به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, September 12, 2008

* EsteghlalBlue * Radeye 17-omi ESTEGHLAL mobaarak

Salaam be hameye ESTEGHLAAL-ihaaye aziz,
 
Baa nazare Zam Zam movaafegham. Khodam Esteghlaali asaasi hastam va dar har baazi baa baakhte in team hesaabi asaabam khoord mishe. Faghat khaastam radeye 17-omi Esteghlaal taa alaan ro tabrik begam baa 3-4 milyaard kharj kardan, mobaarake hamamoon baashe. Kaash aaghaaye Firouz Karimi ro negah midaashtand.


--- On Fri, 9/12/08, **Zam Zam** <tajclubesteghlal@yahoo.com> wrote:
From: **Zam Zam** <tajclubesteghlal@yahoo.com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * KHASTE SHODIM AZ IN HAME BAKHT
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Friday, September 12, 2008, 10:52 PM

salam doste aziz
 
hala ghale noei , hejazi badan ya khoban ?? cheghadr goftim parsal ba 1 bakht 2 ta bakht inghadr feshar roye hejazi nayarid ... in team kharabe , az zamane marfavi asase team kharab shod ... ama oumadim be jaye esteghlal be asami tavajoh kardim , va az hafte 5 ke ( natayeje sale pish az alan behtar bode ) shoare GHALE NOEI sar dadim va roye team feshar avardim ....
 
emsal ham dar hafte 5 bazam bakhtim , bazam aghaye ghale noei tanha taktikesh OUT DASTI bod ...
5 bazi . 1 bord 1 tasavi 3 bakht
 
intori ke pish bere ozah kharab tar mishe ....
 
dostan baraye behbode team esteghlal che nazarati ra darand ?? faghat lotfan IN BAR be jaye tavajoh be ASAMI , ( ke 3 sal ma havadaran in karo kardim va esteghlalo be in roz neshandim ) biaeid be FEKRE ESTEGHLAL bashim ....
 
movafagh bashid
 


--- On Fri, 9/12/08, soroush snake <soroushsnake_ therapper@ yahoo.co. uk> wrote:
From: soroush snake <soroushsnake_ therapper@ yahoo.co. uk>
Subject: * EsteghlalBlue * KHASTE SHODIM AZ IN HAME BAKHT
To: esteghlalblue@ yahoogroups. com
Date: Friday, September 12, 2008, 10:41 PM

Ba salam khedmate hame abidelan,
 
Emroozam esteghlal baz aberoo bara tarafdara nazasht va bakht.in bakhte ma vagan hagemoon bood chon vagan bad bazi mikardim va amade naboodim.
man khodam az agaye Ghale Noei hemayat karde va mikonam amma emrooz baz ba hamoon systeme hamishegi ke be yenoei az beyn rafte team ra chid,va har hafte natayej bad tar az in mishe be khoda.Vagan bayad ye fekre asasi baraye Esteghlal beshe chon bazikona va tarafdara hastan ke daran tabane in hame eshtebaho pas midan.
Raje be mojemanam begam ke be nazare man Alizade aslan layege boodan too zamin nis va faghat OOT mindaze.benazare man age jaye januario akbari miyoomad va jaye abbasfard ham Borhani allan teame ma bood ke barande bood ya hadeagal mosavi.
mikhaham nazare hame shomaharo raje be in matlab bedoonam.
Dar zemn agaye firouze karimi ba inke Esteghlalo bord amma khoshhali nakard va be esteghlali boodanesh hamchenan payband bood.
Ishalla in telesm beshkane be lotfe khoda.
 
 
 
Esteghlal 4 EVER



__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive