به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, June 20, 2008

* EsteghlalBlue * akhabar esteghlal (only)


 
اكبرپور:اگر اروپا نشد، در ايران بازي مي‌كنم
هنوز تيم جديدم را انتخاب نكرده ام


 سياوش اكبرپور پس از جدايي از الظفره امارات متحده عربی هنوز تيم جديدش را انتخاب نكرده و هر روز شايعات مختلفي در مورد اين بازيكن شنيده مي‌شود. البته شايعات اخير حكايت از پيوستن اين بازيكن به استقلال تهران را دارد ولي اكبرپور تمايل ندارد تا در اين مورد شفاف حرف بزند.

اكبرپور ابتدا در پاسخ به اين سئوال كه چه زماني تيم جديدت را انتخاب مي‌كني مي‌گويد: «با توجه به نزديكي مرحله مقدماتي جام‌جهاني، دوست دارم كه بهترين تصميم را بگيرم تا شانس زيادي براي حضور در تيم ملي داشته باشم. به‌اندازه كافي فرصت در اختيار دارم و نمي‌خواهم عجولانه تصميم بگيرم.»
مهاجم فصل گذشته الظفره ادامه مي‌دهد: «متاسفانه بعضي‌ها با خيال خودشان هر روز مرا به فلان تيم مي‌فرستم در صورتيكه هيچ وقت خودم با صراحت در اين مورد حرفي نزده‌ام. اگر با تيمي به توافق برسم خيلي راحت مي‌گويم ولي الان هيچ تصميمي نگرفته‌ام.»
اكبرپور در پايان مي‌گويد‌: «از امارات متحده عربی،‌ اروپا و ايران پيشنهاد دارم، اگر اروپا منتفي شد به احتمال فراوان در ايران بازي مي‌كنم ولي معلوم نيست كدام تيم

اولين ديدار زريبافان با استقلالي ها




دوشنبه هفته آينده و همزمان با برگزاري جلسه مجمع باشگاه استقلال تهران مسعود زريبافان براي اولين بار با استقلالي ها ديدار خواهد کرد.


" با پايان يافتن ليگ و جام حذفي اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال تهران به ديدار مسعود زريبافان خواهند رفت تا در خصوص آينده اين باشگاه و برنامه هاي کلان تصميم گيري شود. اگرچه نزديک به يک ماه از حضور زريبافان در باشگاه استقلال مي گذرد اما تاکنون فرصتي به وي دست نداده تا با اعضاي هيات مديره اين باشگاه ديدار کند. پس از پايان مسابقات ليگ برتر بود که طي حکمي از سوي محمد علي آبادي تمامي اختيارات رياست مجمع باشگاه استقلال تهران به مسعود زريبافان واگذار شد.

قلعه نويي هشتاد درصد تيم را حفظ مي کند؛
نظري جويباري:هيچ بازيکني را استقلالي ندانيد


داغ ترين خبرهاي فوتبال در فصلي که بازيهاي داخلي تعطيل است،اخبار نقل و انتقالات است.مسلماً بسياري از تيمها براي حضوري قوي در ليگ فصل آينده سعي در جذب نفرات مورد نظر خود دارند تا از قافله رقيبان عقب نمانند.


"براي آگاهي از اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران گفت و گويي را با علي نظري جويباري ترتيب داد تا آخرين اتفاقات استقلال را از زبان نفر اول نقل و انتقالات آبي پوشان پايتخت جويا شود.متن کامل مصاحبه سرپرست باشگاه استقلال تهران به شرح زير است:

*آقاي نظري جویباری فعاليت استقلال در نقل و انتقالات شروع شده است؟

-بله؛پس از قهرماني استقلال در جام حذفي کارمان را رسماً شروع کرديم تا تيمي آماده را براي فصل آينده تشکيل دهيم.

*با بازيکني هم به توافق رسيده ايد؟

-توافق نهايي با سه،چهار بازيکن انجام شده است و بايد از حالا آنها را استقلالي بدانيم.

*منظورتان خسرو حيدري،ابراهيم توره،علي حمودي و حسين کاظمي است؟

- اجازه بدهيد از کسي اسم نبرم. ما تا بازيکني را در هيات فوتبال تهران به ثبت نرسانيم او را استقلالي نمي دانيم.اين اسامي هم که شما نام برديد همه از بهترين هاي ايران هستند اما نمي توانم در خصوص استقلالي بودن يا نبودن آنها حرفي بزنم.

*تيم با نظر قلعه نويي بسته مي شود؟

-بله همه بازيکنان با نظر قلعه نويي جذب مي شوند.

*پس فصل آينده هم سرمربي استقلال ايشان هستند؟

-قطعاً.

*بازيکن خارجي هم جذب مي کنيد؟

-قطعاً دو يا سه بازيکن مي آوريم.

*کسي هم از استقلال جدا مي شود؟

-فعلاً هيچ چيز معلوم نيست!

*اما رفتن برخي بازيکنان قطعيست.مثلا"خود لطفي اعلام کرده که فصل آينده در استقلال نيست.

-به هر حال يکسري از بازيکنان قراردادشان به پايان رسيده و بازيکن آزاد هستند.سعيد هم از اين دسته بازيکنان است.او عليرغم شايستگي هايي که داشت نتوانست در استقلال زياد بازي کند و شايد به همين دليل قصد جدايي دارد.

*فکر مي کنيد چند درصد تيم تغيير کند؟

-حداکثر بيست درصد. قلعه نويي مي خواهد هشتاد درصد تيم را حفظ کند.

* تمرينات دقيقاً از چه زماني شروع مي شود؟

- هشتم تيرماه.





قلعه نويي سه شنبه در تهران؛ سرمربي استقلال تهران روز سه شنبه به تهران بازمي گردد.


 امير قلعه نويي که بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد ازبکستان ترک کرد از سه شنبه در تهران حاضر خواهد شد تا برنامه هاي خود را براي فصل آينده به مسئولان باشگاه استقلال تهران اعلام کند.

قلعه نويي در مدت حضور خود در ازبکستان مذاکراتي را با مسئولان پاختاکور انجام خواهد داد اما قراردادي را با اين باشگاه امضاء نمي کند زيرا قبل از ترک تهران اعلام کرده بود که فصل آينده هم در استقلال حضور خواهد داشت.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران نيز پنجشنبه شب در برنامه تلويزيوني 90 رسما" اعلام کرد که قرارداد قلعه نويي تا پايان فصل آينده تنظيم شده و اين سرمربي قطعا" سرمربي فصل آينده استقلال تهران است.

من و حضور در باشگاه فولادمبارکه سپاهان؟!
طالب لو: تکذيب مي کنم،کرج بودم و داشتم بازي استقلال را مي ديدم!


وحيد طالب لو با وساطت حسين کاظمي به اصفهان سفر کرده تا قرارداد داخلي خود را با باشگاه فولادمبارکه سپاهان امضاء کند.


"اين خبري بود که روز چهارشنبه دهان به دهان مي چرخيد و چون بسياري از خبرنگاران موفق نشدند طالب لو را پيدا کنند احتمالات درباره سفر اين دروازه‌بان به نصف جهان افزايش يافت. اين در حالي بود که استقلاليها هم از اين خبر مطلع شدند و شک و گمان آنها نيز زماني بيشتر شد که دروازه‌بان جوان اين تيم در مراسم ختم پدر جباري شرکت نکرد تا نگراني در چهره علي نظري جويباري سرپرست استقلال خيلي زود پديدار شود. اما طالب لو روز گذشته با تکذيب سفرش به اصفهان و ديدار با مسئولان باشگاه فولادمبارکه سپاهان به خبرنگار ورزشي برنا گفت: روحم از اين ماجرا خبر ندارد.اصلاً نمي دانم اين مسائل چگونه مطرح مي شود.همان زماني که اين شايعات مطرح شد در کرج بودم و از پاي تلويزيون داشتم بازي استقلال و پگاه را تماشا مي کردم! اما آينده طالب لو در باشگاه استقلال تهران چه مي شود؟! دروازه‌بان جوان استقلال در اين خصوص به برنا مي گويد: قرارداد من با باشگاه استقلال تهران به پايان رسيده اما تا به امروز صحبتي در خصوص تمديد قراردادم نشده است. مسابقات تازه تمام شده ولي احتمالاً از چند روز ديگر مسئولان به دنبال تمديد قرارداد بازيکنان خواهند بود. وحيد طالب لو پنجمين فصل حضورش را در استقلال پشت سر گذاشت. او در روزهايي که برومند و قاسمي در زمان حضورشان در ترکيب استقلال نمايش ضعيفي داشتند با حمايت هاي قلعه نويي و بابازاده اولين بازي خود را مقابل همين تيم فولادمبارکه سپاهان در اصفهان انجام داد و دروازه بان اول آبي پوشان شد و تا به امروز هم همان پيراهن شماره يک استقلال را بر تن دارد.



برهاني:براي تمديد قرارداد عجله ندارم؛
اگر به توافق برسيم در استقلال مي مانم


 - مهاجم استقلال كه در اين فصل نمايش خوبي به همراه استقلال نداشت مي خواهد با دقت براي فصل جديد تصميم گيري كند.
آرش برهاني در خصوص ادامه همكاري و يا جدايي از باشگاه استقلال گفت: «به‌هرحال استقلال آسيايي شده و مطمئناً‌ تمام بازيكنان دوست دارند در صورت فراهم شدن شرايط در اين تيم بمانند.»
وي اضافه كرد: «مطمئناً قبل از هرگونه تصميمي با مسئولان آن،تصميم نهايي‌ خودم را مي‌گويم كه در استقلال بمانم يا از تيم جدا شوم.»
برهاني در خاتمه خاطرنشان ساخت: «خاطره خوبي از نقل ‌و انتقالات فصل گذشته ندارم به همين دليل سعي مي‌كنم بهترين تصميم را بگيرم مطمئناً اگر شرايط تيم و من مورد قبول يكديگر واقع شد در استقلال خواهم ماند در غير اينصورت به تيم ديگري خواهم رفت.»
__________________
كاظمي:دوست دارم با منطق تصميم بگيرم؛
جذابيت بازي كردن در استقلال براي من مهم نيست



- حسين كاظمي هافبك با تجربه فولادمبارکه سپاهان هنوز براي فصل آينده تصميم نهايي‌اش را نگرفته، اين درحالي است كه استقلالي‌ها مذاكراتي جدي با اين بازيكن داشته‌اند.
كاظمي ، در مورد آخرين وضعيتش مي‌گويد: «هنوز هيچ چيز مشخص نيست و در حال بررسي پيشنهادها هستم. انتخاب تيم يك موضوع ساده نيست و دوست دارم با منطق تصميم بگيرم به همين دليل بهتر است كه چند روز ديگر صبر كنم.»
وي در ادامه با اشاره به پيشنهاد استقلال مي‌گويد: «با يكي از مسئولان اين تيم و همچنين امير قلعه‌نويي حرف زدم و پيشنهاد استقلال جدي است. البته جذابيت بازي كردن در استقلال براي من مهم نيست و احساس بازيكني كه تازه به اين تيم مي‌آيد را ندارم چون 3 سال در استقلال بازي كردم. در انتخاب تيم جديد فقط به اين موضوع توجه مي‌كنم كه از لحاظ فوتبالي شرايط براي پيشرفتم مهيا باشد.»

نفريه:خبر بركناري فتح‌الله‌زاده شايعه است؛
قلعه نويي به ازبكها قول داده بود


- فصل تلخ استقلال با قهرماني در جام حذفي در نهايت پايان خوشي داشت ولي همچنان شايعاتي در خصوص بركناري علي فتح‌الله‌زاده و همچنين جدايي قلعه‌نويي شنيده مي‌شود كه البته عضو هيأت‌مديره استقلال اين شايعات را تكذيب مي‌كند.
محمدسعيد نفريه  ابتدا درخصوص شايعه بركناري فتح‌الله‌زاده از اين تيم مي‌گويد: «بعضي‌ها براي پيدا كردن سوژه اين شايعات را مطرح مي‌كنند ولي چنين بحثي در باشگاه استقلال مطرح نيست و فتح‌الله‌زاده فصل آينده هم به عنوان مديرعامل فعاليتش را ادامه خواهد داد.»
نفريه در مورد وضعيت قلعه‌نويي ادامه مي‌دهد: «او به مسئولان تيم ازبكستاني قول داده بود كه سفري به اين كشور داشته باشد و از لحاظ حرفه‌اي نمي‌توانست زير قولش بزند. البته ماندن قلعه‌نويي هم در استقلال قطعي است و به زودي جلسه‌اي با كادرفني خواهيم داشت تا برنامه‌هاي فصل آينده مشخص شود.»
عضو هيأت‌مديره استقلال در مورد قهرماني اين تيم در جام حذفي مي‌گويد: «قلعه‌نويي نشان داد كه در مواقع بحراني يك سرمربي كاربلد است، البته نبايد از كنار زحمات حجازي و كريمي به سادگي گذشت. از هواداران هم تشكر مي‌كنم كه با وجود اين همه سختي كشيدن در ليگ برتر به ورزشگاه آمدند و ما با اين قهرماني يك دهم‌ بدهيمان به اين هواداران را پرداخت كرديم.»


اميرآبادي از استقلال جدا نمي‌شود


- برخلاف شايعاتي كه مطرح شده است، مهدي اميرآبادي از استقلال جدا نمي‌شود و فصل آينده هم در اين تيم بازي خواهد كرد.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران، اخبار متفاوتي در مورد وضعيت اميرآبادي شنيده مي‌شود، برخي از قرار گرفتن اسم او در ليست فروش خبر مي‌دهند و برخي هم مي‌گويند كه اميرآبادي خودش تمايلي براي ماندن در استقلال ندارد. آخرين اخبار حاكي از آنست كه او فصل آينده هم پيراهن استقلال را بر تن خواهد كرد، اين بازيكن يك سال ديگر قرارداد دارد و استقلاليها هم خواهان ماندن اميرآبادي هستند
thank you
**arya**



__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive