به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, May 27, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah Az football

چهار ، پنج پيشنهاد جدى از تيم هاى ليگ برترى دارم كه يكى از اين تيم ها پرسپوليس است. سيد مهدى رحمتى، دروازه بان فصل قبل كرمان با بيان اين مطلب، گفت: مذاكرات خود با پرسپوليس و چند تيم ديگر را تكذيب نمى كنم چون زمان، زمان مذاكره و نقل و انتقال است. وى افزود: البته اين روزها تمام فكر و ذكر خود را معطوف تيم ملى كرده ام و اگر صحبتى در خصوص پيشنهادها مى كنم به خاطر بازار گرمى نيست چون احتياجى به اين مورد ندارم. فعلاً تيم ملى در اولويت است با اين حال اگر در خلال بازى هاى ايران پيشنهاد خوبى دريافت كنم زمان را از دست نخواهم داد. من هم مثل هر بازيكن ديگرى به دنبال بهترين پيشنهاد هستم.رحمتى با اظهار بى اطلاعى از اظهار نظر امير قلعه نويى در خصوص خود (نيازى به مهدى ندارم) اظهار داشت: من مذاكره اى با استقلال تهران نداشته ام كه در مورد آن هم حرفى بزنم. وقتى موضوعى وجود خارجى ندارد ديگر چه نياز به صحبت من درباره آن. مطمئن باشيد اگر با اين تيم تهرانى گفت و گويى حتى ناموفق انجام مى دادم هرگز زيرش نمى زدم

 

 

سرمربى تيم ملى فوتبال امارات گفت: تيم ما آمادگى كامل براى بازى با ايران را دارد و ۳ امتياز اين باز را كسب خواهيم كرد. «برونو متسو» قبل از ديدار امارات با ايران در مرحله مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ كه در روز سيزدهم خرداد ماه در ورزشگاه آزادى برگزار خواهد شد، در گفت وگو با روزنامه ورزشى الاتحاد اظهار داشت: اردوى تيم ملى امارات در هفته گذشته در شهر العين امارات آغاز شده و بازيكنان براى بازى با ايران كاملا آماده هستند. وى تيم ايران را تيم قدرتى و با تكنيك خواند و گفت: بازى هاى ايران را ديده ام. اين تيم بسيار با قدرت و با تكنيك عمل مى كند. بهترين امتياز براى بازيكنان ايرانى، زمين و تماشاگران هستند.

 

رحمان رضايى درباره كنار گذاشته شدنش از تيم ملى گفت: به هرحال اين تصميمى بود كه كادر فنى تيم ملى گرفته و من هم حرف خاصى ندارم. براى دايى و بازيكنان تيمش آرزوى موفقيت مى كنم. رحمان در پاسخ به اين سئوال كه اگر بعدها دعوت شدى، حاضرى كه به تيم ملى برگردى يا نه، تصريح كرد: فعلا در اين شرايط قرار نگرفته ام كه بخواهم اظهارنظر كنم.او ادامه داد: «دايى گفته كه من مى خواستم زودتر به ايران برگردم و حتى از قول او نوشته اند كه من روز يكشنبه برگشتم اما اين مسائل به هيچ عنوان صحت ندارد. ليگ ايتاليا روز يكشنبه به پايان رسيد و تا سه شنبه شب، پروازى به سمت ايران نبود. من از ساعت ۱۴ روز سه شنبه در فرودگاه ونيز بودم كه اول به رم آمدم و از طريق اين شهر به تهران برگشتم. به نظر من دايى در اين مورد بدون تحقيق حرف زد. بهتر بود اول در جريان زمان پرواز هاى ايتاليا به تهران قرار مى گرفت و بعد حرف مى زد.رضايى در مورد ادعاى ابراهيمى سرپرست تيم ملى كه گفته بليت پرواز به اردبيل را روز سه شنبه در اختيار يكى از بستگانش قرارداده است گفت: دليلى ندارد كه جواب اين آقا را بدهم اما من بليت را روز پنجشنبه در فدراسيون از آقاى كريمپور گرفتم. در ضمن همان طور كه قبلاً گفتم بارها به دايى زنگ زدم اما جوابم را نداد.وى در پايان تصريح مى كند: «من به هيچ عنوان مستحق چنين برخوردى نبودم و بهتر بود دايى به صورت رودررو با من حرف مى زد تا خيلى از مسائل روشن مى شد.»

 

مدافع تيم ملى فوتبال ايران گفت: باتوجه به حضور پرسپوليس در ليگ قهرمانان، بازى در اين تيم افتخار بزرگى است. حسين كعبى درباره شرايطش اظهار داشت: در روزهاى گذشته اطراف باشگاه به دليل حضور افراد ناشناس، بسيار شلوغ شده و براى تمديد قراردادم فقط با حبيب كاشانى مذاكره مى كنم. وى ادامه داد: پس از قهرمانى در ليگ برتر، شرايط مديريتى و كادر فنى مشخص نيست و نمى توانم به طور كامل در مورد ماندن يا جدايى اظهار نظر كنم. كعبى گفت: تاكنون ۲ پيشنهاد خوب از آلمان و يك پيشنهاد از يك تيم تركيه اى در اختيار دارم. مدير برنامه هايم براى انتقالم به تركيه با مصطفى دنيزلى مشورت كرده اما تاكنون چيزى مشخص نيست. وى شايعه اختلاف با سرمربى پرسپوليس را رد كرد و گفت: مشكلى با افشين قطبى ندارم. باتوجه به حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا، هر بازيكنى به بازى در جمع سرخپوشان افتخار مى كند.

 

«كريم باقرى» درخصوص تمديد قراردادش با پرسپوليس گفت: براى من هيچ جا بهتر از پرسپوليس نمى شود، در ضمن از هيچ تيمى هم پيشنهاد نداشتم و خيلى خوشحالم كه دوباره در اين تيم هستم. وى در ادامه افزود: باشگاه بايد قرارداد بازيكنانى كه موردنظر كادرفنى هستند را تمديد كند، در ضمن پرسپوليس در فصل جديد روزهاى بسيار حساس و سختى را خواهد داشت و بايد بازيكنان توانمندى به جمع ما اضافه شوند تا تيم ما نسبت به فصل گذشته پرقدرت تر باشد.باقرى در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما در جذب بازيكنان جديد به كاشانى مشاوره مى دهيد، گفت: من فقط نظرم را مى دهم و هيچ دخالتى نمى كنم، فقط به كاشانى گفتم كه بازيكنان پرحاشيه و بى شخصيت جذب نكنند چون پرسپوليس در فصل جديد بيشتر از هر چيزى به آرامش نياز دارد.كاپيتان پرسپوليس مصاحبه اى كه از قول او عليه حميد استيلى چاپ شده بود را تكذيب كرد و گفت: من به استيلى گفتم كه اين حرف ها را از قول من به دروغ نوشته اند و حميد هم قبول كرد. متأسفانه بعضى ها از اول فصل دست به اين شيطنت ها مى زنند و مى خواهند رابطه من و استيلى را خراب كنند.

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive