به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, May 23, 2008

Re: * EsteghlalBlue * سه ساله ( طنزک):

اسي عزيز
هميشه با نوشته هات موافق بودم و تاييدش ميكردم اما با اين يكي نه!!!!
در اين شرايط كه تمام دشمنان تاج شمشير را از روبسته اند و كمر همت به نابودي محبوبترين تيم آسيا گرفته اند و تيم منحوس لنگي را به ناحق به قهرماني ليگ رسانيده اند از همه طرفداران بخصوص شخص شما خواهش مي كنم در اين برهه حساس از دامن زدن به مسايل حاشيه اي كه در واقع اميد اصلي دشمنان استقلال اين مرز و بوم است خودداري كنيد و تنها به حمايت از تيم استقلال بپردازيد و با ايجاد جو همدلي اجازه ندهيم كه دشمنان كينه اي اين مرز و بوم كه شايد بيش از 60 سال است كه كينه تاج بزرگ را در سينه دارند به اهداف پليد خويش برسند.
پس باز هم ميگم الان وفت مناسبي براي طرح مسايل تفرقه انگيز و حاشيه اي و ايجاد دعواهاي حيدري نعمتي و يا امير ي و ناصري نيست حتي اگر بصورت طنز باشد!!!!  

----- Original Message ----
From: esy 110 <esy_esy110@yahoo.com>
To: esteghlalblue@yahoogroups.com
Cc: iransoccer@yahoogroups.com
Sent: Thursday, May 22, 2008 11:30:06 PM
Subject: * EsteghlalBlue * سه ساله ( طنزک):

سه ساله ( طنزک):
 
بعد از مدتی نه چندان طولانی فرصتی دست داد تا از نقطه نظرات ژنرال در مورد بعضی مسائل با خبر شویم:
-سلام ژنرال. چی شد که دوباره برگشتی؟
-جنرال: میخواستم فضولامو بشمرم.
 
-         نه , گذشته از شوخی, جون من, این تن بمیره, جون سلطون, بگو اوضاع چه جوریاست؟
-         جنرال:دیدم دوباره (بستر) فراهم شده, منم برگشتم!!!
-          
-         چند ماه پیش هم صحبت از برگشتنت بود, چی شد پس؟
-         جنرال:آره اونوقتا هم ( بستر) یه ذره فراهم بود, ولی تا اومدیم بریم توی بستر, دیدیم یکی دیگه زودتر از ما چپیده توی بستر!!
-          
-         بعد چی شد؟
-         جنرال: هیچی دیگه, چند وقت که گذشت, دیدیم که بستر خیس و بچه نیس!!!
-          
-         قول قهرمانی دادین. چه جوری قهرمان میشین؟
-         ایشالله ما هم به لطف یزدان و بچه ها قهرمان میشیم.
-          
-         اگه (دستای پشت پرده ) نذاشتن ,چی؟
-         جنرال: دیگه از پرده خبری نیس. پرده شو برداشتن. منظورم اینه که پرده برداری کردن!!
-          
-         - خدا مرگم بده, یعنی چی؟؟!!!!!
-         -جنرال: هیچی, ولش کن. فقط بگم که برای اینکار برنامه دارم.
-          
-         برای پرده!!؟؟!!
-         جنرال: نه بابا برای قهرمانی.
-          
-         - آهان... چه برنامه ای, اونوقت..
-         جنرال :من برای بازی مقابل فولاد و بعدش فینال, یک برنامه ی سه ساله دارم!!!
-          
-         ولی جام حذفی بایستی بیست روزه تموم بشه.
-         جنرال: اونش دیگه به خودم مربوطه!!
-          
-          حالا اگه با همه این حرفا بازم قهرمان نشدین, اونوقت چی چی؟
-         خیالی نیس, فوقش ( جریمه شو) میدیم!!
-          
-         - حالا اگه زبونم لال, خدای نکرده, قهرمان شدین , لیست اسامی رو چه جوری میفرستین؟؟
-         جنرال: این دفعه حساب شده عمل میکنیم, برای اینکار هم یه برنامه ی سه ساله دارم!!
-          
-         - اگه بعد از 3 سال, بازم نرسید, اونوقت چی؟
-         جنرال:خیالی نیست, بازم جریمه شو میدیم!!
-          
-         - راستی , اون دفعه, جریمه شو دادین؟
-         -جنرال: نه... فوقش دو برابر میشه دیگه!!!... سه برابر که نمیشه. میشه؟؟
-          
-         اون جریمه ی راهنمایی رانندگیه که دو برابر میشه , نه این.
-         جنرال: جریمه, جریمه س دیگه... فرق نداره که.
-          
-         حالا اگه خدای نکرده, قهرمان شدین, فکر میکنی خیلی هنر کردی جون خودت؟ میگن ( ابرام چرخی) هم میتونه این تیمو قهرمان کنه!!!!
-         جنرال: راست میگن!!! میتونه قهرمان کنه ولی نمیتونه سینزدهم کنه!!
-         منظورتون از سینزدهم, همون سیزدهمه دیگه؟؟
-         جنرال: آره همون سینزدهم!!!... خدا پدر مادر (کخ) رو بیامرزه. با اینکه ( پخی) نبود ولی خوب ( کخی) بود!!!
-          
-         من ترکی بیلمیرم. ( پخ) یعنی چی؟
-         جنرال: اینجا نمیشه.. بیا توی ( پ .خ) یا همون پیام خصوصی تا حالیت کنم.!!
-          
-         - بگذریم...آیا حاضرین با کاپلو همکاری کنین؟؟
-         جنرال:بله... ولی فقط بعنوان مدیر فنی!
-          
-         مدیر فنی که یعنی کشک. اینو من نمیگم, سلطون میگه, شمام که رفیق فابریک سلطون هستی!!
-         جنرال:من توی این مورد با سلطون, اختلاف نظر دارم. یعنی نظر من کاملا" بر عسکه.
-         چی چی؟
-         جنرال:منظورم اینه که بر عکسه.
-          
-         خوب به نظر جنابعالی, مدیر فنی یعنی چی؟
-         جنرال:یعنی کشک!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!
-          
-         اینکه بر عکس نشد, شد همون!!!
-         جنرال: آخه کشک رو اگه بر عکس بنویسی بازم میشه کشک!!!
-          
-         در مورد تیم ملی نظرتون چیه؟
-         جنرال: به جون خودم, دایی اینکاره نیس. اگه دایی تونست این تیمو بیاره بالا , من همه سیبیلامو میتراشم....
-          
-         ولی توکه سیبیل نداری.
-         جنرال:تا اون موقع در میاد, غصه نخور, پسته بخور!!.
-          
-         یعنی تو اگه به جای دایی بودی, ایران میرفتش جام جهانی؟؟
 
جنرال:آره که میرفت, خوبم میرفت.اصلا" داشت میرفت, نذاشتن که بره!!! میدونی چیه من برای اینکار یه برنامه ی سه ساله دارم!!!
 
-ولی تا جام جهانی 2سال که بیشتر نمونده!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!
-جنرال: مگه چقد فرقشه؟؟؟ کل یوم, یک سال فرقشه!!! اون یه سال هم که چیزی نیس, فوقش جریمه شو میدیم!!!!
 
-         خوب دیگه وقتتونو بیشتر نمیگیرم, ببخشید که خستمون کردین, ببخشین که با هاتون شوخی کردیم...
-         جنرال: ولی من جدی گفتم. مگه من با تو شوخی دارم؟؟؟!! دفعه آخرت باشه ها.......
 
دلــــــــــــــــــــــــتا


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive