به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, June 18, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football --Bohran Dar perspolis

نايب رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس تهران گفت: براى خاتمه دادن به اتفاقات اخير به ديدار رئيس سازمان تربيت بدنى مى روم. حسن بيادى همچنين اظهار داشت: هيچكس از اتفاقات اخير پرسپوليس خوشحال نيست و مطمئن باشيد براى رفع مشكلات من و ساير اعضاى هيأت مديره كوتاهى نخواهيم كرد. وى افزود: اميدوارم هر چه سريعتر مشكلات با همفكرى حل شود و كاشانى به باشگاه برگردد تا پرسپوليس در شرايط حساس مخصوصا در نقل و انتقالات دچار مشكل نشود. بيادى ادامه داد: نمى دانم راه حل مناسب براى پايان دادن به اين ماجرا چيست؛ اما قصد دارم اوايل هفته آينده به دفتر محمد على آبادى بروم تا چاره اى انديشيده و شرايط را آرام كنيم. نايب رئيس هيأت مديره پرسپوليس در پايان خاطر نشان ساخت: دل نگرانى مردم براى ما سخت است اما معتقدم كه اين مسائل حل خواهد شد.

 

صادق ورمزيار در مورد قهرمانى استقلال در جام حذفى گفت: جا دارد اين قهرمانى را به حجازى و كريمى، دست اندركاران، بازيكنان و طرفدران پرشور كه تيم استقلال را تنها نگذاشتند، تبريك گفته و از آنان تشكر كنم. به هرحال قلعه نويى در اين۲ بازى زحمت كشيد و تلاش خود را انجام داد اما نمى توان اين قهرمانى را به پاى وى گذاشت چرا كه وقتى كريمى و حجازى ليگ برتر را از دست رفته ديدند روى اين جام برنامه ريزى كردند و تنها قلعه نويى با برنامه آن ها قهرمان شد. اين قهرمانى دستاورد حجازى و كريمى بود.وى در پايان خاطرنشان كرد: ديگر نمى خواهم دستيار باشم و مى خواهم به عنوان سرمربى كار مى كنم. چند پيشنهاد خوب دارم و سعى مى كنم با انتخاب صحيح كار خود را آغاز كنم.

 

محسن خليلى مهاجم ملى پوش پرسپوليس با موضعگيرى در قبال استعفاى مديرعامل گفت: صحت و سقم استعفاى كاشانى را نمى دانم اما اگر اين اتفاق بيفتد نه تنها من بلكه بيشتر بازيكنان تصميم جديدى براى عدم تمديد قرارداد خواهند گرفت. وى افزود: شخصاً هنوز وضعيتم مشخص نيست و تمام فكر و ذكرم معطوف به تيم ملى است اما پيشنهاداتى از كشورهاى قطر و امارات و به تازگى هم يك پيشنهاد از بوندس ليگا دارم كه مبلغ آنها راضى كننده نيست. سعى مى كنم تصميم درستى بگيرم تا هم به نفع من باشد، هم پرسپوليس.وى از استعفاى كاشانى اظهار بى اطلاعى كرد و افزود: به نظرم اگر اين واقعيت داشته باشد پرسپوليس ضربه مهلكى خواهد خورد. تيم در مرحله حساسى است و مسئولين بايد حواشى موجود را كنترل كرده و با خريد هاى خوب به فكر تقويت تيم باشند. اگر اين اتفاق بيفتد قطعا تصميم جديدى خواهم گرفت و از پرسپوليس جدا مى شوم. به نظرم اين استعفا نه در تصميم من بلكه در تصميم تمامى بازيكنان تغيير ايجاد خواهد كرد و با اين وضع پرسپوليس ضربه مى خورد.

 

ساعت برگزارى ديدار تيم هاى ملى فوتبال ايران و كويت در مرحله مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ تغيير كرد. اين ديدار از سرى مسابقات مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى كه قرار بود ساعت ۱۷ روز يكشنبه دوم تير ماه سال جارى در ورزشگاه آزادى تهران برگزار شود، در همان روز و مكان ساعت ۲۰ و ۳۰ دقيقه برگزار خواهد شد. اين آخرين ديدار ۲ تيم در مرحله گروهى مسابقات است

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive