به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, June 25, 2008

* EsteghlalBlue * nikbakht


 
نيكبخت:
تمايلي به حضور در استقلال ندارم

بايد شرايط پرسپوليس را بررسي كنم











خبرگزاري فوتبال ايران – رابطه نزديك نيكبخت و فتح الله زاده موجب انتشار شايعاتي در خصوص بازگشت اين بازيكن به استقلال شده است.

واحدي نيكبخت در اين خصوص به خبرگزاي فوتبال ايران مي‌گويد: «پس از عمل جراحي فعلاً مشغول استراحت در منزل هستم و تصميمي براي آينده نگرفته‌ام.» وي در ادامه افزود: آقاي كاشاني واقعاً مديري است كه هيچ‌گاه محبت‌هاي او از ياد من و ساير بازيكنان پرسپوليس نمي‌رود هميشه به ايشان ارادت خاصي داشته و دارم. مديرعامل قبلي‌مان بازهم مرا شرمنده كرد و سه‌شنبه (ديروز) هم براي ملاقات به منزل من آمد، تا حالم را جويا شود. البته مصطفوي مديرعامل جديد هم تلفني به من زنگ زدند تا حالم را جويا شوند اما در اين گفت‌وگوي تلفن هيچ صحبتي در مورد پرسپوليس با من نشد.

نيكبخت در مورد مديريت مصطفوي پس از كاشاني و احتمال موفقيت وي در پرسپوليس گفت: «به‌هرحال كاشاني با دست خالي پرسپوليس را به ثبات خوبي رساند و در قهرماني و به اوج رساندن پرسپوليس نقش غيرقابل انكاري داشت.

مصطفوي هم فرد كم‌تجربه‌اي نيست و در فدراسيون بوده و به اعتقاد من بايد مصطفوي را هم كمك كرد تا در سمت مديريت پرسپوليس هم موفق شود.

نيكبخت شرايط جديدش را براي عقد قرارداد با پرسپوليس مبني بر جدايي خليلي از اين تيم كاملا رد مي‌كند: «هنوز براي تمديد قرارداد يا جدايي از پرسپوليس هيچ تصميمي نگرفتم ضمناً من مشكلي با خليلي ندارم و اگر با اين بازيكن در پرسپوليس مشكل داشتم اين همه فرصت گل براي خليلي مهيا نمي‌ساختم.

بنابراين مطمئن باشيد اگر تصميم به تمديد قرارداد بگيرم چنين مسائلي را در تمديد قراردادم لحاظ نخواهم كرد.»

نيكبخت در پايان حضور خود در استقلال را به‌دليل حضور فتح‌الله‌زاده كاملاً رد مي‌كند:

«فتح‌الله‌زاده هميشه براي من فرد دوست‌داشتني بوده است و براي ايشان هميشه احترام خاصي قابل بوده‌ام اما من تصميمي براي حضور در استقلال نگرفتم.»

نيكبخت در پايان درخصوص شعار برخي از هواداران استقلال برعليه او در برخي از دربي‌ها و اينكه اين موضوع ارتباطي با انتخاب تيم استقلال نخواهد داشت اين‌گونه اظهارنظر مي‌كند:

«گفتم كه من تصميمي براي ترك پرسپوليس و حضور در استقلال نگرفتم نمي‌دانم چرا برخي‌ها همواره دوست دارند براي من خبرهاي حاشيه‌اي بسازند و قبل از هرگونه تصميمي در اين چند روز اخير دائماً از حضورم در استقلال حرف مي‌زنند جهت‌دار بودن چنين مسائلي واقعاً براي من عجيب و غيرقابل باور است.
thank you
**arya**



__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive