به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, June 10, 2008

* EsteghlalBlue * Euro 2008 - Group D

اسپانیا – روسیه

 

در زير باران شديد شهر اينزبروك ، ديويد ويا اولين هت تريك سيزدهمين دوره جام ملتهاي اروپا را به ثمر رساند تا اسپانيا را در صدر گروه Dقرار بگيرد.

روسيه با درايت خوبي بازي را اغاز كرد اما در دقيقه ۲۰از ضد حمله ضربه ديد و اسپانيا با كمك فرناندو تورس ، ديويد ويا گل اول را به ثمر رساند. كنستانتين زيريانف توپ را به ديرك دروازه اسپانيا زد، اما اسپانيا بلافاصله توپ را به زمين روسيه برد و دروازه اين تيم را تهديد كرد تا هشداري جدي به حريف داده باشد. اسپانيا در ضد حملات خطرناك بود و گل دوم اين تيم هم در آستانه به صدا درآمدن سوت پايان نيمه اول ، در ضد حمله و با پاس اينيستا به قلب دفاع روسيه و فرار ديويد ويا به دست آمد.

در نيمه دوم ، دقيقه ،۷۵از دست رفتن نظام تيمي روسيه امكان ارسال پاسي قطري از ميان مدافعان روسيه را فراهم ساخت و بار ديگر ديويد ويا، با كنترل توپ و ديبل كردن بازيكنان روسيه در داخل محوطه جريمه اين تيم ، توپ را درون دروازه روسيه قرار داد. روسيه در يك ضربه كرنر، توسط رومن پاوليوچنكو كه در ميان مدافعان آشفته اسپانيا جا گرفته بود، در دقيقه ۸۶يكي از گلهاي خورده را جبران كرد، اما بار ديگر ناتواني روسيه در كنترل ميانه ميدان و ايجاد مانع در راه ضد حملات اسپانيا در دقيقه ۹۰ +۱سه بازيكن اسپانيا را مقابل دروازه روسيه قرار داد. پاس تكنيكي ويا از بالاي سر مدافعان روسيه به ژاوي رسيد كه با ضربه اي توپ را روانه دروازه روسيه كرد. هر چند دروازه بان روسيه به طور ناقص اين ضربه را دفع كرد اما فابرگاس در موقعيتي مناسب ، توپ ناقص دفاع شده را با ضربه سر درون دروازه روسيه جا داد.

 

اسپانيا كه در ۱۸ماه گذشته در هيچ مسابقه‌اي نباخته ، نشان داد كه در خط حمله بر روي همكاري نتيجه بخش تورس و ويا حساب ويژه‌اي باز كرده است و بازيكنان خلاق خط مياني اين تيم به راحتي مي‌توانند دو مهاجم خود را تغذيه كنند. گاس هيدينك مربي روسيه در هر تورنمنت عمده‌اي كه مربي گري كرده ، تيم خود را به مرحله حذفي رسانده است اما اين مربي هلندي اين بار براي سامان دادن به وضعيت نابسامان دفاع خود كاري دشوار پيش رو دارد.

 

 

 

سوئد - يونان
در حاليكه تا دقيقه ۶۷مسابقه بازي گره خورده بود و تلاش هيچكدام از دو تيم براي گل زدن بي‌نتيجه مانده بود، اين مهاجم باشگاه اينترميلان تيم خود را پيش انداخت . او توپي را كه در نزديكي محوطه جريمه يونان و در سمت راست زمين از اوت پرتاب شده بود، براي هنريك لارسون در گوشه سمت راست ۱۸قدم يونان فرستاد، كه توسط يك مدافع يونان از نزديك مهار شده بود، اما لارسن كه متوجه حركت ابراهيموويچ به سمت دروازه يونان شده بود، توپ را به او در شكافي كه ميان مدافعان حريف ايجاد شده بود داد و ابراهيموويچ ، مقابل دروازه يونان و بدون مزاحمت مدافعان ، توپ را با ضربه پاي راست در سمت چپ دروازه جاي داد هفت دقيقه بعد، فردي ليونگبرگ ، پاس نفوذي هنريك لارسن را در مقابل دروازه يونان و به دور از مدافعان اين تيم صاحب شد، اما ضربه او توسط دروازه بان يونان دفع شد. با اين حال دفع ناقص توپ كه به هوا بلند شده بود، در مقابل تير چپ دروازه يونان و مقابل دروازه بان و دو مدافع يونان به زمين خورد كه فرصت طلبي پيتر هنسون در ميان اين سه بازيكن باعث شد توپ با برخورد اتفاقي به زانوي راست او براي دومين بار وارد دروازه يونان شود. اكنون سوئد به همراه اسپانيا بخت اول صعود از گروه چهارم هستند و يونان براي اميدوار ماندن به صعود و حفظ عنوان قهرماني ، چاره‌اي بجز شكست دادن روسيه در روز شنبه ندارد

 

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive