به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, June 25, 2008

* EsteghlalBlue * aghaii


 
آقايي، دومين خريد جنجالي استقلال


همشهری - فوتبال- كريم اعظمي:
با شرايط ويژه و بحراني پرسپوليس كه حاصل جدايي افشين قطبي و استعفاي حبيب كاشاني است، فعاليت اين تيم در فصل نقل‌وانتقالات حالتي ساكن به خود گرفته و باشگاه هنوز با هيچ بازيكني به توافق نرسيده است.
اين در حالي است كه بازيكنان فصل گذشته هم در فكر جدايي از پرسپوليس هستند و فرزاد آشوبي اولين بازيكن سرخ‌ها بود كه پيراهن اين تيم را با مس كرمان عوض كرد.
اين درحالي است كه استقلالي‌ها با رسيدن به قهرماني جام‌حذفي، روزهاي سخت و پر حاشيه را به فراموشي سپردند، در حال مذاكره با بازيكنان موردنظرشان هستند.
احتمال آبي‌پوش شدن آقايي
استقلالي‌ها پس از عقد قرارداد رسمي با هاشم بيك‌زاده كه چند روز قبل با حبيب كاشاني به توافق رسيده بود، سروصداي زيادي به پا كردند، هرچند تمامي مراحل اين انتقال به طور قانوني پيش رفت.
البته يكي از مسئولان پرسپوليس به همشهري مي‌گويد: «فعلاً مشغول مسائل مهمتري هستيم ولي اين حركت بيك‌زاده را بي‌جواب نخواهيم گذاشت.»آخرين اخبار از باشگاه استقلال حاكي از آن است كه آنها درصدد جذب عباس آقايي هافبك فصل قبل پرسپوليس هستند كه اين موضوع طي روزهاي آينده حاشيه‌هاي زيادي را ايجاد خواهد كرد.
آقايي حتي چند ماه قبل در زمان مربيگري فيروز كريمي با استقلالي‌ها مذاكره كرد و امير قلعه‌نويي هم اعتقاد خاصي به بازي او دارد.آقايي دو سال پيش حتي با استقلال قرارداد داخلي امضا كرد ولي در خصوص مدت قرارداد با مسئولان اين تيم به توافق نرسيد تا راهي پاس شود.
او كه فصل گذشته پيراهن سرخ را بر تن كرد، شايد فصل آينده به تيم رقيب برود. اين در حالي است كه مسئولان پرسپوليس براي تمديد قرارداد با آقايي هنوز به طور جدي وارد مذاكره نشده‌اند.
نظري جويباري در مورد شايعه استقلالي شدن آقايي مبهم حرف مي‌زند. او مي‌گويد: «ما چند بازيكن را براي تقويت خط هافبك مدنظر داريم ولي فعلاً اسم نمي‌بريم. تا زماني كه قرارداد رسمي امضا نكنيم، اسم بازيكنان موردنظرمان را اعلام نخواهيم كرد.»
موضوع استقلالي شدن آقايي در حالي مطرح شده كه مجتبي جباري هم در حال ترك استقلال است، جباري به خبرگزاري مهر گفته است كه انتقالش به مارسي فرانسه مراحل نهايي را طي مي‌كند و به احتمال فراوان سال آينده در اروپا بازي خواهد كرد.
يك منبع آگاه از باشگاه استقلال هم خبر مذاكره با آقايي را تأييد كرد و به همشهري گفت: «اين بازيكن در ليست امير قلعه‌نويي قرار دارد.»
نظري جويباري در مورد آخرين وضعيت استقلال در فصل نقل‌وانتقالات مي‌گويد: «با 5 بازيكن در حال مذاكره هستيم و اگر آنها را جذب كنيم، 5 بازيكن فعلي را در ليست مازاد قرار خواهيم داد.»
هرچند مديريت استقلال اسمي از بازيكنان موردنظر اين تيم نمي‌برد ولي آنها با حسين كاظمي، علي حمودي، مهدي رحمتي، ابراهيم توره، داود حقي و سيدجلال حسيني مذاكره كرده‌اند و در انتظار پاسخ آنها هستند.
استقلالي‌ها براي تمديد قرارداد با وحيد طالب‌لو و اميرحسين صادقي نيز به مشكل برخورده‌ و هنوز با اين ۲ بازيكن به توافق نرسيده‌اند.
طالب‌لو پيشنهاد ۳۵۰ ميليوني از باشگاه سپاهان دارد و صادقي هم با چند تيم ليگ برتري مذاكره كرده است.
مدافع استقلال مي‌گويد: «در مورد مدت و مبلغ قرارداد با استقلالي‌ها به توافق نرسيدم، گويا آنها غريبه‌پسند هستند و نمي‌خواهند بازيكنان فعلي را حفظ كنند.»
thank you
**arya**



__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive