به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, September 12, 2008

* EsteghlalBlue * اخبار داغ آبي**22/6/1387

 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

 

 

 

ورمزيار: استقلال را شكست مى دهيم

صادق ورمزيار كه فصل پيش كمك مربى فيروز كريمى در استقلال بود، درخصوص بازى صبا با استقلال معتقد است: تعطيلى ليگ فرصت بسيار خوبى براى ما بود تا هماهنگ تر شويم و در اين مدت هم روى نقاط ضعف و قوت استقلال كرديم فيلم بازى هاى آنها را ديده ايم.
استقلال تيم بسيار خوبى است و بازيكنان كليدى زيادى در اختيار دارد و نبايد بازى اول آنهارا ملاك قرار داد و مطمئنم در هفته هاى آينده به هماهنگ مطلوبى مى رسند.
ورمزيار ۳ امتياز اين ديدار را متعلق به صبا مى داند: هر ۲ تيم به سه امتياز بازى احتياج دارند اما معتقدم صبا، شرايط بسيار بهترى دارد. آرزو مى كنم تماشاگران بعد از ساعت افطار يك فوتبال زيبا را شاهد باشند و در نهايت سه امتياز بازى هم از آن صباباترى شود.

 

بيك زاده: استقلال به روزهاى اوج بازمى گردد

هاشم بيك زاده كم كم در تركيب استقلال جاى خود را پيدا مى كند. او انتظار بازى با صباباترى را مى كشد تا بتواند توانايى هاى خود را در زمين به امير قلعه نوى نشان دهد.
هاشم بيك زاده مى گويد: از بازى مقابل صباباترى، استقلال به دوران اوج خود باز مى گردد.
وضعيت استقلال بسيار خوب است و تيم توانسته است دوران آماده سازى خوبى را پشت سر بگذارد. استقلال در حال حاضر كاملاً خود را براى بازى مقابل صباباترى آماده كرده و روز جمعه براى پيروزى به ميدان خواهد رفت. از بازى مقابل صباباترى استقلال به دوران اوج خود باز مى گردد و دوباره يكى از مدعيان صعود به ليگ برتر خواهد بود.
بيك زاده ادامه مى دهد: مطمئناً با توجه به آمادگى كه بازيكنان استقلال دارم اين بازى را با نتيجه ۲ - صفر پيروز خواهيم شد. در حال حاضر از آمادگى مطلوبى برخوردار هستم و فكر مى كنم بتوانم در اين شرايط به استقلال كمك كنم. سرمربى استقلال در تمرينات از من به عنوان دفاع چپ استفاده كردند و فكر مى كنم در بازى صباباترى در اين پست به ميدان بروم.

تقى پور: بازى سختى مقابل صبا داريم

ابراهيم تقى پور مى گويد: در بازى مقابل صباباترى محكوم به بردن هستيم تا از اين وضعيت رهايى پيدا كنيم.
 
وضعيت استقلال بسيار خوب است و تمامى بازيكنان از آمادگى بسيار بالايى برخوردار هستند و در اين مدت تمرينات بسيار خوبى را انجام داديم. به طور كلى اين مدت استراحت خوبى را انجام داديم و به شرايط ايده آلى رسيديم و آماده هستيم تا شروع پر قدرتى را در ليگ داشته باشيم.
وى ادامه مى دهد: مطمئناً بازى مقابل صباباترى بازى بسيار سختى خواهد بود. استقلال براى اولين بار است كه در ورزشگاه شهر قم بازى مى كند و با جو ورزشگاه آشنا نيست اما در هر صورت استقلال محكوم به بردن است و اين برد از نان شب نيز براى استقلال واجب تر است. اگر استقلال يك پيروزى به دست آورد بياورد از حاشيه خارج خواهد شد و اين بدشانسى ها حتما در بازى مقابل صبا تمام مى شود.

يدا... اكبرى: صباباترى مربى با دانشى دارد

هافبك تيم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به شرايطمان در جدول بايد صبا را شكست دهيم. تيم ما شرايط خوبى پيدا كرده است. مربيان تصميم گرفته اند با تمرينات پر فشار تيم را به آمادگى خوبى برسانند و موفق هم شده اند. يدا... اكبرى در مورد وضعيت خود مى گويد: مانند ساير نفرات تيم در شرايط مسابقه هستم و مشكلى براى بازى ندارم. اگر هم از من كم استفاده مى شود به نظر مربى باز مى گردد و به نظرشان احترام مى گذارم. اكبرى با بيان اين كه بايد از بازى مقابل صبا پيروزى هاى خود را شروع كنند، ادامه مى دهد: «جمعه بازى سختى خواهيم داشت. بازيكنان حريف مربى با دانشى دارند و در زمين خودشان هم بازى مى كنند. از طرفى ما بايد سه امتياز را به دست آوريم تا شرايطمان در جدول بهتر شود

كيش، پاداش پايه هاى استقلال

عليرضا منصوريان براى تيم هاى پايه استقلال برنامه هاى بلندمدتى را در پيش دارد.

تيم اميد استقلال اواخر ماه جارى اردوى ۵ روزه اى را در كيش برگزار خواهد كرد و تيم جوانان استقلال هم احتمالاً آبان ماه به كيش مى روند. اگر تيم هاى پايه استقلال در ليگ نتايج خوبى را كسب كنند به عنوان پاداش دو روز به اين جزيره مى روند. به نظر مى رسد، آنها براى جذب اسپانسر مذاكراتى را انجام داده اند كه ظرف هفته هاى آينده نهايى مى شود.

مذاكره و توافق نهايى در دفتر فتح ا...زاده

 

ژائو توماس قرارداد بست

 

ژائو توماس مهاجم (۳۳) ساله باشگاه بواويشتاى پرتغال كه سابقه حضور در ۴ بازى ملى اين كشور را دارد بامداد ديروز وارد تهران شد و پس از استراحتى كوتاه به دفتر فتح ا… زاده رفت تا مذاكرات نهايى را در اين باشگاه انجام دهد. مسوولان باشگاه استقلال ابراز اميدوارى كرده اند در صورت مثبت بودن مذاكرات نهايتا تا ظهر امروز قرارداد اين بازيكن را در هيات فوتبال استان تهران به ثبت برسانند. اين احتمال هم وجود دارد توماس زودتر از تصور با باشگاه استقلال به توافق نهايى برسد. توماس كه از فيزيك مناسبى برخوردار است براى يكسال بازى در استقلال ۳۵۰ هزار دلار پيشنهاد داده كه با موافقت ضمنى مسوولان باشگاه استقلال روبه رو شده است. توماس براى بازى در تركيب استقلال همچون على كريمى يك هفته منتظر خواهد ماند. نورى فر مدير روابط عمومى استقلال در آخرين ساعات كارى ديروز خبر عقد قرار داد با توماس را تأييد كرد.

 

در آستانه بازى با استقلال ،تمرين صبا، پشت درهاى بسته

تمرين صباباترى قم سه شنبه شب پشت درهاى بسته برگزار شد.
اين تيم شب گذشته پس از يك هفته در قم، اولين تمرين خود را در ورزشگاه يادگار امام برگزار كرد.
مسوولان باشگاه به خبرنگاران محلى اجازه حضور در تمرين را ندادند و اين تمرين، پشت درهاى بسته برگزار شد. فقط خبرنگارى از صدا و سيما كه از تهران به قم سفر كرده بود، موفق شد در تمرين حاضر شود.


فيروز خودش را ممنوع المصاحبه كرد

روزه سكوت قبل از بازى با استقلال

بدون شك فيروز كريمى يكى از مربيانى است كه صحبت هايش هميشه نظر خيلى از خبرنگاران را جلب مى كند و براى همه جالب است. كريمى هميشه و همه وقت، چه جدى باشد، چه ناراحت، چه شاد و چه هر حس ديگرى داشته باشد صحبت هاى جالبى را بيان مى كند كه مخاطبان زيادى دارد. يكى از به يادماندنى ترين مصاحبه هاى فيروز كه البته با بقيه مصاحبه هاى پرمخاطبش فرق داشت، مصاحبه اى بود كه در مشهد انجام داد. كريمى در آنجا اعلام كرد كه قول مى دهد به احترام هواداران استقلال، هيچ وقت جلوى اين تيم در ورزشگاه آزادى روى نيمكت ننشينند. اگرچه هنوز آن روز نرسيده اما تقابل تيم فيروز كريمى و استقلال براى همه جالب است و هر لحظه انتظار مى كشند تا اين بازى شروع شود. بعد از آن مصاحبه، فيروز كريمى در رسانه هاى زيادى درباره استقلال صحبت كرد اما هيچ وقت به ياد نمى آوريم كه او گفته باشد كه مى خواهد قبل از بازى با استقلال سكوتى بلند مدت داشته باشد. سكوتى كه معلوم نيست تا كى ادامه خواهد داشت اما مطمئنا بعد از بازى خواهد شكست. فيروز كريمى اگرچه تصميم گرفته كه اين روزها هيچ صحبتى درباره بازى تيمش برابر استقلال انجام ندهد اما در صحبتى كه با يكى از مسوولان باشگاه داشت درخواست جالبى كرد. كريمى از مسوولان باشگاه و البته مسوولان ورزشگاه قم خواست براى هواداران استقلال شرايط ويژه اى مهيا كنند تا در وضعيت خوب و مطلوبى به سر ببرند. سرمربى صباباترى قم همچنين در مورد اين مساله تاكيد داشت كه برخلاف قوانين ميزبانى، در بازى اين هفته تيمش برابر استقلال، جاى بيشترى در اختيار هواداران تيم آبى پايتخت قرار بدهند، يعنى چيزى بيش از ۱۰ درصد مقرر. اينها درخواست هايى بود كه فيروز كريمى براى راحتى هرچه بيشتر تماشاگران استقلالى پيش از بازى انجام داد.فيروز اگرچه با ناراحتى زياد از استقلال رفت اما همچنان اين تيم و هوادارانش را دوست دارد و مى خواهد همان هواداران كه مدت ها فيروز كريمى را تشويق مى كردند در شرايط مطلوبى بازى تيم شان را تماشا كنند.

 

جانواريو:مى خواهم در خانه خودم زندگى كنم

 

مثل اينكه مشكل مسكن فقط در بين ايرنى ها وجود ندارد. تا به حال هر بازيكن خارجى كه در ليگ ايران مشغول شده از مشكل مسكن اعلام ناراحتى كرده. اين بار نوبت به جانواريو رسيده تا از شرايط سكونت خود ناراضى باشد. هافبك برزيلى تيم فوتبال استقلال تهران از اين كه مسؤولان اين تيم طبق قرارداد با وى برخورد نكرده اند، ناراحت است. جانواريو كه به تازگى از مصدوميت رهايى پيدا كرده و شرايط بازى را به دست آورده است، بابت اين كه مسؤولان اين تيم هنوز خانه اى مستقل براى او فراهم نكرده اند ناراحت است و اين در حالى است كه در قرارداد او قيد شده كه باشگاه براى او خانه فراهم كند. اين بازيكن بعد از مشكلاتى كه در هتل هويزه براى او رخ داد به هتل المپيك منتقل شد؛ اما انتظار دارد با توجه به حضور همسر خود در ايران، شرايط بهترى برايش فراهم شود . از سوى ديگر وى همانند ساير بازيكنان اين تيم با مشكل پاس نشدن چك هايش روبه رو شده و اميدوار است باشگاه هر چه زودتر به تعهداتش عمل كند. جانواريو مى گويد: «مى خواهم زودتر به خانه خودم بروم؛ اما با اين حال از مسؤولان تيم بابت اين كه متوجه شدند در هتل هويزه مشكل دارم و اين مشكل را حل كردند ممنون هستم. بايد از آن ها تشكر كنم؛ اما به هر حال من يك بازيكن حرفه اى هستم و انتظار دارم باشگاه به تعهداتش هم عمل كرده و علاوه بر حل مسائل مالى، خانه اى مستقل برايم فراهم كند

 

محمدسعيد نفريه: لزومى ندارد از قلعه نويى توضيح بخواهيم

 

محمدسعيد نفريه، عضو هيأت مديره باشگاه استقلال درباره هيأت مديره به قلعه نويى فرصت ۳ روزه داده واكنشى نشان مى دهد كه با اصل موضوع هم در منافات نيست: «اين خبر صحت ندارد. من تعجب مى كنم چرا چنين اخبارى منتشر مى شود. هيات مديره تا امروز در خصوص كادر فنى صحبتى نداشته است و اصلاً هم قرار نبوده قلعه نويى بيايد و درباره نتايج استقلال توضيحى بدهد. ايشان با قدرت به كارش ادامه مى دهد و ما مطمئن هستيم استقلال را به موفقيت خواهد رساند.
در نتايج حاصله تنها قلعه نويى را مقصر نمى دانيم و نمى توانيم از او توضيح بخواهيم. ما هم در عدم موفقيت استقلال شريك هستيم.
يكسرى مشكلات است كه ما بايد حل كنيم. وقتى تيم زمين تمرين ندارد قلعه نويى مقصر نيست. بهانه نمى آوريم اما بايد قبول كرد كه يك مربى براى موفقيت نياز به ابزار دارد. در ضمن الان هم اول فصل است و زمان مناسبى براى مطرح كردن اين مسائل نيست

 

پس از شايعه تعيين ۳ هفته مهلت

 

نظرى جويبارى: قلعه نويى به زمان نياز دارد

 

استقلال تهران در آستانه ديدار با صباباترى قم آبستن اتفاقات تازه اى شده است. اولين خبر اين بود كه هيات مديره تنها سه هفته به قلعه نويى زمان داده تا تيم را درست كند، در غير اين صورت بايد از استقلال جدا شود.
و خبرمهم ديگر ادامه داشتن مشكلات مالى و احتمال اعتصاب بازيكنان بود.
نظرى جويبارى، سرپرست تيم استقلال در آستانه بازى با صباباترى به شايعه تعيين ضرب الاجل براى قلعه نويى اشاره مى كند: «اين بازى حساسيت خاصى ندارد. ما روى سه امتياز تمركز كرده ايم و به مسائل حاشيه اى نيز توجهى نداريم.
قلعه نويى تازه كارش را شروع كرده و به زمان نياز دارد. در ضمن همه شخصيت قلعه نويى را مى دانند و مطلع هستند كه او با شرط و شروط كار نمى كند! در هيات مديره ما مديرانى با تجربه هستند كه شرايط را درك مى كنند و بعيد است كه در كادر فنى دخالت كنند اين را هم بگويم كه آنها تصميم گيرنده هستند و اگر بخواهند مى توانند همه ما را كنار بگذارند. شك نداشته باشيد تا امروز چنين صحبتى مطرح نشده است.
قلعه نويى استاد خارج كردن تيم از بحران است. شك نكنيد شرايط استقلال درست مى شود و ما در آسيا هم بازى هاى خوبى به نمايش مى گذاريم

 

سازمان نبايد به استقلال بى مهرى كند

 

امير قلعه نويى: همه بايد از آقا فيروز رخصت بگيرند

 

امير قلعه نويى امشب در آزمونى سخت قرار خواهد گرفت. قلعه نويى كه به لحاظ كار تيمى تغييرات بسيار مطلوبى در استقلال به وجود آورده مشكلات مالى را عمده ترين مساله استقلال مى داند. او بار ديگر به ضعف هاى مالى استقلال اشاره دارد و نگاهى كه نبايد از سوى سازمان دوگانه باشد. قلعه نويى ديروز هم مثل هميشه با حوصله به سوال هاى ما پاسخ داد.

استراتژى تان براى آغاز دوباره ليگ پس از يك وقفه كوتاه مدت چيست

آمادگى خوبى داريم. دكتر منتظرى هم از لحاظ روحى روانى بچه ها را آماده بازى با صباباترى كرده است. به بچه ها گفته ام كه فكر كنيد از الان ليگ شروع شده است. به آنها گفتم شما بايد با تمام توان و تلاش سعى در جبران امتيازات از دست رفته كنيد.

معلوم است كه احساس خطر مى كنيد! آيا اين طور است

بله! بازى دشوارى است. البته هيچ حريفى در ليگ آسان نيست به خصوص تيم صبا كه مربى با دانشى دارد. فيروز كريمى با توجه به حضور سال گذشته اش در استقلال ما را خوب مى شناسد، ولى ما تنها براى كسب ۳ امتياز بازى مى كنيم. با توجه به اينكه كه تيم ما در شرايط خوبى نيست، يك بازى تهاجمى را ارائه مى دهيم. نتيجه هم كه دست خداست اميدوارم كه بازى خوبى باشد.

 

تقابل با فيروز كريمى حواشى بسيارى را به دنبال خواهد داشت. اين حواشى را چطور ارزيابى مى كنيد

من معتقدم صباباترى يك تيم خوب با بازيكنان تكنيكى و كادر رهبرى باتجربه است. البته كريمى وقت كمى داشته است اما يقين بدانيد اين تيم با درايت او براى هر تيمى مشكل ساز خواهد بود اما درباره حواشى بايد بگويم شخصا ارادت خاصى به فيروزخان دارم، همه بازيكنان را موظف مى كنم كه قبل از بازى با مربى شان خوش و بش و احوالپرسى كنند. هيچ كس حق موضع گيرى در مقابل فيروز كريمى را ندارد. من قبل از بازى از او اجازه مى گيرم. وظيفه همه بازيكنان است كه قبل از بازى از استاد خود اجازه بگيرند و به او احترام بگذارند.

اين روزها مدام به سيستم شما ايراد گرفته مى شود درحالى كه آقاى رجبى هم اعلام كرده استقلال فقط با سيستم ۳ دفاعه مى تواند بازى كند!

صد درصد. براى من هم مهم نيست كه عده اى انتقاد مى كنند و به اين سيستم اعتقادى ندارند. ما كار خودمان را مى كنيم و به اين مسائل توجهى نداريم. استقلال با همين سيستم بازى مى كند چون بازيكنانى كه در اختيارم قرار دارند با اين سيستم آشنايى بيشترى دارند.

بگذريم انگار مشكلات مالى خيلى حاد شده كه حتى گفته ايد بايد يكى مثل هدايتى به استقلال كمك كند

فوتبال بدون پول كه نمى شود، تيم ها نياز به سرمايه گذارى دارند. يك سرى تيم ها مثل سپاهان، مس، سايپا يك بودجه تصويب شده دارند و طبق آن هزينه مى كنند. معتقدم سپاهان از باب خوب بودن الگوى مناسبى براى تيم هاى ايرانى است. بى پولى در روحيه و روند فنى تيم تأثير مى گذارد. من در مس شرايط ايده آل فوتبال را لمس كردم.

 

دغدغه فتح الله زاده اين است كه از هر جايى شده براى تيم بودجه اى تهيه كند، اين مسأله صددرصد در روند مديريتى و فنى تأثير مى گذارد.

بحث من اين است كه استقلال و پرسپوليس كه سرمايه هاى ايران هستند، مثل تيم هاى ديگر باشند و مسؤولين در آغاز سال يك بودجه براى اين دو تيم تصويب كنند تا طبق آن هزينه كنند. با توجه به هوادارانى كه اين دو تيم دارند نبايد چنين دغدغه هاى مالى بوجود آيد. فكر مى كنم در اين بين به استقلال اجحاف مى شود.

ممكن است كسى مثل هدايتى وارد استقلال شود

شنيده ام كه سازمان كمك ۳ ميلياردى به پرسپوليس كرده است. در كنار اين كمك حتما هدايتى هم هزينه مى كند. فكر نمى كنم با اين شرايط پرسپوليس دغدغه مالى داشته باشد. به نظرم سازمان تربيت بدنى به استقلال اجحاف مى كند و در اين بين به ما كم لطفى شده است . بايد هر دو تيم را به يك چشم نگاه كنند. ما كه نه پول گرفته ايم و نه كسى مثل هدايتى داريم.

و سوال آخر، چرا يك تيم سيزدهم جدول را در اوج بحران تحويل گرفتيد

درست است، من استقلال را با دو امتياز اختلاف صدرنشينى تحويل دادم ولى موقعى كه برگشتم تيم سيزدهم را تحويل گرفتم. اصلا از مطرح شدن اين مسائل دغدغه ندارم. براى من مهم نيست كه ۲ روز باشم يا سه روز.خوشحالم كه پرافتخارترين و پرامتيازترين مربى ليگ هستم. من هميشه به دنبال كارهاى سخت هستم به خاطر همين تيم سيزدهم را تحويل گرفتم وگرنه جاى من در كرمان خوب بود. بالاخره تيم سيزدهم زمانى لازم دارد. مگر پرسپوليس قهرمان و صبا سوم ليگ نشد پرسپوليس با آن همه بازيكن و بدون مشكل مالى دو مساوى پشت سر هم داده است. رئال مادريد هم در لاليگا با باخت شروع كرده و بايرن مونيخ هم اول بازى ها دو مساوى داده است. با چند نتيجه كه نمى شود تصميم گيرى كرد.

 

تفكر استقلال قهرمانى است

 

پيروز قربانى: آقا فيروز استاد ما است

 

از لحظه اى كه فيروز كريمى پايش را به استقلال گذاشت پيروز قربانى بارها و بارها از تمرين استقلال اخراج شد؛ يك روز به دليل اضافه وزن، يك روز به دليل مصاحبه عليه فيروز كريمى و روزى ديگر به دليل بازى هاى ضعيف اش در تركيب استقلال مورد غضب فيروز كريمى قرار گرفت. قطع به يقين اخراج فيروز كريمى از استقلال بهترين خبرى بود كه در آن بازه زمانى به گوش پيروز خورد.
او كه مى رفت تا آرام آرام به مدافعى فراموش شده تبديل شود و او كه تا نابودى فاصله اى نداشت پس از حضور امير قلعه نويى در استقلال خون تازه اى در رگ هايش جارى شد و دوباره به تركيب اصلى بازگشت.
پيروز قربانى فردا شب در جدال نفس گير مقابل تيم آقا فيروز قرار مى گيرد. پيروز با وجود اينكه حاضر نيست درباره آن اتفاق ها حرفى به زبان بياورد اما قطع به يقين انگيزه هاى پنهانى براى بازى فردا شب دارد. پيروز براى مصاحبه بهانه خوبى بود.

يادت هست آن روزهايى را كه عليه فيروزكريمى مصاحبه مى كردى

من آن روزها را فراموش كردم؛ بله! يادم هست اما نمى خواهم درباره اش زياد حرف بزنم. خودتان ديديد كه وقتى آقا فيروز رفت من ديگر حرفى نزدم.

در چند روز گذشته هم حرفى نزدى اما خيلى ها فكر مى كردند تو پيش از بازى جوسازى را شروع مى كنى.

دليلى نداشت اين كار را انجام بدهم. احساس مى كنم آقا فيروز هنوز هم براى من حق استادى دارد … او بزرگ تر از من است و دوست ندارم پرده ها را پاره كنم.

به فيروز احترام مى گذارى

من اگر حرفى زدم به خاطر اين بود كه آن روزها فكر مى كردم حقم نبود روى نيمكت بنشينم اما همه مى دانند كه من هميشه به ايشان احترام گذاشتم.

اينها اما دليل نمى شود كه براى بازى فردا شب انگيزه نداشته باشى !

من دوست دارم استقلال به خاطر خودش در اين بازى پيروز شود نه به خاطر من چون اصلا انگيزه هاى شخصى ندارم.

فكر گلزنى هم هستى قطعا

حتما جلو مى روم و اگر فرصتى بود گل مى زنم.

گلزنى ات حساسيت ايجاد نمى كند

چه حساسيتى من اصلا اين طور فكر نمى كنم.

با جو فوتبال قم آشنا هستى

6 سال پيش آنجا بازى كردم اما شرايط اين بازى با ۶ سال پيش فرق مى كند. آن روزها قم فوتبال آن چنانى نداشت اما حالا يك تيم بزرگ به نام صباباترى دارد.

تعطيلات خوش گذشت

فكر مى كنم براى آمادگى بيشتر خيلى خوب بود.

۲ بازى است كه بيرون از خانه بازى مى كنيد، اين به ضرر شما نيست

تفكر ما قهرمانى است. براى مان فرقى نمى كند بازى بيرون خانه باشد يا در ورزشگاه آزادى. اين را جدى مى گويم.

 

استقلال براى قهرمانى انگيزه فراوانى دارد.اگر استقلال شكست بخورد اوضاع و احوال تيم تان به هم مى ريزد

نه! برد و باخت براى بهترين تيم ها هم وجود دارد اما ما فقط براى قهرمانى و پيروزى در بازى فرداشب تلاش مى كنيم.

 

صباباترى، راه گريز ژنرال از لبه تيغ

 

استقلال فعلى با انتظارى كه هواداران با حضور قلعه نويى و پس از پايان فصل نقل و انتقالات از آبى هاى پرطرفدار داشتند، به هيچ عنوان قابل قياس نيست. تيمى كه از آبى هاى تهران ساخته ذهن ژنرال بود تيمى يكدست و با ديسيپلين و به قول ژنرال آبى ها فراتر از آسيا اما پس از گذشت چند هفته از حركت قطار هشتم، استقلال با مصائب و حواشى بسيارى مواجه شد. البته قلعه نويى به استقلالى ها قول داده تا ظرف چند هفته آينده تيمى متفاوت تر نسبت به ابتداى فصل از استقلال بسازد. اما در اين ميان گمانه زنى كه مى توان در اين مورد انجام داد شايد عدم فرصت كافى مديران استقلال به اين مربى باهوش باشد. به هر حال در مقطع كنونى و پيش از بازى حساس مقابل صباباترى و رويارويى شمشيرهاى مربيان دو تيم، استقلال حال و روز چندان خوشى ندارد و در پايان ايستگاه چهارم از هشتمين قطار در حال حركت ليگ برتر در رده دوازدهم جدول قرار دارد و از حالا حدسيات و گمانه زنى ها در مورد احتمال بر كنارى كادر فنى آغاز شده است اين مسائل در حالى اتفاق مى افتد كه فتح ا... زاده در صحبت هاى خود به حمايت همه جانبه از كادرفنى پرداخته و اعلام داشته فرصت كافى براى بازگشت كادر فنى به روند پيروزى وجود دارد اما احساس غريبى كه در مورد اين مساله نمايان است عدم اعتماد به كادر فنى به خصوص در تيم هاى بزرگ و پرطرفدار كشور است و همين عدم اعتماد بعضى مواقع باعث شده تا تيم ها به نسبت گذشته نتايج ضعيف ترى كسب كنند. مثال بارزى كه در مورد اين قضيه وجود دارد تغييرات كادر فنى استقلال در فصل گذشته است.
تغييراتى كه در پايان خجالت آورترين نتايج را براى آبى هاى تهران به بار آورد. به هر حال و با تمام اين تفاسير احساس مى شود كه قلعه نويى در حال حاضر بر روى لبه تيغ حركت مى كند و چه بسا با ادامه همين روند مديران باشگاه براساس شرايط موجود اعتماد خود را نسبت به او از دست داده و خيلى محترمانه او را از مربيگرى استقلال كنار گذارند. البته احتمال بروز تمام اين مسائل در صورت شكست احتمالى استقلال مقابل صبا وجود دارد اما در نقطه مقابل در حالت فعلى و با احتساب اين نكته كه تمام شايدها براى استقلالى ها به واقعيت نزديك شود و اين تيم بتواند با استفاده از نيروهاى خود شكست را به تيم صباباترى تحميل كند ورق به سود قلعه نويى بازگشته و اين مربى مى تواند با قدرت و حمايت مديرعامل به كار خود در باشگاه ادامه دهد. البته تمام اين حرف و حديث ها حدسياتى است كه در مورد تغييرات كادر فنى استقلال طى روزهاى اخير وجود داشته و قطعا خود قلعه نويى هم از اوضاع نامناسب خود در استقلال باخبر است و بر همين اساس تمام تلاش خود را به كار مى گيرد تا استقلال را در ديدار حساس مقابل صبا به پيروزى رساند و در ادامه با پيش گرفتن همين روند پيروزى ها اين تيم را به جايگاه اصلى اش كه همانا حضور در رده بالايى جدول است برساند و شايد به گزاف نگفته باشيم اگر صباباترى را جاده گريز ژنرال از لبه تيغ هاى برنده بركنارى بدانيم.

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر یا استقلال بلو میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

www.IranSoccer.Ir

 

www.EsteghlalBlue.com

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

Moderator :

 

Minoo Khazeni

OnlyssBlue@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement : Contact To TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

 

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

Design By : ZamZam ( TajClubEsteghlal@Yahoo.com )

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive