به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, September 13, 2008

* EsteghlalBlue * اردوگاه آبي**23/6/1387

 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

 

 

 

عکس العمل جالب نسبت به استقلالى هاى مس کرمان

 

نظرى جويباري: به صادقى و رحمتى سکه ميدهيم!

 

پيروزى تيم فوتبال مس کرمان مقابل رقيب ديرينه آبيپوشان يعنى پرسپوليس باعث شد تا مسوولان تيم استقلال براى تشويق بازيکنان استقلالى مس، دست به اقدام جالبى بزنند. على نظرى جويبارى سرپرست استقلال ديروز قبل از بازى اين تيم مقابل صباباترى در جمع خبرنگاران گفت: از عملکرد بازيکنان استقلالى مس در مقابل پرسپوليس راضى هستيم و قصد داريم به هر يک از آنها يک سکه بهار آزادى اهدا کنيم. اين در حالى است که باشگاه استقلال از لحاظ مالى در وضعيت چندان مناسبى قرار ندارد.

 

واکنش مديرعامل به ناکامى استقلال : امير برکنار نميشود

 

استقلال به صباباترى هم باخت تا به رتبه هفدهم جدول سقوط کند. در همين راستا على فتح الله زاده پس از ناکامى آبيپوشان طى گفتوگويى کوتاه گفت: اين شکست بسيار ناراحت کننده بود، اما نبايد اميدمان را از دست بدهيم و بالعکس بايد خودمان را براى هفته بعد آماده کنيم. فتح الله زاده در پايان مدعى شد که با وجود اين شکست، امير قلعه نويى از سوى وى برکنار نميشود.

 

رحمان رضايى خريد جديد استقلال

 

شب گذشته دقايقى پس از ناکامى استقلال مقابل صباباترى مطلع شديم، مسوولان اين باشگاه براى حل مشکلات تيمشان در خط دفاعى به دنبال خريد رحمان رضايى هستند و مذاکراتى را هم با وى انجام دادهاند که ظاهراً با توافقاتى هم توام بوده است و رحمان به احتمال زياد در هفته جارى در دفتر فتح الله زاده مذاکرات نهايى خود را انجام داده و به جمع آبيپوشان خواهد پيوست.

 

رضايت مهاجمان استقلالى از بازگشت توماس!

 

درحاليکه ژائو توماس تا آستانه پيوستن به استقلال هم پيش رفته بود، مشکلات مالى باعث عدم عقد قرارداد اين بازيکن شد. گفته ميشود اين بازيکن عصر امروز به جاى استقلال با العربى قطر قرارداد ميبندد.

اگرچه بايد ماجراى توماس و استقلال را تقريباً تمام شده دانست، اما با اين وجود بد نيست بدانيد برخى از آبيپوشان به خاطر اينکه مهاجم پرتغالى با استقلال قرارداد بسته، خوشحال هستند! هرچند هيچکدام از بازيکنان با صراحت از اين مسأله حرفى به ميان نمي آورند اما شنيده هاى ما حاکى است که آبيپوشان به ويژه مهاجمان بابت عدم جذب توماس خوشحال هستند و مدعياند که استقلال با همين بازيکنان ميتواند مشکلات خود در امر گلزنى را حل کرده و زمينه را براى صعود به جمع مدعيان قهرمانى فراهم کند!

 

نکته: استقلاليها درحالى مقابل توماس موضع گرفتهاند که طى 4 هفته ليگ حرفه اى مهاجمان اين تيم موفق به گلزنى نشدهاند.

 

پليس، مرفاوى و ورمزيار را گرفت!

 

درجريان بازى ديشب صبا مقابل استقلال، وقتى سياوش اکبرپور و سرآبادانى با هم برخورد پيدا کردند، صادق ورمزيار به شدت عليه اکبرپور فحاشى کرد که در اين لحظه صمد مرفاوى هم از کوره در رفت و به ورمزيار حمله کرد. در اين حين داور به هر دو نفر آنها تذکر داد تا آنها براى دقايقى به سمت نيمکتهاى خود بروند. فحاشى ورمزيار و مرفاوى عليه همديگر ادامه يافت که داور به ناچار هر دو نفر را از زمين اخراج کرد. اين دو در مسير رختکن نيز عليه همديگر فحاشى ميکردند که پليس وارد عمل شد و آنها را گرفت و تحتالحفظ به صورت جداگانه به رختکن هدايت کرد.

 

پشت پرده نيامدن ژائو توماس به استقلال 33 ساله450 ميليون ميخواست!

 

صبح ديروز خبر رسيد که مهاجم پرتغالى (ژائو توماس) که قرار بود به استقلال بيايد به يکباره تصميمش را عوض کرد و از پيوستن به جمع آبيپوشان منصرف شد. جريان از اين قرار است که توماس به تهران ميآيد و ظهر چهارشنبه در دفتر فتح الله زاده با وى مذاکره ميکند. مديرعامل استقلال نيز پيشنهاد خود را ارائه ميکند اما مهاجم پرتغالى با رقم 300 هزار دلار کنار نميآيد و از مسوولان استقلال طلب پول بيشترى ميکند. در اين بين مديرعامل استقلال پنجاه هزار دلار ديگر به پيشنهاد اوليه اضافه ميکند که اين مسأله موجب نرمى مهاجم پرتغالى ميشود اما در آخر جمله اى به فتح الله زاده ميگويد: ميروم با خانواده ام مشورت کنم و به شما جواب ميدهم! توماس ايران را ترک ميکند و پنجشنبه بعدازظهر طى تماس با مسوولان استقلال انصراف خود را از حضور در اين تيم اعلام ميکند. وقتى استقلالي ها از او دليلش را ميپرسند وى در جواب ميگويد: از يک تيم قطرى پيشنهاد 500 هزار دلارى دريافت کردم و به همين دليل شنبه (امروز) با اين تيم قرارداد ميبندم. اينگونه شد که استقلاليها باز هم در جذب مهاجم خارجى ناکام شدند.

 

تشكر مهاجم استقلال از شريفى

عليزاده بالاخره طلبش از پرسپوليس را گرفت

مهاجم تيم فوتبال استقلال بابت دريافت مطالباتش از پرسپوليس از تلاش هاى رييس كميته انضباطى تشكر كرد.
على عليزاده سرانجام موفق شد بعد از دو سال و نيم مطالبات خود را از باشگاه پرسپوليس دريافت كند. اين بازيكن كه مبلغى حدود ۲۵ ميليون تومان از اين باشگاه طلب داشت با پيگيرى شكايت خود توانست چند روز قبل با پيگيرى هاى شريفى رييس كميته انضباطى طلبش را دريافت كند.
اين مبلغ پس از توافق عليزاده با مسؤولان پرسپوليس به ۲۰ ميليون تومان كاهش يافت.
بازيكن استقلال دريافت اين پول را مديون شريفى مى داند و در اين باره مى گويد : تلاش هاى او باعث شد تا من بتوانم بعد از مدت ها به پولم برسم و از اين بابت از ايشان ممنون هستم.

 

در حاشيه بازى استقلال - صبا در قم

 

 نارنجک پشت سر طالب لو

 

قبل از شروع بازي، تعدادى از تماشاگران چند نارنجک دستساز به زمين مسابقه پرتاب کردند که يکى از نارنجکها پشت سر وحيد طالبلو منفجر شد.

 

توقف بازي

 

افشاريان داور اين ديدار دو بار بازى را قطع کرد که دليل آن پرتاب بطرى و ديگر اشيا از طرف تماشاگران به زمين بود که در اين لحظات پخش زنده اين ديدار از شبکه سوم سيما نيز قطع شد.

 

60 درصد طرفدار صبا

 

از کل ظرفيت ورزشگاه 60 درصد تماشاچيان طرفدار تيم صباى قم بودند که در بين طرفداران صبا، هواداران پرسپوليس نيز مشاهده ميشدند. آنها آمده بودند تا با تشويق رقيب استقلال، باخت پرسپوليس را به دست فراموشى بسپارند!

 

فيلم کريمي

 

فيروز کريمى قبل از شروع بازي، امير قلعه نويى را "ماچ باران" کرد. کريمى در چند نوبت با قلعه نويى روبوسى کرد. غلامرضا رضايى نيز به سمت قلعه نويى رفت و از او براى بازى رخصت گرفت.

 

دستور قلعه نويي

 

امير قلعه نويى به تمام بازيکنان استقلال دستور داد تا به سمت نيمکت صبا حرکت کنند و از فيروز کريمى سرمربى فصل قبل تيم براى حضور در اين بازى رخصت بگيرند، اما پيروز قربانى از اين کار طفره رفت!

 

آرش را زدند

 

متأسفانه بازيکنان استقلال در ورزشگاه قم از امنيت لازم برخوردار نبودند. حتى آرش برهانى که روى سکوها نشسته بود از چند تماشاگر تيم ميزبان کتک خورد. برهانى از روى سکوها، اين بازى را زير نظر داشت که چند تماشاگر تيم ميزبان با او گلاويز شدند اما حضور به موقع سردار ملاحي، باعث نجات آرش شد. ملاحى پس از آن آرش را به جايگاه ويژه برد.

 

هوشنگ نصيرزاده : داور، پنالتى استقلال را نديد!

 

در دقيقه 32 بازى وقتى پژمان منتظرى توپ را روى دروازه صباباترى ارسال کرد، مدافع تيم ميزبان با دست چپ خود، توپ را به الميرتوليا پاس داد با اينکه تصوير تلويزيونى اين صحنه دور بود، اما چون حرکت مدافع صبا عمدى بود اين خطا، پنالتى بود.

در صحنه درگيرى سياوش اکبرپور و سرآبادانى قبل از پايان نيمه اول، داور ميتوانست به اکبرپور کارت زرد بدهد، چون او کف پاى خود را روى بدن بازيکن حريف گذاشت. هرچند اکبرپور با پايش ضربه نزد يا فشار آنچنانى به بدن حريف وارد نکرد، اما داوران ميتوانند روى اين قبيل صحنهها حتى کارت قرمز هم بدهند.

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر یا استقلال بلو میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

www.IranSoccer.Ir

 

www.EsteghlalBlue.com

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

Moderator :

 

Minoo Khazeni

OnlyssBlue@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement : Contact To TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

 

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

Design By : ZamZam ( TajClubEsteghlal@Yahoo.com )

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive