به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, June 17, 2008

* EsteghlalBlue * مسلسل شیشه ای

 

مسلسل شیشه ای ( طنزک)  :

در برنامه ی امشب یک سورپریز داریم!!! بر خلاف همیشه اینبار یکی از منفورترین چهره های تلویزیونی مهمون برنامه ی منه!!! یه عالم پیامک داشتیم که هرچی دهنشون اومده بود به این بابا گفته بودن, ما هم بد ندیدیم امشب دعوتش کنیم بیاد اینجا تا یه ذره حال کنیم. اولین سوال اینکه, تو واسه چی اینقدر منفور هستی»

مردک: من هم متقابلا" تشکر میکنم!!

مجری: آخه کی تشکر کرد.... من میگم چرا اینقد آدم ضایعی هستی؟

مردک: ولی من اینقدا هم منفور نیستم. توی نظر سنجی برنامه ی خودمون, من از همه محبوبتر بودم!

مجری: کدوم نظرسنجی؟

مردک: همون که پرسیده بودیم(( آیا حکم کمیته انضباطی در مورد محرومیت سپاهان عادلانه بود یا نه))

مجری: خوب که چی؟؟؟؟!!!

مردک:خوب همه گفته بودن خیلی باحالی!!!.... حالا خداوکیلی تو ی پیامکای شما همه به من فحش داده بودن؟؟

مجری: آره...فقط یکی تشکر کرده بود

مردک: جون من؟؟؟...از کجا بود؟؟

مجری: ( پیامک از دیار باقی)..... طرف خیلی دلش واست تنگ شده بود!!!

خوب حالا از بحث پیامک میایم بیرون. میخوام یه بحث ( چالشی) راه بندازم...موافقی؟؟

مردک: آره... اتفاقا" تیم دوم من  ( چوکای تالش) بود!!

مجری: چه ربطی داره؟؟

مردک: آخه ما طرفدارای چوکای تالش, اسم مخفف تیممون رو گذاشته بودیم (چالش)...مثل بارسلونا که میگن بارسا...یا منچستر یونایتد که میگن ( من یونایتد) یا یوونتوس که ....

مجری: بسه بابا مخمو خوردی.... خداییش خیلی باحالی

مردک:چاکرتیم!

مجری: منظورم اینه که خیلی بوقی!!

مردک: اتفاقا" به (ممدبوقی) خیلی علاقه داشتم. آرزو داشتم یه روز بوقچی لنگیا بشم!!!

مجری: صحبت از لنگ کردی... چی شد که لنگی شدی؟

مردک : رفیق بد!!!

مجری: بیشتر توضیح بده

مردک: منم متقابلا" تشکر میکنم

مجری: پرت وپلا نگو...جواب منو بده

مردک : راستش بچه که بودم , اولین بار با رفیقم رفتیم............ ولش کن بابا, قابل پخش نیس.

مجری: تو قابل پخشاش رو بگو...

مردک: منم مثل خیلیا از بچگی به لنگ علاقه داشتم

مجری: واسه چی؟

مردک : هر وقت با بابام میرفتم حموم عمومی, خاطرات شیرینی برام رقم میخورد!!! برای همین ( لنگ) برای من تنها لنگ نیستش, بلکه یک ( نوستالژیکه)!!!

مجری: چی چیه؟

مردک : بی خیال شو , گیر نده, دمت گرم.

مجری: میشه یه دونه از اون خاطرات شیرین رو بگی؟

مردک: گفته باشم , قابل پخش نیس, حالا اگه بازم میخوای زیگیل بشی, تعریف میکنم!!

مجری: نه بابا.....نون ما رو آجر نکن...راستی ,توی حموم کیسه هم بود....چرا به کیسه علاقه پیدا نکردی؟

مردک:آخه هروقت کیسه به تنم میخورد, اوخ میشد.

مجری: چی میشد؟

مردک: میسوخت!!!!!!!!!!!!!!!!

مجری: راست میگی؟

مردک:آره.... عادل بمیره , راست میگم

مجری: چرا از خودت مایه نمیذاری

مردک: این دفعه رو عادل بمیره...دفعه بعد خودم میمیرم!!

مجری: حالا فکر میکنی صدات واسه گزارشگری خیلی خوبه؟؟؟

مردک : آره مثل خودت که فکر میکنی خیلی  خوش تیپی!!

مجری: راستی, چرا توی گزارشاتون, اینقدر حرف مفت میزنین؟

مردک: این یه بحث تخصصیه...ما توی دانشکده صداوسیما 5-6واحد (حرف مفت) گذروندیم!!

مجری: نمیخواد کلاس بذاری... مث اینکه یادت رفته... درس ( حرف مفت 2) همکلاس بودیم, یادته چقدر میخندیدیم

مردک: آره یادته؟

مجری :نه  من که یادم نیس!!!!!!!!!!!!

مجری: چرا توی فینال جام حذفی, وقتی استقلال گل زد, گریه میکردی؟

مردک:آخه کلی چیز نوشته بودم که بگم, ولی امیرآبادی زد توی خالم.

مجری: راست میگی؟

مردک:آره...... خیابانی بمیره, راس میگم!!

مجری: بازم که از بقیه مایه گذاشتی

مردک: منو جواد نداریم...این دفعه رو جواد بمیره, دفعه بعد خداییش خودم میمیرم!!

مجری: چرا اینقدر به برهانی گیر میدادی؟ خداوکیلی جلوی 60میلیون آدم خجالت نکشیدی که برهانی به اون قشنگی گل زد و ضایعت کرد؟؟

مردک : من هم متقابلا" تشکر میکنم....راستش ما که خجالت توی کارمون نیست....اینم برمیگرده به همون قضیه ی حموم ولنگ و بچگی و آره و اینا..!!

مجری: وای خدا مرگم بده....یعنی چی؟

مردک : منظورم سنگ پای قزوینه

مجری : من از یکی شنیدم که میگفت, برهانی بدجور این یارو رو (رنگی) کرد!!

مردک: آهان...حالا دارم میفهمم جرا بعد از بازی به جای ( مردک) به من میگفتن ( زردک)!!

مجری: بهترین خاطره ی کودکیت چی بود؟

مردک: همون خاطره ی شیرین حموم و لنگ و آره و اینا....که مصادف شده بود با آخرین قهرمانی قرمزا توی جام حذفی.... حیف که اون روزا تکرار نمیشه.

مجری: شاید یه روزی قرمزا قهرمان جام حذفی شدن .....خدارو چه دیدی؟

مردک: شاید قهرمان بشن...ولی اون خاطرات حموم و لنگ و آره و اینا که تکرار نمیشه...میشه؟؟؟

مجری: بهترین خاطره ی نوجوونیت چی بود؟

مردک: یادآوری همون خاطرات شیرین کودکی!!!!!!!!!!

مجری: فکر میکنی الان خیلی بزرگ شدی؟؟ راستی دوست داری بزرگ شدی چه جوری بشی؟

مردک: دوست دارم وقتی بزرگ شدم, مثل خیابانی خوش هیکل بشم!!!

مجری: یعنی فکر میکنی بشی؟

مردک: آره....من الان توی سن رشدم!!!!!!!

مجری: تو که اینقد لنگیا رو دوست داری, چرا سرخاب سفیداب نمیمالی بری توی جمعیت و بوق بزنی و دست بزنی؟

مردک : به قول یه بابایی, هرکس باید توی سنگر خودش به لنگیا خدمت کنه... یکی توی سنگر (کمیته داوران)...یکی ( کمیته انضباطی)...یکی هم مثل من توی ( رسانه ی ملی)!!!!!!!!

مجری: کدوم برنامه ی تلویزیون رو دوست داری؟

مردک: ( قند عسل) خیلی باحاله...یاد بچگیام میفتم...حموم و لنگ و آره و اینا...

مجری : یه برنامه درس حسابی بگو.

مردک : تو دیگه چرا؟؟ برنامه درس حسابی نخی چنده؟؟...آهان (سخنرانی الهی قمشه ای) رو نیگاه میکنم.

مجری: باریکلااااااااااااااا....به گروه خونیت نمیخوره.

مردک : آره...همه به من میگن.... راستش حرفایی که میزنه اصلا" حالیم نمیشه... ولی اونجا که همه میخندن, منم میخندم....خیلی باحاله

مجری: الگوی تو بین گزارشگرا کیه؟

مردک : جناب سرهنگ

مجری: چرا؟

مردک: آخه خیلی باحاله....گزارشگر لنگی زیاد داریم , ولی تابلو تر از این نداریم!!!

مجری: میگن شما از بعضیا پول میگیرین تا به نفعشون گزارش کنین؟

مردک: من به شدت تکذیب میکنم.ولی خداییش زندگی خرج داره.پودر لباسشویی گرون شده...با این وضع که مردم اینهمه منو مورد لطف قرار میدن, روزی 10تا پودر لباسشویی مصرف دارم.

مجری: کی میگه گرون شده؟؟جناب وزیر مهمون ما بود...گفت پودر لباسشویی گرون نشده...اگه کسی از 1000تومن بیشتر فروخت به ما بگین تا اعدامش کنیم.

مردک: خدا خیرشون بده.

مجری : اگه گزارشگرا پولکی نیستن,چرا بعضیابه فردوسی پور میگن فردوسی پول؟

مردک : خیلی ببخشید, روم به دیوار, گلاب به روتون, خیلی عذر میخوام, بی ادبیه, به قول یارو گفتنی, شاید زبونشون میگیره. زبون هم وقتی بگیره کاریش نمیشه کرد. مثل دماغ بعضیا نیست که چپ و راست ختنه کنن!!!!

در ضمن این وصله ها هم به عادل نمی چسبه...عادل کارش درسته...اصلا" اهل پول نیست, فقط با تراول کار میکنه.

مجری: ببین خیلی خستم کردی. فکر میکردم فقط خودم زیاد حرف مفت میزنم. جون مادرت اگه دفعه ی بعد دعوتت کردیم نیا....باشه؟؟؟

مردک : باشه....نمیام....پژمان یوسفی بمیره نمیام.

مجری: از اینجا رفتی خونه حتما" بگو واست اسفند دود کنن...خداییش خیلی ضایعی.

مردک : من هم متقابلا" تشکر میکنم!!!

 

 

دلـــــــــــــــــــــــــــــتا


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive