به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, June 17, 2008

* EsteghlalBlue * دستها

 

دستها:

استقلال در بحرانی ترین فصل خود نیز جام میگیرد تا بار دیگر ثابت کند که بزرگی در وجودش جای دارد. اینک استقلال نان بازوی خود را میخورد. مربی جوانی که در مکتب استقلال پرورش یافته , پروژه ی فیروز کریمی را تکامل میبخشد به بهترین شکل ممکن.

استقلال برای رسیدن به جام به مهره هایش اتکا دارد. از (دستان هنرمند طالب لو و علیزاده) بهره میگیرد نه از ( دستهای پشت پرده). استقلال برای رسیدن به جام , در کمیته ی انضباطی نفوذ نمیکند, در برنامه ریزی بازیها دستکاری نمیکند, به دنبال انگشت نگاری و تضعیف حریفان با اتکا با اهرمهای قدرت, در خارج از مستطیل سبز نیست.

در تیم قهرمان , جوانانی چون طالب لو, صادقی, قربانی و ستاره ی بی چون و چرای فوتبال آسیا , مجتبی جباری را میبینیم که دست پرورده ی مکتب همیشه سازنده و همواره پویای استقلال هستند. استقلال در تاریخ پربار و بی همتایش با اتکا به جوانانی که در دامان خود پرورش داده و حاصل دسترنج خودش بوده اند, همواره بزرگی کرده است و بزرگی میکند کماکان. هر چند سالهاست که با بی عدالتیها دست و پنجه نرم میکند و مصوبات مشکوک دولتی, آنچنان دست و پایش را بسته است که در گذران امورات معمولی خود نیز دچار زحمت میشود. اما به هر حال استقلال است و بزرگ و ماندنی. هر چند پروژه هایی چون پروژه ی ( وزارت رفاه) را برای نا بودی اش کلید بزنند.

رفتن به آسیا شاید برای بعضی تیمها افتخار باشد و آن را به رخ دیگران بکشند. همانها که تاکنون رنگ فینال آسیا را ندیده اند و هنوز لمس نکرده اند که در آنجا نه کمیته ی داوران قادر به همراهی خواهد بود و نه کمیته ی انضباطی. همانجا که برای مدیران با نفوذ ایران , تره هم خرد نمیکنند!!

اما حکایت استقلال چیز دیگریست. تیمی که نایب قهرمانی آسیا را برای خود, یک ناکامی میداند. تیمی که علیرغم تمام بی عدالتیها , همچنان پر اعتبارترین تیم آسیاست . برای استقلال راه یافتن به آسیا افتخار نیست, بلکه کلید خوردن پروژه ایست برای افتخار آفرینی مجدد. برای هنرمایی تیمی که به تنهایی آبروی فوتبال ایران را خریده است.

آسیا همواره به استقلال بعنوان یک مدعی نگریسته است و یک قهرمان. چرا که به ندرت به یاد دارد که آبیهای تهران پای به جام باشگاههای آسیا گذاشته باشد و جزو 3 تیم برتر آسیا قرار نگرفته باشد. استقلال به آسیا میرود تا اعتباری دگرباره کسب کند برای ایران. آسیاییها در بین نمایندگان ایران , استقلال را بعنوان یک مدعی جدی قهرمانی میشناسند , نه تیمی که گاه نردبان صعود بنگلادشیها بوده است و گاه زنگ تفریح چشم بادامیها و گاه کیسه ی گل عربها!!  

 

دلــتا


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive