به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, June 21, 2008

* EsteghlalBlue * Masoud Shojaei / Andranik Teymorian

شجاعي:تا پايان اين هفته قرارداد جديد مي‌بندم
ديگر در امارات بازي نمي كنم




- بازيكن فصل پيش الشارجه، با قاطعيت خبر جدايي از باشگاه شارجه امارات را تاييد كرد.

مسعود شجاعي در مورد تيم آينده‌اش گفت: «تصميم قطعي‌ام را گرفته‌ام مطمئن باشيد در اين فصل در فوتبال امارات بازي نخواهم كرد و جداي ام از ليگ اين كشور قطعي است.من در شارجه و يا هيچ تيم اماراتي ديگري بازي نخواهم كرد .»
وي در ادامه با قاطعيت صحبت از حضور در فوتبال اروپا مي‌كند: «حضورم در فوتبال اروپا قطعي است و تا پايان هفته جاري تيم جديد اروپايي‌ام را پس از عقد قرارداد نهايي مشخص خواهم كرد.»
شجاعي در پايان درخصوص ديدار با كويت مي‌گويد: «در اين ديدار به دليل دو اخطاره بودن حضور ندارم اما مطمئن هستم تيم ما با وجود محرز شدن صعودش به مرحله بعد با تمام قوا براي شكست كويت گام به مصاف اين حريف خواهد گذاشت.»
 
هواداران بولتون از رفتن آندرانيك تيموريان اظهار تاسف كردند










لندن - شماري از هواداران تيم فوتبال بولتون واندررز نسبت به خروج ملي پوش ايراني از تيم خود ابراز تاسف كردند.

پايگاه اينترنتي بولتون وايتال فوتبال با درج اظهار نظرهاي هواداران اين تيم درباره آندرانيك تيموريان ، انتقال وي از اين تيم به باشگاه لندني فولام را يك اشتباه بزرگ ديگر از سرمربي بولتون ارزيابي كرد گري مگسون سرمربي بولتون كه با اشتباهات خود اين تيم را از بالاي جدول ليگ برتر به مرز سقوط به دسته پايين تر كشانده بود، بشدت هدف حمله كانون هاي هواداران اين تيم قرار گرفته است .

مگسون كه سال گذشته جانشين سام آلاردايس شده بود، از بدو ورود، برخلاف دوره آلاردايس ، به طور ناعادلانه مانع رشد و مطرح شدن تيموريان در بولتون شد.

هواداران بولتون با اشاره به درخشش تيموريان در دوران رهبري آلاردايس به مگسون هشدار داده‌اند كه از دست دادن بازيكني در خط دفاع يا هافبك دفاعي با قابليت‌هاي بالاي فني و انرژي زياد همچون اندرانيك ممكن است براي اين تيم در فصل آينده ليگ برتر گران تمام شود.

به نوشته اين سايت ، با كنار رفتن تيموريان از تركيب اصلي اين تيم و جايگزيني تامير كوهن يا كوين نولان به جاي وي ، ضعف خط دفاعي و سقوط تدريجي بولتون آغاز شد.

اين سايت تاكيد كرده كه روي هاجسون مربي كهنه كار فولام به خوبي دريافته كه عقد قرارداد با تيموريان يك خريد ارزشمند بوده و اين ملي پوش ايراني در صورت داشتن يك يار مناسب در كنار خود در خط مياني مي‌تواند به مهره مهمي در تيم او تبديل شود.

در يادداشت ديگري در همين سايت مربي بولتون متهم شده كه در طول فصل گذشته ، با وجود درخشش تيموريان در همه جلسات تمريني و ديدارهاي رسمي ، هرگز اجازه عرض اندام عادلانه و برابر با ديگران به وي نداده است .

اين در حالي بود كه به اعتقاد بسياري از هواداران بولتون ، تيموريان به تدريج بر ضعف قدرت بدني خود در مقايسه با ديگر بازيكنان ليگ برتري انگليس غلبه كرده و عملا به يك بازيكن كامل فني و فيزيكي تبديل شده بود.
thank you
**arya**



__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive