به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, June 23, 2008

* EsteghlalBlue * kootah az football

على كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران تأكيد كرد كه در حال حاضر فوتبال ايران پاك نيست و مسائل مربوط به دوپينگ دامنگير آن شده است. وى گفت: طبق اساسنامه جديد فوتبال ايران بايد فرد جديدى به عنوان مسئول كميته ضد دوپينگ انتخاب شود و ۴ نفر نيز به عنوان زير مجموعه با وى همكارى كنند.او خاطرنشان كرد: در زمانى كه شريف داراى مسئوليت در فدراسيون فوتبال بود هيچ مسأله اى كه بخواهد باعث تشويش اذهان درباره دوپينگ شود در فوتبال وجود نداشت و هيچ مسأله مافيايى نيز موجود نبود. دكتر شريف مى توانست در زمان حضور در فدراسيون تمام موارد را اعلام كند تا با خاطيان برخورد كنيم و ما هيچ گونه سانسورى در اين باره نداشتيم و قطعا با خاطيان برخورد مى كرديم اما ايشان هيچ موردى را اعلام نكرده.وى افزود: به اعتقاد بنده در حال حاضر فوتبال ايران پاك نيست چون در گذشته با موارد مربوط به دوپينگ به شكل صحيح برخورد نشده است و مسئولان سابق اين امر در فدراسيون قبلى در اين زمينه كم كارى داشته اند. از اين پس از تمام مسابقات نمونه گيرى خواهيم كرد و با مسأله دوپينگ بسيار جدى برخورد خواهيم كرد.

 

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با تأييد مذاكره با مسئولان باشگاه استقلال تهران، براى حضور در اين تيم ابراز تمايل كرد.هادى شكورى گفت: بعد از اينكه از سوى چند تيم اماراتى پيشنهادهايى را دريافت كردم تصميم مبنى بر بازى در تيم هاى ايرانى گرفتم كه در اين ميان، ۲ تيم استقلال و پرسپوليس را در اولويت كارى خود قرار دادم و با توجه به پيشنهادى كه از سوى استقلال دريافت كردم با مسئولان استقلال وارد مذاكره شدم كه تاكنون موفقيت آميز بوده است.وى تصريح كرد: استقلال يكى از بزرگترين تيم هاى كشورمان و حتى در سطح آسياست و حضور امير قلعه نويى در اين تيم نقطه قوتى در استقلال است، در صورتى كه مشكلى در روند مذاكراتم با مسئولان باشگاه پيش نيايد فصل آينده را در اين تيم توپ خواهم زد. مدافع فصل گذشته تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان خاطرنشان كرد: البته چندين تيم شهرستانى پيشنهادهاى خوبى را ارائه كردند اما فقط دوست دارم در تهران به فوتبال خود ادامه دهم.

 

باشگاه پرسپوليس در صورت عدم انجام سفر به آمريكا و كانادا، ممكن است با جريمه اى يك ميليون دلارى مواجه شود. پرسپوليس طبق قرارداد با شركت آلفا موظف است براى انجام چند ديدار دوستانه عازم آمريكا و كانادا شود اما مسئولان از لغو سفر به آمريكا خبر مى دهند. حبيب كاشانى مديرعامل مستعفى پرسپوليس قبل از ترك باشگاه به مسئولان مالى اعلام كرد در صورتى كه سفر به آمريكا و كانادا لغو شود، پرسپوليس يك ميليون دلار جريمه خواهد شد. مسئولان شركت آلفا پس از استعفاى كاشانى اين تهديد را به وى گوشزد كرده اند.

 

هافبك ايرانى تيم فوتبال القطر گفت: در روزهاى گذشته درباره حضورم در تيم ملى با من صحبتى نشده است. على كريمى همچنين اظهار داشت: با تمرينات خوب و منسجم، مصدوميتم رو به بهبودى كامل است تا به شرايط آرمانى برسم. وى افزود: در چند مدت گذشته در مورد حضورم در تيم ملى ، از سوى فدراسيون با من صحبتى نشده است. دوست ندارم درباره مسائل مختلف صحبت كنم. مانند گذشته سعى مى كنم سكوت كرده و در آرامش كامل به كار ادامه دهم.

 

 

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive