاشيه هاى كاذبى كه ايجاد شده است نيز پايان مى يابد.

 

پس از اخراج ۳ مربى، ۱۸ باخت و قهرمانى ناپلئونى در جام حذفى ،فتح ا...زاده رفت، شايد براى هميشه

 

دهم ارديبهشت ماه سال ۸۶ بود كه على فتح ا...زاده در حالى كه استقلال كورسوى اميدى به قهرمانى داشت به عنوان مديرعامل كارش را در استقلال شروع كرد. آن روزها هدايت استقلال بر عهده صمد مرفاوى بود اما از لحظه ورود فتح ا...زاده به مجموعه استقلال ناكامى ها به نقطه اوج رسيد. محصول مديريت فتح ا...زاده در روزهاى پايانى فصل ۸۶-85، دو شكست و يك تساوى در ۳ بازى بود. فتح ا...زاده اما به دليل حضور ديرهنگامش در مجموعه مديريتى استقلال در مسند كار حفظ شد تا در فصل ۸۷-86 بتواند اهدافش را در باشگاه استقلال جامه عمل بپوشاند. در نتيجه فتح ا...زاده همراه با استقلال به ليگ هفتم رسيد. حضور حجازى از نگاه او نه تنها يك فلاش بك به گذشته محسوب نمى شد بلكه مى توانست همه نگاه ها را به سوى استقلال بكشاند. حجازى آمد تا اتحاد او و مرد محبوب استقلالى ها باعث قهرمانى شود اما هرگز چنين اتفاقى نيفتاد؛ حجازى بركنار شد، فيروز كريمى آمد و فيروز هم بركنار شد تا در دوره مديريت فتح ا...زاده به ترتيب صمد مرفاوى، ناصر حجازى و فيروز كريمى با حكم اخراج مديرعامل استقلال روبه رو شوند البته فتح ا...زاده در همه اين روزها به دليل سابقه روشنى كه در استقلال داشت هيچ گاه مورد انتقاد قرار نگرفت. شايد احداث كمپ، رسيدگى به تيم هاى پايه و ايجاد آكادمى فوتبال و پس از آن جذب بهترين بازيكن فوتبال ايران پشتوانه مطلوبى براى حفظ او در فصل ۸۸-87 بوده اما هيأت مديره باشگاه استقلال و به خصوص سازمان تربيت بدنى در مقابل شكست هاى استقلال در هفته هاى گذشته تاب نياورد و روز گذشته پس از جلسه اى كه در اين باره انجام شد على فتح ا...زاده از مديريت باشگاه استقلال بركنار شد.

پس از ۱۶ ماه و ۱۷ روز از انتصاب فتح ا...زاده حالا او از كار بركنار مى شود تا گزينه هايى كه نام شان را مى شنويم به عنوان جانشين هاى احتمالى فتح ا...زاده معرفى شوند. نكته قابل توجه در كارنامه مديريت فتح ا...زاده اين است كه او پس از بازى استقلال - استقلال اهواز در ليگ ششم به مجموعه مديريتى اضافه شد و پيش از بازى استقلال - استقلال اهواز در ليگ هشتم از حوزه كارى اش كنار گذاشته شد. فتح ا...زاده حالا زودتر از آنچه تصورش را مى كرد از استقلال مى رود. اتفاقى كه چندان غير قابل پيش بينى نبود... فتح ا...زاده رفت شايد براى هميشه...

 

قلعه نويى: استقلال ميثاقيان تيم بسيار خوبى است

 

استقلال را قهرمان ليگ برتر مى كنم

 

از انتقادها ناراحت نيست بلكه تمام ناراحتى او از نتايج ضعيف استقلال و مصاحبه هاى برخى از پيشكسوتان تيم در اين شرايط بحرانى موجود است. قلعه نويى اعتقاد دارد راهكارهايى را در پيش گرفته كه مى تواند استقلال را از بحران فعلى نجات داده و يك بار ديگر به سمت مقام قهرمانى ليگ برتر رهنمون سازد.

پس از شكست مقابل صباباترى و انتقادات بسيارى كه متوجه استقلال و شخص شما شده وضعيت استقلال براى بازى مقابل همنام اهوازى ايده آل است

طى هفته اخير تمرينات خوبى را پشت سر گذاشتيم و همزمان روى برنامه هاى دفاعى و هجومى كار كرده ايم. در ضمن روى بحث روانى هم با بازيكنان صحبت هايى داشته ايم و اين را بگويم كه در كل از شرايط تيم رضايت كامل دارم و آماده ديدار مقابل استقلال اهواز هستيم.

با مصدوميت بازيكنى براى حضور در اين ديدار مواجه نيستيد

هيچ بازيكن مصدومى ندارم و فقط اكبرپور را به دليل محروميت در اختيار نداريم و اين امكان وجود دارد كه با چند تغيير وارد ميدان شويم.

حريفتان از خانواده استقلال است، همنام اهوازى را چطور ارزيابى مى كنيد

استقلال اهواز هميشه از تيم هاى خوب ليگ بوده و حالا با وجود ميثاقيان انگيزه بالايى دارد اما ما محكوم به پيروزى هستيم و اگر مى خواهيم خودمان را در جدول رده بندى بالا بكشيم بايد سه امتياز اين ديدار سخت را به دست آوريم.

به نظر شما دليل اصلى نتايج ضعيف استقلال در ابتداى فصل چه موضوعى است

از ابتداى فصل كمى مشكل مالى داريم اما تمام سعى و تلاش خود را انجام مى دهيم كه شرايط خوبى را براى بازيكنان مهيا كنيم تا با خيالى آسوده فقط به فكر كسب نتايج درخور نام استقلال باشند.

چه راهكارهايى براى فرار از بحران در ذهن خود مدنظر داريد

در بازى هاى گذشته خوب كار كرديم اما نتوانستيم نتيجه بگيريم اما تمام سعى من اين است كه استقلال را از شرايط فعلى خارج كنم.البته در اين ميان برخى از پيشكسوتان هم با مصاحبه هاى خود اوضاع فعلى را بحرانى تر مى كنند اما براى تمامى اين مشكلات برنامه ريزى خوبى انجام داده ام و اميدوارم بتوانم بار ديگر استقلال را به جايگاه اصلى اش بازگردانم.

خيلى ها اعتقاد دارند در اين شرايط بحرانى تغييرات در تيم نياز نيست و خود قلعه نويى مى تواند تيم را از اين بحران نجات دهد.

كسانى كه اين اعتقاد را دارند به بنده لطف دارند. كارنامه من مشخص است و فكر مى كنم يكى از پرافتخارترين مربيان هستم و چون هميشه توكلم بر خدا بوده احساس مى كنم بتوانم بار ديگر در استقلال موفق عمل كنم و اين تيم را به مقام قهرمانى ليگ برتر برسانم.

از بحث حاشيه ها خارج شويم، دليل اينكه مهاجمان استقلال در گلزنى موفق ظاهر نمى شوند چه موضوعى است

با مهاجمان تمرينات اختصاصى انجام داده ايم و من به شما قول مى دهم كه پاى اين بچه ها در بازى هاى آينده به گلزنى باز شده و از شرايط سختى كه در آن قرار دارند خارج مى شوند.

قضيه جذب مهاجم خارجى استقلال به كجا انجاميد

فيلم بازى هاى اين مهاجم را ديده ام و واقعا بازيكن بسيار خوبى است و قرار است امروز وارد ايران شود و اميد زيادى دارم با جذب اين بازيكن مشكلات هجومى تيم ما به حداقل ممكن برسد.

 

 

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر یا استقلال بلو میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

www.IranSoccer.Ir

 

www.EsteghlalBlue.com

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

Moderator :

 

Minoo Khazeni

OnlyssBlue@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement : Contact To TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

 

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

Design By : ZamZam ( TajClubEsteghlal@Yahoo.com )

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive