به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, September 8, 2008

* EsteghlalBlue * اخبار داغ آبي**18/6/1387

 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

 

 

پيشنهاد يك شركت داخلى 1/4 :ميليارد هزينه فاز اول كمپ استقلال


پس از گذشت چندماه از كلنگ خوردن استاديوم استقلال در غرب تهران خبرهاى جديدى از اين پروژه به گوش مى رسد كه نشان مى دهد اين بار موضوع جدى است و قرار نيست به فراموشى سپرده شود.
پس از مذاكراتى كه باشگاه استقلال با يك شركت داخلى داشته، زمين باشگاه براى تاسيس كمپ در اختيار اين شركت قرار مى گيرد. طبق توافق طرفين مقرر شده اين شركت داخلى با هزينه اى بالغ بر يك ميليارد و چهارصد ميليون تومان فاز اول كمپ استقلال را ظرف ۱۰ ماه آماده بهره بردارى كند.

استقلال سرانجام به مرادش رسيد
يك مهاجم پرتغالى مورد توجه قلعه نويى


مهاجم يك تيم ليگ برترى پرتغال كه مسؤولان باشگاه استقلال روى او حساب ويژه اى باز كرده اند، ديشب وارد تهران شد.
تحقيقات نشان مى دهد اين مهاجم بسيار با كيفيت بوده و هفته گذشته در ليگ برتر پرتغال موفق به گلزنى شده است و به احتمال زياد ظرف يكى، دو روز آينده به صورت رسمى قرارداد خود را با باشگاه استقلال ثبت مى كند.

 

فقط بايد ۵۰۰ هزار تومان بپردازم

 

شكورى: محروم نيستم

 

هادى شكورى مى تواند مقابل صباباترى بازى كند جواب اين سوال را خودش بهتر از همه مى داند.

گفته مى شود كميته انضباطى تو را يك جلسه محروم كرده

بله، كميته انضباطى من را يك جلسه محروم كرد اما در بازى قبلى يك جلسه محروميتم را پشت سر گذاشتم.

پس مى توانى مقابل صبا بازى كنى

مشكلى از اين بابت ندارم، فقط بايد پانصد هزار تومان جريمه پرداخت كنم.

هنوز مصدوم هستى

نه مصدوميتم برطرف شده و دو سه روزى است كه با بچه ها تمرين مى كنم. البته چون مصدوم بودم معلوم نيست كه مقابل صبا در تركيب قرار بگيرم يا نه.

به نظر مى رسد قلعه نويى چندان به بازى تو علاقه اى ندارد

چرا، اميرخان به من اعتقاد دارد وگرنه انتخابم نمى كرد. اگر دو تا بازى اول نتوانستم بازى كنم چون شرايط جورى بود كه آقاى قلعه نويى ترجيح داد از بازيكنان قديمى استفاده كند تا ما جديدها بتوانيم خودمان را با تيم هماهنگ كنيم.

استقلال در چهار بازى ابتدايى خود اصلا نتايج مطلوبى نگرفته است

شرايط بد پارسال روى بچه ها اثر بدى گذاشته است ضمن اينكه ۱۰ بازيكن جديد به تيم اضافه شدند و نياز به زمان دارند.

 

فيروز مقابل استقلال روى نيمكت!

 

فيروز كريمى در بازى جمعه مقابل استقلال روى نيمكت صباباترى خواهد نشست، اين در حالى است كه او فصل قبل اعلام كرد كه هيچ وقت مقابل استقلال روى نيمكت نمى نشيند. كريمى كه فصل گذشته ضعيف ترين نتايج را با استقلال گرفت، در مصاحبه هاى متعددى اعلام كرد كه اگر با هر تيمى مقابل استقلال قرار گيرد هيچ وقت روى نيمكت نمى نشيند ولى او در ديدار روز جمعه به قولش عمل نخواهد كرد. مسؤولان و دستياران كريمى در مصاحبه هاى چند روز اخير گفته اند كه منظور كريمى اين بود كه در ورزشگاه آزادى مقابل استقلال روى نيمكت نمى نشيند و چون اين بازى در شهر قم برگزار خواهد شد، كريمى به احترام هواداران قمى روى نيمكت خواهد نشست. در هر صورت هواداران استقلال اين طور برداشت كرده بودند كه كريمى هيچ گاه با هيچ تيمى مقابل استقلال روى نيمكت نمى نشيند اما ظاهرا قرار نيست چنين اتفاقى بيفتد. چون فيروز كريمى معتقد است منظورش فقط بازى هايى بودكه در آزادى و البته به ميزبانى استقلال برگزار مى شود. يعنى اگر صباباترى در تهران مى ماند و به قم نمى رفت. در اولين بازى احتمال مى رفت كه كريمى در آزادى هم روى نيمكت بنشيند چون صبا ميزبان است اما صبا به قم رفت تا كريمى از اين پس فقط صحبت از آزادى كند و حداقل صحبت از اين كه فيروز كريمى زير قولش زد كمتر شود.

 

جوانى كردم و از تيم ملى دور شدم

اكبرپور: تشنه گلزنى ام

 

با گذشت ۴ هفته از ليگ برتر، هنوز پاى مهاجمان استقلال به گلزنى باز نشده است. سياوش اكبرپور مهاجم استقلال با رد انتقادات صورت گرفته به مهاجمان اين تيم از خودش دفاع مى كند: هر مهاجمى براى گلزنى نياز به فضاسازى بازيكنان ميانى دارد، به عنوان نمونه در بازى با مس كارشناسان مى توانند بگويند كه تا چه اندازه براى من فضاسازى صورت گرفت، درهر صورت اين مباحث بيشتر حاشيه اى است چرا كه بزرگترين گلزنان جهان چون نيستلروى نيز در سال هاى اخير با فراز و نشيب هاى زيادى روبه رو بوده اند، بازيكنى چون رونالدينيو كه الگوى فوتبالى من است به اندازه اى افت كرد كه بارسلونا به راحتى از او گذشت البته قصد ندارم خودم را با آنها مقايسه كنم اما قصدم اين است كه هواداران را قانع كنم كه اين افت و خيزهاى بازيكنان طبيعى است و نبايد آنها تحت تأثير حاشيه سازى ها قرار بگيرند.
اكبرپور در ادامه صحبت هايش از حضور يك روانشناس در استقلال حمايت مى كند: يك روانشناس خوب به نام دكتر منتظرى داريم كه توانسته از نظر روحى شرايط بازيكنان را بهبود ببخشد، من و ساير بزرگترهاى تيم استقلال نيز تلاش مى كنيم تا نفرات جوان و كم تجربه تر تيم از اين حاشيه ها ضربه نخورند.
استقلال اين هفته مقابل صبا قرار مى گيرد، ديدارى كه به خاطر حضور فيروز كريمى سرمربى فصل گذشته استقلال در صبا مى تواند جالب باشد. اكبرپور درباره اين بازى مى گويد در هر صورت صباى قم بازيكنان قدرتمند و سرمربى خوبى چون فيروز كريمى دارد كه بى ترديد روز دشوارى را براى استقلال رقم خواهند زد اما ديگر هيچ حريفى براى ما تفاوت ندارد و استقلال تهران با هدف برد به ميدان مى رود. مى خواهيم پيروز شويم چه حريف مان صباى باترى باشد و چه بارسلونا.
اكبرپور در ادامه مشكلات مالى را در نتيجه گيرى استقلال بى تأثير مى داند: هدف تمامى بازيكنان شكست دادن تمامى تيم ها است، نفرات استقلال بسيار كم حاشيه هستند، بازيكنان ما كسانى نيستند كه به دليل پاس نشدن يك چك قهر كنند، ما دو فصل پيش با نفرى ۴۰ ميليون تومان استقلال را قهرمان ليگ برتر كرديم چرا كه بازيكنان استقلال تنها به عشق هواداران به ميدان مى روند، هوادارانى كه همواره حامى بازيكنان هستند. اگرچه استقلال تا پايان هفته چهارم نتايج خوبى كسب نكرده اما مهاجم استقلال از اين تيم به عنوان يكى از مدعيان قهرمانى ليگ برتر و جام باشگاه هاى آسيا نام مى برد: براى قول قهرمانى كمى زود است اما اطمينان داشته باشيد استقلال يكى از پايه هاى قهرمانى ليگ هشتم است.
اكبرپور كه به واسطه حضور در تيم ملى از امارات به ايران و استقلال بازگشت در پايان از آرزوى رسيدن به پيراهن تيم ملى صحبت مى كند: پس از رقابت هاى بوسان به طور مداوم به تيم ملى دعوت شده و خط مى خوردم، حاشيه هاى دوران جوانى نيز من را از تيم ملى دور كرد.

 

فتح ا...زاده : شماره حساب مى دهم شفيع زاده كمك كند

 

در جلسه هيأت مديره باشگاه استقلال مقرر شد بودجه اين باشگاه ۵ ميليارد تومان تأمين شود اما حرف هاى فتح ا...زاده بوى اميدوارى نمى دهد: در جلسه شنبه هيات مديره با بودجه ۵ ميلياردى استقلال براى شركت در ۳ جام پيش رو موافقت شد و البته اين متمم را در نظر گرفتيم كه بودجه فوق افزايش يابد.

شرايط فوتبال كشور با گذشته قابل مقايسه نيست.در گذشته دو تيم استقلال و پرسپوليس تمام سرمايه هاى انسانى و امكانات را در اختيار داشته و تيم هاى شهرستانى از كمترين امكانات برخوردار بودند.اما امروز نه تنها استقلال و پرسپوليس مشكلات عديده اى دارند،بلكه برخى از تيم هاى شهرستانى امكانات بهترى داشته و استاديوم هاى اختصاصى در اختيار دارند.با تمام اين تفاسير به شما قول مى دهم كه استقلال در كورس قهرمانى قرار مى گيرد.
فتح الله زاده حضور در AFC كاپ را هم رد مى كند و تنها يك برداشت غلط مى داند: متاسفانه برخى خبرنگاران از صحبت هاى من برداشت اشتباهى دارند.تا جايى كه بنده اطلاع دارم اگر مشكل حق پخش تلويزيونى در كشور ما حل شود،AFC قطعاً چهار سهميه فوتبال ما براى جام قهرمانان آسيا را تاييد مى كند؛ در غير اين صورت حضور دو تيم (استقلال و پرسپوليس) قطعى است.
مذاكره با شفيع زاده ديگر سؤالى است كه فتح ا...زاده را به حرف مى آورد: اخيراً با آقاى شفيع زاده صحبتى نداشته ام،اما اگر قرار است ايشان به ما كمك كنند استقبال مى كنيم و شماره حسابمان هم آماده است تا تقديم نمائيم! البته در گذشته آقاى شفيع زاده براى خريد سهام استقلال اعلام آمادگى كرده بود.

ما بدهى آنچنانى نداريم. قانون به ما مى گويد در ابتداى فصل ۴۰ درصد مبلغ قراردادهاى بازيكنان را پرداخت كنيم و ما نيز بر حسب قانون همين كار را انجام داده ايم.منتهى مراتب در ابتداى فصل به برخى بازيكنان كه قراردادشان تمام شده و براى ماندن در تيم خواستار ۷۰ درصد مبلغ قراردادشان بودند، چك هايى را داديم و برخى از آن چك ها در موعد مقرر به پول تبديل نشده اند و همين مسأله از سوى برخى به بدهى داشتن باشگاه تعبير شده است؛ در واقع از نظر قانونى حق با ماست،اما از نظر عرفى ما بايد به قول روز اول خود پايبند باشيم كه حتماً هم پايبند خواهيم بود.ضمناً تا همين لحظه در حدود ۲ ميليارد به بازيكنان پول داده ايم،منتهى چون استقلال و پرسپوليس همواره در مقابل چشم هستند مشكلات آنها بزرگ جلوه داده مى شود.

 

اميرخان هم پولش را نگرفته

 

قلعه نويى : بگرديم يكى مثل هدايتى پيدا كنيم

  

عدم پرداخت به موقع حقوق بازيكنان به معضلى جدى در استقلال تبديل شده اما اوضاع نامطلوب در ليگ باعث شده بسيارى از بازيكنانى كه با برگشت خوردن چك هاى خود مواجه شده اند از بازگو كردن اين مشكل در محافل عمومى خوددارى كنند و تنها اين گله و شكايت را با دوستان خود مطرح كنند كه اين نارضايتى ها هم سينه به سينه چرخيده تا امروز همه متوجه مشكل حاد مالى استقلال بشوند. در عين حال مديرعامل استقلال مدعى است پيش قرارداد ۴۰ درصدى بازيكنان پرداخت شده و مدام تأكيد دارد كه از اين جمله استفاده كند: «حال و روز ما خوب است و هيچ مشكل مالى وجود ندارد
اما همه اشاره هاى فتح ا...زاده در گفت و گوهايش اختصاص به تعيين رقم بودجه، عقد قراردادهاى جديد با شركت هاى مختلف و جذب اسپانسر دارد كه اين گرايش ها نشان مى دهد استقلال به لحاظ مالى اوضاع و احوال رو به راهى ندارد. يكى از نزديكان امير قلعه نويى هم ديروز مدعى شد سرمربى آبى پوشان از وقتى به استقلال آمده يك ريال دريافت نكرده است. او مدعى شد حتى قلعه نويى در پاسخ به بازيكنان معترضى كه نسبت به عدم دريافت مطالبات خود اعتراض مى كنند گفته است: «اى آقا خودم از وقتى به استقلال آمدم پول نگرفتم حالا شما چطور توقع داريد چك هاى دوم تان پاس شود
اين وضعيت گمانه زنى هايى را در استقلال به وجود آورده است. نزديكان باشگاه استقلال خبر از حضور يك گزينه جديد در استقلال مى دهند. بعضى ها هم بر اين باورند فتح ا...زاده به دنبال يكى مثل هدايتى است تا حساب خالى باشگاه استقلال را در يك چشم بر هم زدن دچار تغييرات شگرفى كند! آيا امكان پذير است
قلعه نويى در همين رابطه به يكى از دوستانش گفته است: «بايد بگرديم يكى مثل هدايتى پيدا كنيم».

 

خوشحال مى شوم شفيع زاده استقلال را بخرد!

حجازى: اگر استقلال را بخرم حق پخش مى گيرم

 

ناصر حجازى يكى از كسانى است كه خصوصى سازى در ورزش را به نفع فوتبال ايران مى داند. حجازى هم به شدت موافق اجرايى شدن اصل ۴۴ است: افرادى مثل شفيعى زاده ها و من اگر بخواهيم تيم استقلال را بخريم بايد اختيار تام داشته باشيم و به عنوان مالك بتوانيم بدون هيچ گونه دغدغه اى در راستاى اداره مثبت آن قدم برداريم كه متاسفانه هيچگاه اين اجازه را به افراد خصوصى نمى دهند.
خصوصى سازى يعنى اينكه تمامى اختيارات باشگاه در اختيار خريدار باشد نه اينكه به طور مثال ۴۰ درصد يا ۲۰ درصد را بفروشند.
اگر باشگاه استقلال را خريدارى كنم هيچ گاه اجازه نمى دهم تلويزيون مجانى بازى هاى تيمم را پخش كنند. بايد براى هر مسابقه ۵۰ ميليون تومان پرداخت كند يا اينكه مسابقه را پخش نكند.
هشت سال پيش در زمان راه اندازى مسابقات ليگ برتر طرح الگوبردارى از كشور تركيه را ارائه كردم اما متاسفانه اين پيشنهاد پذيرفته نشد و فكر نمى كنم تا ۱۰۰ سال ديگر هم به سطح مسابقات فوتبال اين كشور برسيم حالا حساب كشورهايى مانند انگليس و اسپانيا جداست و نمى توان در مورد آنها حرف زد.
تلويزيون در راستاى خصوصى سازى نقش بسيار مهمى را ايفا مى كند . در تمام دنيا ۷۰ درصد درآمد باشگاهها از پخش تلويزيونى است. وقتى شخصى مى آيد ۵ ميليارد در سال هزينه تيم خود مى كند انتظار دارد در پايان فصل اين پول از طرق مختلف تبليغاتى كه از جمله آن پخش تلويزيونى است به حسابش بازگردد.
تلويزيون تحت هر شرايطى بايد درخصوص پخش مسابقات فوتبال به باشگاه مبالغى را پرداخت كند چرا كه اين اقدام از اصول حرفه اى روز فوتبال دنيا محسوب مى شود. من خيلى خوشحال مى شوم افرادى مانند آقاى شفيعى زاده بيايند استقلال را تحويل بگيرند و به كسى اجازه دخالت ندهند چرا كه ديگر تيم خودشان محسوب مى شود و اختيار تام در اداره آن خواهند داشت.
اگر الان مى بينيد آقاى هدايتى به عنوان فرد حقيقى و رييس هيات مديره پرسپوليس انتخاب مى شود اين موضوع به خاطر خصوصى سازى اين باشگاه نيست بلكه وى از طرف عده اى خاص انتخاب شده است و مسؤولان سازمان هيچ گاه اجازه نخواهند داد تيم هاى استقلال و پرسپوليس خصوصى شوند.

 

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر یا استقلال بلو میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

www.IranSoccer.Ir

 

www.EsteghlalBlue.com

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

Moderator :

 

Minoo Khazeni

OnlyssBlue@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement : Contact To TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

 

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

Design By : ZamZam ( TajClubEsteghlal@Yahoo.com )

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive