به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, September 6, 2008

* EsteghlalBlue * اخبار داغ آبي**16/6/1387

 

 

 
 
 
 
 
 

To See Farsi Language ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF- 8 ) )

 
 

 

 

اسپانسر چلسى اسپانسر استقلال مى شود

تيم فوتبال استقلال فصل گذشته با حمايت موسسه مالى و اعتبارى شهر وارد مسابقات ليگ برتر شد. همكارى خوب آبى پوشان با اين موسسه وابسته به شهردارى باعث شد تا آنها براى فصل آينده نيز جهت تداوم اين همكارى ترغيب شوند. در همين راستا مذاكراتى انجام شده و توافقاتى را نيز به دنبال داشته اما هنوز منتج به توافق نهايى نشده است. تيم فوتبال استقلال تهران در فصل جارى مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را پيش رو دارد به همين خاطر مسؤولان اين باشگاه جذب حامى مالى خارجى و شركتى كه شهرت بين المللى دارد را نيز در دستور كار دارند. در اين ارتباط مذاكراتى هم با شركت سامسونگ، اسپانسر تيم فوتبال چلسى انگلستان انجام شده كه با نتايج خوبى همراه بوده است. با توجه به اينكه شركت ال جى با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيده است، هيچ بعيد نيست نام سامسونگ هم بر سينه بازيكنان و مربيان تيم فوتبال استقلال نقش ببندد.

كتاب جديد فتح ا...زاده منتشر شد

على فتح ا... زاده خويى مديرعامل باشگاه استقلال تهران از سالها پيش علاوه بر فعاليت مديريتى در اين رشته ورزشى در عرصه مطبوعات هم قلم زده كه از جمله آنها مى توان به هفته نامه و روزنامه استقلال جوان، مجله تخصصى فوتبال و مجله روزهاى زندگى اشاره كرد. از وى دو كتاب ديگر با عنوان استراتژى فوتبال و دانشنامه فوتبال منتشر شده بود.
وى در كتاب اخير به موضوعات متنوعى در خصوص ارتباط دنياى روزنامه نگارى و مقوله ورزش و توسعه آن پرداخته است.
اين كتاب در فصلهاى ابتدايى اش به دانش روزنامه نگارى و اهميت آن در دنياى امروز مى پردازد و سپس نقشهاى مختلف مطبوعات را در چرخه هاى اقتصادى، سرمايه اى، فرهنگى و سياسى جامعه بررسى كرده و در ادامه به مفهوم توسعه و نقش روزنامه ها در آن پرداخته است.

تبريك به هادى ساعى

محمود ميران، آرش ميراسماعيلى، هادى ساعى و بهزاد خداداد، ۴ رزمى كار ملى پوشى بودند كه صبح پنج شنبه همراه با شاگردان امير قلعه نويى در سالن وزنه مجموعه انقلاب تمرين كردند.
در حاشيه اين تمرين بازيكنان استقلال به هادى ساعى به خاطر كسب مدال طلاى المپيك تبريك گفتند.

روانشناسى استقلال هر دو هفته يك بار

به نظر مى رسد كلاس روانشناسى بازيكنان استقلال به شدت مورد توجه شاگردان قلعه نويى قرار گرفته است.
باشگاه استقلال در نظر دارد كلاس هاى روانشناسى را هر دو هفته يك بار تا پايان فصل براى بازيكنان برگزار كند.
به اعتقاد آنها بازيكنان با رفع مشكلات روحى روانى مى توانند كارآيى بهترى داشته باشند.

 

قلعه نويى: از كريمى استقبال مى كرديم ، اگر پرسپوليسى نمى شد

 

امير قلعه نويى با همه انتقادهايى كه مطرح مى شود از نوع بازى تيمش راضى است: « استقلال را بايد با در نظر گرفتن دو بحث متفاوت ارزيابى كرد. در بحث نتيجه گيرى، استقلال در اين چهار هفته نتايج ضعيفى را كسب كرده اما از نظر بازى بايد گفت كه در اين فصل كاملاً ايده آل بازى مى كند.
در اين فصل پرسپوليس كه سال گذشته قهرمان شده بود، كاملاً تقويت شده و سپاهان بازيكنانش ۵ سال است كه كنار يكديگر بازى مى كنند و از آمادگى خيلى خوبى برخوردار هستند اما ما مجبور بوديم تيم را دچار تغييرات كنيم و احتياج به زمان داشتيم تا به آمادگى برسيم. در اين فصل بازيكنان استقلال خيلى خوب بازى مى كنند اما بدشانسى مانع كسب نتيجه شد و ما نتوانستيم نتايج قابل قبولى را كسب كنيم. در همين راستا و براى تقويت تيم اين كلاس هاى روانشناسى براى تقويت روحى و جسمانى بازيكنان برگزار شد كه واقعاً كلاس هاى پربارى هم بود و به همين دليل تصميم گرفتيم هر دو هفته يك بار اين كلاس ها را براى تيم برگزار كنيم.» قلعه نويى از تعطيلى ليگ ناراحت است: «تعطيلات ليگ كاملاً به ضرر ما تمام شد اما ديگر كارى نمى توانستيم انجام دهيم. در شرايطى كه بايد در تهران بازى مى كرديم و ميزبان بوديم به خاطر تعطيلات ليگ هفته ششم نيز بايد خارج از خانه بازى كنيم. در هر صورت تعطيلات براى ما مهم نيست و ما تمرينات خود را حتى فشرده تر پيگيرى كرديم به اعتقاد من بازيكنى كه پول حرفه اى مى گيرد بايد حرفه اى نيز تمرين كند.» قلعه نويى بار ديگر به على كريمى اشاره كرد: ما در استقلال ۴ مهاجم خوب داريم كه هر كدامشان در تيم هاى قبلى خود نقش يك ستاره را ايفا مى كردند اما در حال حاضر بار روانى بسيار زيادى بر روى دوش آنهاست و ما در تلاش هستيم كه تيم را تقويت كنيم و به زودى يك مهاجم ديگر به تيم اضافه خواهيم كرد.
كريمى را خيلى دوست دارم. در تيم ملى يك سال كنار يكديگر بوديم و خاطرات خوشى از يكديگر داريم. خوشحالم كه كريمى به ايران بازگشت. او مى تواند الگوى جوانان ايرانى باشد. اگر كريمى به پرسپوليس نمى رفت ما از آمدنش استقبال مى كرديم.

 

فتح ا... زاده: با احترام به كريمى او را نمى خواستيم

 

مديرعامل فعال باشگاه استقلال اين روزها بيشتر از هر وقتى در تلاش است تا مشكلات تيمش را از سر راه بردارد. على فتح ا...زاده به دنبال راهكارهايى است تا تيمش را از فضاى ناكامى سال گذشته بيرون آورد. جذب بازيكنان خوب و آمدن امير قلعه نويى را مى توان تلاش هايى در همين راستا دانست. فتح ا...زاده كه در عين حال با بى مهرى عده اى روبه رو است درباره آخرين تحولات استقلال حرف مى زند.

آقاى فتح الله زاده، اخيراً حسن روشن مصاحبه هايى عليه شما مى كند اما شما هنوز به اين مسائل پاسخى نگفته ايد

دوست ندارم مانند آقاى روشن مصاحبه كنم. من مديرعامل باشگاه استقلال هستم. اين باشگاه بزرگ و پرطرفدار آنقدر مشغله دارد كه فرصت نمى شود به مسائلى از اين دست پرداخت و پاسخ اين و آن را داد. فكر مى كنم به جاى مصاحبه كردن بهتر است به كارم بپردازم.

اما اگر در خصوص مسائل مالى كه روشن مطرح كرده صحبت كنيد، شفاف سازى مى شود.

آقاى روشن مصاحبه كرده و عنوان داشته كه ما به مربيان تيم هاى پايه بدهكاريم. من نمى گويم حرف ايشان درست است يا غلط، فقط به اقاى روشن مى گويم اگر بدهكارى هست فهرستش را بصورت شفاف مشخص كنند تا باشگاه نسبت به پرداخت آن اقدام كند. متاسفانه تا به امروز كه چنين فهرستى را من نديدم.

شنيده مى شد شما على كريمى را مد نظر داشتيد

با تمام احترامى كه براى على كريمى قائل هستم تا به اين لحظه نه با اين بازيكن و نه با مدير برنامه هايش هيچ مذاكره اى نداشته ايم. من به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال تمام مسائلى را كه در اين خصوص مطرح شده است تكذيب مى كنم.

اما در رسانه ها آمده بود هيات مديره باشگاه استقلال خواهان عقد قرارداد با على كريمى است.

اولا هيات مديره باشگاه استقلال طى چند روز گذشته نشستى نداشته كه مصوبه اى اين چنينى داشته باشد. ثانيا انتخاب بازيكن براساس اساسنامه باشگاه برعهده هيات مديره نيست. در باشگاه استقلال سرمربى تيم گزينه هاى مورد نظر خود را انتخاب مى كند و با هماهنگى مديرعامل باشگاه نسبت به عقد قرارداد با آنها اقدام مى شود.

 

براى حل مشكل گلزنى چه اقدامى شده است

فيلم چند بازيكن را ديده ايم كه يكى از آنها مورد نظر ما واقع شد. اسم اين بازيكن نانا بود البته نه آن بازيكنى كه در اردوى تركيه با ما تمرين كرده بود. من اين بازيكن را تأييد كردم اما به محض اينكه براى مذاكره با او اقدام كرديم باخبر شديم كه به عضويت يك باشگاه اروپايى درآمده است. اين هم از شانس ماست كه دست روى هر بازيكنى مى گذاريم به باشگاه هاى اروپا مى رود!

اين روزها بازهم شايعاتى پيرامون جدايى شما از هيات مديره باشگاه مطرح شده است.

اين شايعات هميشه هست. اگر قرار باشد من از استقلال بروم قطعاً زودتر از همه خودم از اين موضوع باخبر مى شوم. در ضمن اين موضوعات نه از جانب شايعه سازان، بلكه بايد از سوى رياست مجمع و اعضا هيات مديره باشگاه بايد مطرح شود كه تا به امروز هيچ موردى را شاهد نبوده ايم.

كار ساخت كمپ و مجموعه ورزشى استقلال به كجا انجاميد

با يك شركت ايرانى به توافق رسيده ايم و به زودى كار ساخت اين كمپ عملياتى مى شود. در اين خصوص جاى نگرانى وجود ندارد.

  

 

 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر یا استقلال بلو میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

www.IranSoccer.Ir

 

www.EsteghlalBlue.com

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

Moderator :

 

Minoo Khazeni

OnlyssBlue@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement : Contact To TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

 

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

Design By : ZamZam ( TajClubEsteghlal@Yahoo.com )

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive