به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, May 24, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football

على دايى گفت: در مورد عضويت در هيأت مديره باشگاه سايپا تصميمى نگرفته ام. وى اظهارداشت: باشگاه سايپا در تمامى شرايط از من حمايت كرده اما هنوز در مورد پذيرش عضويت در هيأت مديره اين باشگاه تصميم قطعى نگرفته ام. وى افزود: سايپا براى حضور موفق در مرحله بعدى جام باشگاههاى آسيا نياز به ۲ يا ۳ بازيكن خوب ديگر دارد. دايى با اشاره به اينكه سايپا يكى از مدعيان اين جام است، گفت: اضافه شدن چند بازيكنان با همين كادر فنى و بازيكنان مى تواند سايپا را قهرمان جام باشگاه هاى آسيا كند

 

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: ناظران در ليگ گذشته كم و بيش به صورت متعادل بر كار داورى نظارت كردند اما برخى از آنان به روز نيستند. مسعود عنايت افزود: در طول ۳۰۶ بازى انجام شده، ۳۰۴ داور ايرانى و ۲ داور خارجى بازى ها را سوت زدند و ۳۰ ناظر داورى كار نظارت در ليگ هفتم را انجام دادند اما برخى از آنان به روز نيستند و براى آنها بايد يك دوره كلاس آموزش ناظرى توسط فدارسيون گذاشته شود. وى گفت: اگر فدارسيون مى خواهد داورى و نظارت بر آن در كشور رشد داشته باشد، بايد بودجه زيادى را براى كلاسهاى داورى و نظارت تخصيص دهد. عنايت افزود: ما به تعداد كافى ناظر شايسته نداريم و تا كلاسهاى مربوط به آن تشكيل نشود، داورى و ناظرى رشد مطلوبى نخواهد داشت. عنايت در خصوص استفاده از داوران جوان در ليگهاى آينده گفت: شايد در دوره بعد ۲ داور جوان به مجموع ۲۸ داور اضافه شود و در نهايت تعداد آنان به ۳۰ نفر برسد. وى افزايش دستمزد داوران درليگ آينده را منوط به تصميم فدراسيون دانست و افزود: هر سال بر اساس عرف بايد ۱۰ تا ۳۰ درصد به ميزان دستمزد آنان اضافه شود اما متاسفانه در اين فصل تغيير صورت نگرفت و دستمزدها بر اساس همان تعرفه سال ۸۶ بود.

 

 

با غيبت رحمان رضايى در اردوى تيم ملى، كادرفنى «محمد نصرتى» را به تيم ملى دعوت كرد، رضايى در اين باره گفت: من با هماهنگى سرپرست تيم ملى در تمرين پنجشنبه و جمعه غايب بودم. «رحمان رضايى» همچنين اظهار كرد: سه شنبه ساعت ۱۴ از ايتاليا به سمت ايران حركت كردم و بامداد چهارشنبه گذشته به تهران رسيدم. پس از رسيدنم به تهران تا ظهر همين روز استراحت كردم و پس از آن با سرپرست و سرمربى تيم ملى تماس گرفتم اما تلفن همراه هر دوى آنها خاموش بود. وى افزود: با اين حال پنجشنبه صبح هم با سرپرست تيم ملى تماس گرفتم و به او گفتم كه به دليل اينكه يك سال از ايران دور بوده ام اجازه بدهند تا پنجشنبه و جمعه در كنار خانواده ام باشم كه ابراهيمى هم گفت مشكلى نيست و اين مساله را به دايى انتقال مى دهد.رضايى ادامه داد: پس از اين هيچ كس از تيم ملى با من تماس نگرفت كه سرمربى تيم ملى با اين پيشنهاد موافقت نكرده است و من هم به دليل اين كه تماسى با من گرفته نشد، اين ۲ روز را در كنار خانواده ام بودم. با اين حال حدود ۲۰ مرتبه با تلفن همراه سرمربى تيم تماس گرفتم و حتى براى او sms هم فرستادم كه اگر شماره من را نمى شناسد با اين پيام كوتاه شماره مرا بشناسد. ضمن آنكه شماره خودم را هم به سرپرست تيم ملى دادم تا در صورت مخالفت سرمربى اين مساله به من انتقال داده شود كه هيچ تماسى با من نگرفتند. اگر آنها با من تماس مى گرفتند و مى گفتند سرمربى تيم ملى مخالف اين پيشنهاد است و بايد خودت را به اردوى تيم ملى برسانى، همان روز بليت اردبيل را مى گرفتم و در تمرينات حاضر مى شدم. رضايى افزود: من در جريان دعوت بازيكن ديگرى به جاى خودم در تيم ملى نبودم تا اينكه از طريق رسانه ها متوجه اين مساله شدم. فكر نمى كنم من كار غير منطقى انجام داده باشم، با اين حال فكر مى كنم صحبت رودررو سوء تفاهم ها را از بين مى برد. من در اين جريان مقصر نيستم. نمى دانم براساس چه حسابى چنين تصميمى گرفته شده است. موضع من كاملاً شفاف و روشن است. اگر كادرفنى موافق استراحت من نبود، بايد اين مساله را به من مى گفت. وى ادامه داد: من هشت سال است كه در تيم ملى بوده ام اما در اين مدت حتى يك مورد انضباطى هم نداشته ام و سابقه ام نشان مى دهد كه بازيكن غير منضبطى نبوده ام.

 

بازيكن كنار گذاشته شده تيم ملى فوتبال گفت: خيلى ها از محروميتم خوشحال شدند، چون تحمل من براى آنها سخت بود. على كريمى همچنين اظهار داشت: در روزهاى اخير تيتر يك روزنامه هاى عربى به كنار گذاشته شدن من از تيم ملى اختصاص داشت. قطعا آنها تصور چنين اتفاقاتى را نمى كردند. پاسخى براى آنها ندارم و آنهايى بايد جواب دهند كه از اين اتفاقات حمايت مى كنند. هافبك تيم القطر ادامه داد: برخورد با بازيكن سالارى در همه جاى دنيا قابل تقدير است و من هم بازيكن كم تجربه اى نيستم كه بيش از اندازه درباره همه چيز نظر دهم اما خدا كند كه همان طور كه با من برخورد شد در تيم ملى اين كار را ادامه دهند و با برنامه ريزى به دنبال حذف يك بازيكن نباشند. كريمى ادامه داد: مرا محروم كردند چون تحمل من سخت بود. دوست ندارم زياد مصاحبه كنم اين مورد را تمام خبرنگاران مى دانند اما تصميم گرفته ام حرف بزنم و از حق خودم دفاع كنم تا آقايان در برنامه هاى تلويزيونى، مردم را يكطرفه براى قضاوت راهنمايى نكنند. هافبك سابق تيم بايرن مونيخ آلمان تصريح كرد: در ايران هستم و تمرينات اختصاصى خود را دنبال مى كنم. اميدوارم آقايان هركارى دوست دارند انجام دهند اما مطمئن باشند به هيچ عنوان به كميته انضباطى نمى روم. هافبك تيم ملى ادامه داد: خيلى ها از رفتن من خوشحال شدند. دوست ندارم اسم آنها را ببرم اما با قدرت اعلام مى كنم كه به فكر افكار پوچ نباشند، چون على كريمى فقط به خاطر مردم و لطف آنها دلش با تيم ملى است و بيدى نيست كه با اين بادها بلرزد.على كريمى ضمن رد محروميت ۲ ساله اش از بازى هاى ملى و داخلى گفت: كسى مرا محروم نكرده و من هم با تيم قطرى يك سال ديگر قرارداد دارم. ضمن اينكه تا ۱۰ سال ديگر هم به احتمال فراوان در ايران بازى نمى كنم كه بخواهند مرا از بازى هاى داخلى محروم كنند.

 

در پى عدم حضور رحمان رضايى در اردوى تيم ملى، مدافع تيم پرسپوليس به اردو فرا خوانده شد. رحمان رضايى در حالى كه در تهران حضور دارد، به دلايل نامشخص در اردوى تيم ملى در اردبيل حضور پيدا نكرد و همين امر باعث شد على دايى در شرايطى كه تا آخرين روز اردوى تيم ملى در اردبيل منتظر رضايى بود، نام وى را از فهرست دعوت شدگان خط بزند و محمد نصرتى را به اردو فرا بخواند

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive