به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, June 25, 2008

* EsteghlalBlue * مایلی؟؟؟( طنزک)

مایلی؟؟؟( طنزک)

 

-حاج آقا , خبرای تازه شنیدیم؟

حاجی- مثلا"چی چی؟؟

- میگن ( مایلی کهن از صبا باطری پیشنهاد داره)

حاجی-راستش مربی خوب هیچوقت بیکار نمیمونه؟

-واسه همینه که اینهمه وقت بیکار موندی؟

حاجی-خودم نمیخواستم کار کنم. وگرنه همین الان از 20تا تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم.

-حاجی بازم که زدی جاده خاکی. همش 18تا تیم لیگ برتری داریم.

حاجی- آخه 2تا پیشنهاد هم از لیگ برتر انگلیس دارم.

- حالا قضیه ی صباباطری جدیه؟

حاجی-تقریبا"... البته اگه دشمنان اسلام بذارن

-نمیشه بیخیال بشی؟؟

حاجی-منظورت چیه؟

-میگم بنده خداها گناه دارن...

حاجی- نه...اصلا" راه نداره

-یعنی فاتحه ی صباباطری رو هم بخونیم دیگه؟

حاجی-منظورت چیه؟

- آخه هرتیمی که شما شدی مربیش, یا سقوط کردیا حذف شد یا...

حاجی- شدیدا" تکذیب میکنم

-مثل اینکه تیم امید, شهرداری تبریز, سایپا و پیکان یادت رفته. سر فولاد هم بلایی آوردی که تا قیامت نمیتونن بیان لیگ برتر. واسه همین رفتن امتیاز ( سپاهان نوین) رو بخرن.

حاجی- من حاضرم فولاد رو بیارم لیگ برتر.

- جون هرکی دوس داری بیخیال شو...اونسال قول قهرمانی بهشون دادی بسه....همون صبا باطری رو بیچاره کن , باقیش پیشکش....

 

-دوس داری از جوونیهات حرف بزنیم.

حاجی- آره...یادش بخیر, یلی بودیم واسه خودمون.

- ولی حاجی تا اونجاکه یادمه, جوونیاتم هیچ.....

حاجی- جرات داری بقیشو بگو...

- بیخیال...جنبه داشته باش. یادته توی دهلی میخواستی داورو مربی خودمونو همه رو بزنی؟

حاجی -آخه داوره خیلی میرفت روی اعصابم, منم قاطی.......... خلاصه جوون بودیم و جاهل. جوونی کجایی که یادت بخیر.

-        یادته دستیار پروین بودی, خبرنگارو زدی؟

حاجی-آره... اونم زیاد میرفت روی اعصابم, منم قاطـــــــــــــــــــــــــــــی!!!!

-        توکه اینجوری هستی چرا اینقدر دم از اخلاق میزنی؟

حاجی-توی تیم من همیشه اخلاق حرف اولو میزنه؟

-        آره...یادته بازیکنت بعد از گل ,شورتشو در آورد؟؟

حاجی-بیخیال شو...داری میری روی اعصابما...من قاطـــــــــیما!!

-        بگذریم...حالا خدارو شکر توی این مملکت که کلی آدم حسابی بیکار موندن, واسه شما کار گیر میاد.

حاجی- گفتم که مربی کاردرست بیکار نمیمونه.

-        تو که اینقدر بیکار موندی, که زد به سرت بری نماینده مجلس بشی.

حاجی-آخه گفتن همون اولش یه خونه با یه ماشین میدن. ماهی یه میلیون هم علی الحساب...خیلی باحال بود.

-        حالا خداییش واسه چی میخواستی نماینده بشی...بگو یه ذره حال کنیم. خیلی فاز میده.

حاجی-میخواستم خدمت کنم.

-        یعنی تو با اینهمه هارت و پورت خدمت نرفتی؟؟؟ سرباز فراری هستی؟؟

حاجی-نه بابا...منظورم اینه که خیلی برنامه ها داشتم.

-        مثلا" چی؟

-        حاجی-مثلا" اگه نماینده میشدم کاری میکردم المپیک پکن بیفته تهران.

-        آخ چشمم!!!!

حاجی-چی شد؟

-        هیچی...پشه رفت توی چشمم.

حاجی-خدارو شکر...فکر کردم سپاهانیا ترقه انداختن.   

-        حاجی کوتاه بیا...سقف میاد پائینا...

حاجی-اینکه چیزی نیس...کاری میکردم جام جهانی 94 آمریکا بیفته ایران.

-        بیخیال بابا...اونکه تموم شد رفت پی کارش.

حاجی-شما منو نمیشناسین...آدم اگه اراده کنه میتونه کوه رو جابجا کنه, مثلا" ما 6تا به کره زدیم.

-        اگه خداداد و دایی نبودن که بیچاره بودی.....

حاجی-بازم داری میری روی اعصابما...حواست باشه

-        راستی...میگن توی اون بازی بین دو نیمه واسه بازیکنا گریه کردی تا خوب بازی کنن؟

حاجی-شدیدا" تکذیب میکنم. من یه کار روانشناسی انجام دادم!!!

-        ولی هم بازیکنا گفتن گریه کردی هم روزنامه ها نوشتن..

حاجی-نه با با...بوی پیاز میومد منم اشکام در اومد!!!

-        توی رختکن پیاز چیکار میکرد؟؟

حاجی-پیاز که نبودش... علی دایی کفشاشو در آورده بود... جوراباش بوی پیاز گندیده میداد لامصب!!

-        خیلیا میگن حاجی خیلی خوش شانس بود که با دایی و خدادا همدوره بود.

حاجی-فارسی رو پاس بدار...اونا خوش شانس بودن که با من هم دوره بودن.

-        ولی خودمونیم...هنوز داری نون دایی و خداداد رو میخوری...

حاجی-بازم داری میری روی اعصابما....نذار قاطی کنما....

-        یادته هروقت میخواستی حالشونو بگیری میذاشتیشون روی نیمکت....ولی نتیجه نمیگرفتی.... خداییش بد رقم ضایع میشدی..

حاجی- من هم متقابلا" تشکر میکنم.

-        چقدر میگیری دیگه مربیگری نکنی؟

حاجی-واسه من پول مهم نیس...میخوام خدمت کنم.

-        یه خدمت به صبا باطری بکن...یه حالی به صبا باطری بده بیخیالشون شو....گناه دارن...خیلی خرج کردن.

حاجی-باز داری میری روی اعصابما...

-        میگن حاجی پشتش گرمه...از اون بالاها هواشو دارن...با اینکه چیزی حالیش نیس بهش تیم میدن..

حاجی-این حرفا به تو مربوط نیس.

-        راستی قضیه ی اتوبان رفاقتت با پروین چی شد؟ هنوز یکطرفه س؟؟

حاجی-نه...ولی پنج شنبه جمعه ها از تونل به اینور یکطرفه میشه!!!!

-        میشه همینجا یه قول به ما بدی؟؟

حاجی-چی؟

-        اینکه پایان فصل هم یه مصاحبه با ما بکنی....خداییش خیلی فاز میده.

حاجی-بازم که داری میری روی اعصابم.......

 

 

 

دلــــــــــــــتا


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive