به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, September 12, 2008

* EsteghlalBlue * Mr Ghale Noei Cheshmayat Ra Baz Kon ...

 
 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

آقای قلعه نویی چشمتان را باز کنید

 

 

  

آقای قلعه نویی چشمتان را باز کنید

تیم استقلال

اختصاصی ایران ساکر

 آقای قلعه نویی سرمربی تیم استقلال پس از شکست سنگین 3-1 تیم استقلال گفت : تیم استقلال باید 4-1 پیروز میشد

 

 خدمت آقای قلعه نویی عرض کنیم که بازی با نتیجه 3-1 به اتمام رسید و تیم صبا باتری موفق به زدن 3 گل شد ، چگونه شما ادعا میکنید که بازی باید با نتیجه 4-1 به سود استقلال به پایان میرسید ؟

 

اختصاصی سایت ایران ساکر دات آی آر .  آقای قلعه نویی شما به عنوان سرمربی استقلال آیا بازی را مشاهده کردید ؟ چگونه شما چنین حرفی را میزنید درحالیکه تیم صبا باتری تیم بهتر و قدرتمندتری نسبت به استقلال بود ؟

 

آقای قلعه نویی بهتر نیست که چشم خود را باز کنید ؟ تیم استقلال از چه شیوه ای میخواست به گل برسد ؟

 

شما در نیمه دوم تنها به پرتاب های بلند علیزاده اکتفا کردید و شانس با شما یار بود که توانستید یک گل را از روی اشتباه دروازه بان تیم صبا باتزی به ثمر برسانید . آیا برای تیمی مثل استقلال تنها تاکتیک پرتاب اوت مناسب هست ؟

 

شما چگونه ادعای پیروزی بر صبا باتری میکنید در حالیکه در اکثر دقایق پاس های بازیکنان تیم استقلال اشتباه بود ؟

 

شما با چه تفکری از آقای علیزاده استفاده میکنید ؟ آیا شما دیدید که علیزاده چند فرصت را درون محوطه جریمه صبا باطری هدر داد در صورتیکه اگر شخص دیگری بود میتوانست از این فرصت ها استفاده کند و خطری را بر روی دروازه تیم حریف ایجاد کند ؟

 

آقای قلعه نویی شما چگونه با مدافعان و دروازه بان استقلال کار کردید که دروازه بان استقلال بر روی دو گل بازی مقصر اصلی بود ؟

 

آقای قلعه نویی شما در 5 بازی 1 برد 1 تساوی و 3 باخت را کسب کردید و در هفته سوم گفتید که تیم ما قهرمان خواهد شد ؟ آیا اینکه شما دیدید فصل گذشته افشین قطبی در اوایل فصل چنین حرفی را زده و سپس این تیم قهرمان شده ، شما هم فکر کردید با گفتن این حرف میتوانید استقلال را قهرمان کنید ؟ آقای قلعه نویی موفقیت با حرف نیست بلکه با عمل است . اگر آقای قطبی چنین حرفی را زد به حرفش عمل کرد و تیمش در تمامی بازیها حرفی برای گفتن داشت ، اما استقلال در بازی برابر صبا و همچنین بازیهای قبلی چه تاکتیک تیمی را به نمایش گذاشت ؟ آیا شما ندیدید که هنگام ناکامی و نتایج ضعیف تیم پرسپولیس در فصل گذشته آقای قطبی به ضعف تیم پرسپولیس اشاره میکرد و برای خودش بهانه نمی آورد ؟

 

چرا در تیم استقلال این همه سردرگمی و بازی بی هدف مشاهده میشه ؟

 

آقای قلعه نویی دوران باند بازی گذشته شما نمیتوانید با این تفکر و با حضور دستیارانی که عملکرد بسیار ضعیفی دارند به تیم استقلال شخصیت تیمی بدهید .

متأسفیم که شما با این تفکر استقلال را به این روز کشاندید، شما که تیم را از فصل قبل در اختیار داشتید و فرصت کافی برای سازماندهی تیم داشتید.

 

آقای قلعه نویی اگر شما بازی را صحیح آنالیز میکردید متوجه میشدید که تیم استقلال نمیتوانست با نتیجه 4-1 به برتری برسد ؟ فکر کردید اگر پرسپولیس الان یکی از قدرتمندترین تیم های ایران شده بصورت شانسی شده ؟ خیر آقای قلعه نویی باید حقایق را دید ، افشین قطبی حقایق را دید ، ضعف تیم پرسپولیس را دید اما شما چی ؟ ضعف تیم را می بینید !! اما میگویید که تیم استقلال باید با اختلاف زیاد پیروز میشد ؟ ( در حالیکه با اختلاف زیاد شکست خورده )

 

 

آقای قلعه نویی فکر نمیکنیم که شما مسابقه بازی را دیده باشید ؟ هر چند که شما در کنار زمین حضور داشتید اما اطمینان داریم به جای دیدن بازی به فکر این بودید که چگونه میتوانید مخالفان خود را ساکت کنید و آنها را مقصر همه چیز بدانید ... چرا که اگر بازی را دیده بودید درحالیکه تیم استقلال مستحق شکست بود دم از پیروزی آن هم با حساب 4-1 نمیزدید ، البته شاید شما هم هواداران استقلال را افراد کوته فکری حساب کردید ، فکری که از شما بعید نیست !.

 

حرف زیاد هست اما یکی از مقصر ناکامی های استقلال تفکر شماست ، امیدوارم بودیم که پس از بازی ضعیف استقلال در چندین هفته اخیر ، پس از بازی با صبا باتری به حقایق اشاره میکردید و ضعف بازی استقلال را قبول میکردید ! اما متأسفانه شما همچنان بر روی تفکرات باطل خود هستید و همین تفکرات هست که باعث ترس از آینده تیم استقلال میشود ، ترسی که مطمئنأ وجود خواهد داشت چرا که تفکر شما صحیح نیست ، و تفکری هم که صحیح نباشد دیر یا زود ناکام میشود .

 

 

ارسال شده در مورخه : جمعه، 22 شهریور، 1387  لینک خبر

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر یا استقلال بلو میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

www.IranSoccer.Ir

 

www.EsteghlalBlue.com

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

Moderator :

 

Minoo Khazeni

OnlyssBlue@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement : Contact To TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

 

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

Design By : ZamZam ( TajClubEsteghlal@Yahoo.com )

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive