به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, June 10, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah Az Football ---Bedrood Jadoogar !

سرمربى تيم ملى فوتبال ايران گفت: وقتى پس از اردوى اردبيل تا به امروز على كريمى را نديده ام، طبيعى است كه در اردوى تيم ملى نباشد. على دايى در حاشيه تمرين بعد از ظهر تيم ملى اظهار داشت: وضعيت تيم مطلوب است و در بازى بعدى نيز مقابل سوريه اين تيم را در خارج از خانه شكست خواهيم داد. وى خاطرنشان كرد: خبرنگاران بايد از پرداختن به موضوعات حاشيه اى خوددارى كرده و اجازه دهند تيم ملى آرامش داشته باشد. جامعه رسانه اى روى برخى از بازيكنان تاكيد خاص دارد، در حالى كه معتقدم اگر بخواهيم از درون ليگ خود بازيكنى را دعوت كنيم حداقل ۶۰ نفر در اردو حاضر خواهند شد. دايى در مورد عدم دعوت كاپيتان تيم ملى به اردو عنوان كرد: پس از برگزارى اردوى اردبيل تاكنون على كريمى را نديده ام و خبر ى از وى ندارم. اگر شما خبرى داريد به ما هم بگوييد. بنابراين منطقى است كه وى در اردوى تيم ملى حضور نداشته باشد.

 

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: سرمربى تيم بيشتر از اينكه از شكست مقابل پگاه دلخور باشد، از دعواى بازيكنان ناراحت شد.على نظرى جويبارى در مورد بازى مقابل پگاه گيلان اظهار داشت: شكست در هر حالتى بد است اما اين جدال ۹۰ دقيقه ديگر هم دارد و سعى مى كنيم در تهران اين نتيجه را جبران كنيم.وى در خصوص درگيرى لفظى طالب لو، يوسفى و قربانى در جريان بازى عنوان كرد: نمى دانم چرا آنها چنين برخوردى با يكديگر داشتند. خودم هم تعجب كردم كه چرا بايد چنين اتفاقى در جريان بازى رخ دهد. قلعه نويى بيش از شكست از اين اتفاق ناراحت شد.سرپرست استقلال تصريح كرد: با شرايطى كه پس از بازى پيش آمد، بازيكنان ناراحت بودند و نمى شد از آنها بابت اين رفتار سئوال كرد اما قطعا قضيه را پيگيرى مى كنيم. اين رفتار زشت بود.

 

مدافع بلند قامت استقلال شكست يك بر صفر مقابل پگاه گيلان در بازى رفت فينال جام حذفى را بد ترين نتيجه ممكن براى تيم آبى پوش دانست.اميرحسين صادقى درخصوص بازى با پگاه گفت: نتيجه بدى گرفتيم و در بازى برگشت كار بسيار سختى در پيش خواهيم داشت. ما چند فرصت ايده آل راهم با بى دقتى از دست داديم و شكست يك بر صفر بدترين نتيجه ممكن بود.وى تاكيد كرد: حالا همه چيز به بازى برگشت كشيده شده و حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادى استرس زيادى به ما وارد مى كند. نمى توانم با اين شرايط با قاطعيت از قهرمانى حرف بزنم اما نهايت تلاشمان را انجام خواهيم داد. صادقى در مورد ناهماهنگى استقلال در خط دفاعى گفت: تا قبل از گل پگاه خط دفاعى عملكرد خوبى داشت اما بعد از اين گل احساسى بازى كرديم و دچار مشكل شديم.

 

جواد كاظميان با عقد قرارداد يك ساله به تيم عجمان امارات ملحق شد. او پس از مذاكره با مسئولان باشگاه عجمان، ديروز به توافق نهايى رسيد و با عقد قرارداد يك ساله، به اين تيم ملحق شد. مبلغ عقد قرارداد اين بازيكن با اين تيم تازه صعود كرده به ليگ دسته اول فعلا مشخص نشده است.

 

سرانجام قرارداد على دايى با فدراسيون فوتبال ايران به صورت رسمى امضا شد.على دايى صبح ديروز با حضور در فدراسيون فوتبال قرارداد رسمى را منعقد كرد. مدت اين قرارداد ۳ ساله است و به شرط تمديد به صورت سالانه و با توافق ۲ طرف قابل تمديد است. براساس توافق دايى با مقامات فدراسيون فوتبال ايران مبلغ قرارداد سرمربى تيم ملى اعلام نخواهد شد.

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive