به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, September 16, 2008

* EsteghlalBlue * اردوگاه آبي**26/6/1387

 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

 

 

 

عليزاده هم طلبكار بود اما با مصطفوى دعوا نكرد

 

فتح ا... زاده: در خواب قهرمانى جام حذفى هستيم

  

قرار گرفتن در رده هفتم جدول مسابقات ليگ برتر» شايد به ذهن بدبين ترين هوادار استقلال هم نمى رسيد! استقلال بعد ازگذشت ۵ هفته از ليگ برتر با دو شكست به ته جدول زنجير شده است البته فتح ا...زاده معتقد است كه هنوز استقلال راه زيادى در پيش دارد و اين تيم در ليگ هشتم قهرمان مى شود. آيا استقلال در كمال بهت و حيرت همگان مى تواند به روزهاى بد آتش بكشد با فتح ا...زاده حرف مى زنيم؛ مردى كه انتقادها از او كم نيست.

قرار گرفتن در رده هفدهم جدول، عجيب نيست !

فعلاً ۵ بازى گذشته است، ليگ كه تمام نشده تا عجيب باشد! در اين مقطع «خاص» استقلال هفدهم هستيم.

مثل اينكه بعد از بازى صبا، جلسه اضطرارى با آقاى قلعه نويى داشتيد

بله با آقاى قلعه نويى حدود ۳ ساعت حرف زدم. 2 ساعت فيلم بازى را ديديم و يك ساعت با هم صحبت كرديم. به

قلعه نويى گفتم پاى كار خودت محكم بايست من حمايت مى كنم.

اما شايعه شده در اين نشست به آقاى قلعه نويى اولتيماتوم داديد

اولتيماتومى در كار نبود. خوشبختانه هيأت مديره حمايت كرده و ما با حمايت هيأت مديره با آرامش به كار خود ادامه مى دهيم.

اشكال كار استقلال كجاست

هنوز بازيكنان در خواب قهرمانى جام حذفى هستند. بايد اين تفكر از ذهن بازيكن بيرون بيايد. بايد آنها به قهرمانى در ليگ برتر فكر كنند. از اين هفته دايماً سر تمرين حاضر مى شوم.

گفته مى شود قصد داريد تغييراتى در كادر فنى استقلال ايجاد كنيد

در كار كادر فنى دخالتى نمى كنم چون معتقدم خود آنها بايد تصميم بگيرند؛ يعنى آقاى قلعه نويى...

آقاى قلعه نويى نخواسته مربى جديدى بياوريد

ايشان به من گفت مى خواهم تغييراتى در كادر فنى بدهم و مربى اضافه كنم من هم به او گفتم مربى بزرگ بياور.

 

حالا هم رفته مربى انتخاب كند.

مثلاً مرزبان را

به من چيزى نگفته، منتظرم ايشان مربى جديد را معرفى كند.

در حالى كه شخصى مثل حسين هدايتى از جانب سازمان تربيت بدنى براى پرسپوليس انتخاب مى شود تا پول به باشگاه تزريق كند اما به استقلال در اين زمينه كمك نمى شود

ممكن است شخصى مثل حسين هدايتى در كوتاه مدت جواب بدهد اما در بلند مدت نه، بايد به فكر منابع ديگر باشيم. تمام اعضاى هيأت مديره خصوصاً آقاى دانشجو در اين زمينه به ما كمك زيادى كرده است. و با اسپانسر استقلال نيز به توافق رسيديم.

چه ارگانى اسپانسر استقلال خواهد بود

شهردارى تهران! به احتمال ۹۹ درصد شهردارى از هفته آينده اسپانسر استقلال خواهد بود.

فكر مى كنيد شهردارى بتواند تمام مشكلات مالى استقلال را حل كند

ما حدود ۷۰۰-600 ميليون كم داريم كه فكر مى كنم شهردارى بتواند به ما كمك كند. البته اميدواريم سازمان تربيت

بدنى هم به استقلال كمك كند.

تا به حال سازمان تربيت بدنى كمك مالى به استقلال داشته

بله، ۷۰۰-600 ميليون تومان به ما كمك كرده اند اما آقاى على آبادى قول دادند يك ميليارد و نيم به ما كمك كنند.

گفتيد حدود ۷۰۰ ميليون چك دست بازيكنان داريد

بله افرادى مثل نوازى، لطفى...

از قرار معلوم لطفى هم براى گرفتن طلبش در باشگاه سر و صدا به پا كرده

بله، ايشان بدون هماهنگى ما به باشگاه آمده بود. گفتند فتح ا...زاده جلسه دارد. گفت تا پولم را نگيرم از باشگاه نمى روم تا شب اينجا مى نشيم! سر و صدا كرد، بعد آمد دفترم، گفتم ما كه دعوا نداريم، اگر پولت را مى خواهى به فدراسيون فوتبال شكايت كن.

شما گفتيد به فدراسيون شكايت كند !

بله، با دعوا كه چيزى حل نمى شود. نهايت اين است كه ما بدقولى كرديم. لطفى مى رود به فدراسيون فوتبال شكايت مى كند تا به پولش برسد. البته همه چيز در نهايت به خوبى و خوشى تمام شد. اما حرف من اين است كه عليزاده ۴ سال از پرسپوليس طلبكار است يك بار نرفته باشگاه داد و بيداد كند. سياوش اكبرپور از استقلال چك دارد و چكش برگشت مى خورد. جبارى چك برگشت خورده دارد. اگر قرار باشد پولى پرداخت شود بازيكنان استقلال در اولويت هستند.

مثل اينكه از آقاى افشاريان هم شكايت كرديد

نامه اى به فدراسيون نوشتيم كه داوران در كارشان دقت بيشترى داشته باشند يك پنالتى براى پرسپوليس نگرفتند ديديد چه غوغايى شد. آن وقت دو پنالتى ما را نگرفتند حق نداريم از اين موضوع گله مند باشيم.

 

قبول داريد يكى از مشكلات اصلى استقلال نبود يك مهاجم نوك است

قبول دارم. به من گفتند به مهاجم نياز داريد گفتم: بله آن وقت به اشتباه نوشتند فتح ا... زاده گفته به مهاجم نياز ندارم! ما دنبال يك مهاجم ششدانگ هستيم از ۷-6 مهاجم تست گرفتيم اما با دقت مهاجم را انتخاب مى كنيم.

قصد داريد از كدام كشور مهاجم بياوريد

از برزيل، اما همانطور كه گفتم الكى بازيكنى را جذب نمى كنيم بايد جزو بهترين ها باشد.

كى مهاجم جديد به جمع استقلالى ها اضافه مى شود

ظرف ده روز آينده، مطمئن باشيد.

اينطور كه گفته مى شود قرار است با برادران شفيع زاده پروژه اى داشته باشيد

احداث يك كمپ بزرگ فرهنگى و ورزشى است كه ظرف ،۱۰ پانزده روز آينده به كمك يك شركت بزرگ ساختمانى انجام خواهد شد.

 

فتح ا...زاده بخواهد از استقلال مى روم

 

قلعه نويى: فقط ۴ امتياز با پرسپوليس فاصله داريم

  

سرمربى تيم فوتبال استقلال تهران گفت: با فتح ا...زاده به طور كامل هماهنگ هستم و او را مدير خود مى دانم.
اميرقلعه نويى در پاسخ اينكه فتح ا...زاده به وى اعتقادى ندارد، مى گويد: با فتح ا...زاده به طور كامل هماهنگ هستم و در پاسخ به كسانى كه مى گويند فتح ا...زاده در فصل گذشته گفته است نمى خواهم قلعه نويى سرمربى استقلال باشد و پيامد آن از دوستان ديگر به عنوان سرمربى استقلال استفاده شده است، پاسخ مى دهم كه هر صحبتى فتح ا...زاده در آن زمان انجام داده، به تشخيص صلاحديد خود بوده و من به تشخيص مديرعامل باشگاه استقلال احترام مى گذارم؛ در همان زمان نيز مطلبى در اين باره اظهار نكردم و تابع حرف مديرعامل باشگاه استقلال بوده و هستم. در فصل گذشته و پس از استعفاى فيروز كريمى نيز زمانى كه فتح ا...زاده براى بازگشت به استقلال با من صحبت كرد، بدون هيچ حرف و حديثى اين درخواست را پذيرفته و به استقلال بازگشتم. قلعه نويى همواره جايگاهش در استقلال را مى داند و هر زمانى كه فتح ا...زاده تشخيص دهد نباشم، از تيم استقلال خواهم رفت اما تا امروز تشخيص مديرعامل باشگاه استقلال اين بوده است كه من سرمربى تيم باشم. تيم ما در حال حاضر تنها چهار امتياز از رقيب اصلى خود (پرسپوليس) فاصله دارد و اين در حالى است كه ما سه بازى خارج از خانه برگزار كرده ايم و پرسپوليس تنها يك ديدار خارج از خانه داشته است و با اين حال ما به جبران همين فاصله چهار امتيازى و همچنين صعود در جدول و پيدا كردن جايگاه اصلى استقلال در ليگ برتر بسيار اميدواريم. ضمن اينكه همچنان به قولى كه درباره قهرمانى در ليگ برتر به هواداران داده بودم، پايبند هستم.

 

درخواست قلعه نويى از فتح ا...زاده:مربيگرى منصوريان را تكذيب كنيد

  

سرمربى تيم فوتبال استقلال تهران از فتح ا...زاده درخواست كرد ازطريق گفت و گو با رسانه ها احتمال جايگزينى منصوريان را به جاى او تكذيب كند.

بعد از باخت هاى استقلال در هفته هاى گذشته ليگ برتر خبرهاى زيادى مبنى بر جانشينى عليرضا منصوريان به جاى قلعه نويى در رأس كادر فنى مطرح شد. با وجود اينكه نظرى جويبارى سرپرست تيم بارها اين خبر را تكذيب كرده است، قلعه نويى از اين جو به وجود آمده درباره احتمال تغيير و تحول در كادر فنى ناراضى است و از مديرعامل خواسته است تا در گفت و گو با خبرنگاران به طور رسمى خبر را تكذيب كند تا بتواند در آرامش كامل به فكر خارج كردن تيمش از بحران فعلى باشد. عليرضا منصوريان هم نظرش را در مورد اين شايعه مى گويد: فرقى نمى كند كه چه كسى به عنوان سرمربى روى نيمكت استقلال بنشيند، مهم اين است كه بايد هر چه زودتر با برطرف كردن موانع و كمبودها استقلال را به جمع تيم هاى بالاى جدول رساند تا از اين طريق هم از تيم اعاده حيثيت كرده و هم اينكه جواب حمايت هاى هواداران داده شود . من خودم را متعلق به استقلال مى دانم و در هر سمتى كه مسؤولان صلاح بدانند،حاضرم بدون هيچ چشمداشتى در خدمت تيم محبوبم باشم.

 

تقى پور: هرجا بگويند بازى مى كنم

 

تجربه بازى در پست هاى زيادى دارم

  

ابراهيم تقى پور كه در اين فصل به عنوان مدافع به جمع استقلال پيوسته در آخرين ديدار تيمش مقابل صباى قم در اواخر بازى به عنوان مهاجم وارد زمين شد و خود را تابع تصميمات كادر فنى دانست.تقى پور درباره اين موضوع مى گويد: در ديدار مقابل صبا با توجه به نظر كادر فنى و بنا به خواسته امير قلعه نويى در دقايق پايانى بازى وارد زمين شدم و در خط حمله استقلال حضور يافتم كه اين موضوع باعث تعجب برخى شد. من يك بازيكن هستم و هر زمانى سرمربى و كادر فنى تيم بخواهد در هر پستى براى آنها بازى مى كنم. مدافع استقلال در اين مورد ادامه مى دهد: پست اصلى من مدافع است ولى تجربه بازى در پست هاى ديگر را نيز دارم هر زمانى كه__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive