به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, May 28, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah Az Football


«اسماعيل مطر» مهاجم سرعتى تيم ملى امارات از اميد به پيروزى مقابل ايران سخن گفت. مطر در خلال تمرينات تيم ملى امارات در شهر العين گفت: با وجود اين كه ما در تهران و مقابل تماشاگران ايرانى كار سختى داريم اما براى ماندن در صدر حتما بايد در اين ديدار به پيروزى برسيم.

 

هافبك استقلال با اشاره به ديدار تيمش مقابل فولاد خوزستان گفت: با حساسيتى كه قهرمانى جام حذفى براى استقلال دارد ديدار با فولاد خوزستان براى ما يك فينال زودرس است و چه بسا اهميت آن از فينال هم بالاتر است. مجتبى جبارى همچنين افزود: با تمريناتى كه بازيكنان تيم زير نظر قلعه نويى برگزار كرده اند مطمئنم كه در رويارويى با فولاد خوزستان اگر شرايط آب و هوايى براى ما درد سر ساز نشود با پياده كردن تاكتيك هاى كادر فنى در زمين مسابقه مى توانيم يك قدم به جام قهرمانى نزديكتر شويم.وى در خصوص قرارداد خود با باشگاه استقلال گفت: در حالى كه قرارداد من با باشگاه استقلال به پايان رسيده است هنوز تصميمى براى ماندن يا رفتن از اين تيم ندارم وپس از بازى تيم ملى مقابل امارات در اين خصوص نظر نهايى ام را اعلام مى كنم.جبارى با اشاره به پيشنهاداتى از امارات و اروپا گفت: باوجود پيشنهاداتم از داخل كشور از چند تيم اماراتى و اروپايى هم پيشنهاداتى در اختيار دارم كه اگر قرار باشد در ايران بمانم مطمئن باشيد كه اولويت اولم استقلال بوده و هست.وى در خصوص پيشنهاد باشگاه مارسى بيان كرد: هنوز اين پيشنهاد به قوت خود باقى است.

 

هافبك تيم ملى فوتبال ايران گفت: فعلا از امارات پيشنهادى ندارم اما به ايران نمى آيم. «مسعود شجاعى» همچنين اظهار داشت: در شرايط مطلوبى به سر مى برم. از لحاظ بدنى مشكلى ندارم تا بتوانم در تيم ملى به خوبى خدمت كنم. وى ادامه داد: بازى دشوارى مقابل امارات داريم چون تيم با انگيزه اى هستند. براى حضور در صدر جدول نيازمند پيروزى هستيم. شجاعى عنوان كرد: حضور خوبى در فصل گذشته در الشارجه داشتم. توانستم به اين تيم به اندازه كافى كمك كنم اما به دليل اينكه در برخى نقاط مشكل داشتيم، كيفيت تيمى ما را پايين آورده بود. وى افزود: فعلا از امارات پيشنهادى ندارم اما قصد برگشتن به ايران را ندارم و بهتر است فعلا در خارج از كشور كارم را ادامه دهم. هافبك تيم ملى خاطر نشان ساخت: بازى در ليگ هر كشورى سختى خودش را دارد. نمى توان گفت ليگ امارات سطحش از ليگ برتر ايران بالاتر يا پايين تر است.

 

دبيركل فدراسيون فوتبال گفت: تمام باشگاه هاى حاضر در ليگ برتر در كوتاه ترين زمان به بخش خصوصى واگذار خواهند شد. مهدى محمدنبى اظهار كرد: در راستاى ابلاغيه و اولتيماتوم كنفدراسيون فوتبال آسيا به فدراسيون فوتبال ايران و همچنين كسب ۴ سهميه از ليگ قهرمانان آسيا، تمامى باشگاه هاى حاضر در ليگ برتر فوتبال كشور بايد به عنوان شركت هاى تجارى ثبت شده و به بخش خصوصى واگذار شوند. وى افزود: در اين راستا اين مساله را به سازمان تربيت بدنى اعلام كرديم تا به كليه باشگاه ها ابلاغ شود. همچنين در جلسه هيات رئيسه سازمان تربيت بدنى كه شنبه آينده برگزار مى شود اين موضوع به طور كامل مطرح خواهد شد و از باشگاه ها مى خواهيم تا گزارشى از اقداماتشان در اين زمينه را ارائه دهند. دبيركل فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه آيا باشگاه هاى پرسپوليس و استقلال نيز مى توانند در فرصت كوتاه موجود به بخش خصوصى واگذار شوند، گفت: اتفاقا باشگاه هاى پرسپوليس و استقلال در قالب موسسه كار مى كنند و مى توانند در اين زمينه از مجمع اختيارات لازم را بگيرند. فكر نمى كنم اين قضيه در رابطه با اين ۲باشگاه مشكلى را ايجاد كند.

 

رئيس هيات فوتبال استان خوزستان گفت: پيش بينى هاى لازم براى انجام بازى تيم هاى فولاد خوزستان و استقلال صورت گرفته است و براى اين بازى تنها ۱۰ هزار بليت فروخته خواهد شد. وى در اين خصوص افزود: در نشست هايى كه در اين زمينه برگزار شده است، در خصوص مسائل مختلف هماهنگى صورت گرفته است. به همين منظور از تماشاگران مى خواهيم با توجه به گرمى هوا و اين كه مسابقه در ساعت ۱۸ آغاز مى شود زودتر از ساعت ۱۳ به ورزشگاه تختى اهواز مراجعه نكنند.


With Best Wishes
 

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive