به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, June 28, 2008

* EsteghlalBlue * ANHAII KE MIAYAND

قلعه نويى استقلال را دگرگون مى كند


آنها كه مى آيند ، آنها كه مى روند






ایران ورزشی - استقلال با اينكه به دليل طولانى شدن جام حذفى ديرتر از تيم هاى ديگر به فكر جذب بازيكن افتاد، توانست خيلى زود برنامه هاى خود را جمع كند.

اميرقلعه نويى ليست بازيكنان مورد نظر خود را به باشگاه ارايه داد و مسؤولان باشگاه هم به سرعت شرايط جذب بازيكنان را فراهم كردند.

هر چند در اين ميان موفق به جذب تعدادى از آنها نشدند اما در هر صورت در اين زمينه عملكرد قابل قبولى داشتند و به مقدار زيادى خواسته هاى سرمربى تيم را برآورده كردند.

براساس ليست امير قلعه نويى استقلالى ها با حسن هورى به عنوان دروازه دوم تيم وارد مذاكره شده اند.

در خط دفاع نيز گرچه قرار بود هادى عقيلى و سيدجلال حسينى را جذب كنند اما پس از اينكه با اين ۲ مدافع به توافق نرسيدند تصميم به جذب ابراهيم تقى پور گرفتند و توانستند نظر او را جلب كنند.







ميلاد نورى و حسين كاظمى از هافبك هاى موردنظر قلعه نويى بودند كه پيوستن آنها به استقلال قطعى شده است اگرچه ميلاد نورى قراردادش را در هيات فوتبال تهران ثبت كرده اما حسين كاظمى بر سر مسائل جزيى همچنان چانه زنى مى كند تا طى روزهاى آينده به هيات فوتبال برود.

استقلال نتوانست مازيار زارع را به عنوان هافبك دفاعى به خدمت بگيرد اما خسرو حيدرى و هاشم بيك زاده بى ترديد جزو خريدهاى خوب استقلال محسوب مى شوند؛ البته در صورت كه استقلالى ها بتوانند على حمودى را از چنگ مس بيرون بياورند او را هم مى توان از هافبك هاى فصل آينده استقلال دانست چرا كه گفته مى شود حمودى با باشگاه مس قرارداد داخلى امضا كرده است.

مذاكرات آبى پوشان حاكى از آن است كه خط حمله اين تيم ميزبان سياوش اكبرپور و ابراهيم توره خواهد بود هر چند از باشگاه پرسپوليس هم خبر مى رسد كه توره با سرخپوشان به توافقاتى رسيده است اما در هر حال هنوز استقلالى ها به جذب او اميد دارند. تا اينجا از اسامى كه قرار است به استقلال بيايند نام برده شد اما قلعه نويى براى فصل آينده بايد تعدادى از بازيكنان فصل قبل را هم از ليست خارج كند.

اشكان نامدارى و مهيار حسن نژاد ديگر دروازه بان هاى استقلال هستند كه قلعه نويى روى آنها نظر ندارد.

با توجه به اينكه يكى از ضعف هاى بزرگ استقلال خط دفاع بوده در ليست مازاد قلعه نويى نامى از مدافعان ديده نمى شود؛ امير با شناختن نقطه ضعف تيم قبل از اينكه به فكر بيرون كردن مدافعان فعلى باشد بيشتر تقويت آنها را در برنامه خود دارد هرچند كه رفتن اميرحسين صادقى تقريبا قطعى شده است چرا كه مبلغ درخواستى صادقى بالا است و تا الان كه باشگاه استقلال نتوانسته اين شرايط را براى صادقى به وجود بياورد.

محمد نوازى و اصغر نادعلى هم استقلال را ترك مى كنند اما حضور يا عدم حضور مهدى اميرآبادى در گرو آمدن يا نيامدن على حمودى است و اين احتمال وجود دارد كه اميرآبادى هم استقلال را ترك كند.

البته در ميان هافبك ها انتقال محسن يوسفى به پاس همدان نيز قطعى شده و استقلالى ها يوسفى را هم در اختيار نخواهند داشت.

آرش برهانى هم پس از فصل سختى كه در استقلال پشت سر گذاشته به احتمال بسيار زياد از اين تيم مى رود.

شفيعى ديگر مهاجم استقلال است كه فصل آينده او را هم نمى توان با پيراهن آبى ديد هر چند قلعه نويى بارها در كرمان از علاقه اش به بازى شفيعى صحبت كرده بود اما در هر حال حضور مهاجمانى چون اكبرپور و توره احتمال رفتن شفيعى را افزايش مى دهد.

البته اگر سازمان تربيت بدنى اجازه بدهد(!) از حالا مى توان عباس آقايى را هم استقلالى دانست اما ناگفته نماند كه براساس تفاهمنامه، دو باشگاه پرسپوليس و استقلال نمى توانند از يكديگر بازيكن بگيرند، ولى انتقال نيكبخت به پرسپوليس و از سوى ديگر عليزاده و انصاريان به استقلال نشان داده كه تفاهمنامه كشك است! گفته مى شود در صورتى كه استقلالى ها تفاهمنامه را زير پا بگذارند و با عباس آقايى وارد مذاكره شوند.

سرخ ها هم براى جذب جبارى و طالب لو اقدام مى كنند، در هر حال در اين زمينه بايد منتظر واكنش سازمان بود چرا كه از ميان برداشتن اين تفاهمنامه مى تواند اين دو تيم را با تغييرات ديگرى روبه رو كند و سازمان تربيت بدنى به عنوان متولى دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تمايل چندانى به جنجال و حاشيه سازى اين دو تيم بزرگ ندارد.
 
thank you
**arya**



__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive