به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, May 18, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football

حسن روشن گفت: روز شنبه بعد از ۵۰ سال دعا مى كردم پرسپوليس قهرمان شود و استقلال قهرمان جام حذفى شود تا جام هاى قهرمانى ليگ ايران دوباره به تهران بازگردد.وى در خصوص مربيگرى امير قلعه نويى استقلال گفت: امير قلعه نويى مربى بسيار بزرگى است و جزو بدنه باشگاه استقلال محسوب مى شود. او تيم را يك بار قهرمان كرده و با حاشيه هاى استقلال كاملاً آشنايى دارد و مى تواند اين حاشيه ها را از تيم دور كند. روشن در پايان در خصوص كادر تيم استقلال بيان كرد: اعضاى كادر فنى بستگى به نظر امير قلعه نويى دارد و فكر مى كنم امير بتواند در اين تيم نتيجه لازم را بگيرد

 

«محمدسعيد نفريه» عضوهيأت مديره باشگاه استقلال گفت: قلعه نويى را براى فصل آينده به استقلال آورده ايم اما از وى خواهش كرديم تا هدايت استقلال را براى جام حذفى نيز بر عهده بگيرد با اين حال از قلعه نويى انتظار قهرمانى نداريم.وى در خصوص اعضاى جديد كادر فنى استقلال گفت: قلعه نويى درخصوص كادر فنى اختيار تام دارد اما قلعه نويى مى داند كه هرچيزى استانداردى دارد و بايد طبق استانداردها عمل كرد وقتى ما از قلعه نويى انتظار نتايج خوب در فصل آينده را داريم و در خصوص نتايج تيم وى پاسخگو است به همين خاطر بايد اختيار تام داشته باشد تا بتوانيم از وى انتظار داشته باشيم.وى در پايان خاطر نشان كرد: هنوز فرصت قهرمانى در جام حذفى را داريم و بايد دست در دست يكديگر و با كمك هواداران بتوانيم به اين مهم دست پيداكنيم.

 

سرپرست تيم پرسپوليس گفت: اين قهرمانى حاصل يك سال پر تلاش، پر تنش و البته شيرين بود اما از همين امروز بايد براى آسيا آماده شويم.«محمود خوردبين»همچنين عنوان كرد: پرسپوليس از هر نظر شايسته قهرمانى بود، اين تيم براى قهرمانى آماده شد و تمام تلاش خودش راانجام داد اما كسر ۶ امتياز كه كم كارى بعضى از دوستان بود باعث شد تا كمى براى رسيدن به جام عذاب بكشيم. سرپرست پرسپوليس خاطر نشان كرد: بازى مقابل سپاهان و آن گل دقايق پايانى شيرينى خاصى داشت و يك فضاى رويايى براى تيم به وجود آورد كه هيچ وقت نمى توان آن را فراموش كرد.خوردبين اظهار داشت: افشين قطبى باتوجه به تمام مشكلاتى كه دراين فصل داشت تيم را به مقام قهرمانى ليگ برتر رساند اما ماندن و يا نماندنش در پرسپوليس فقط به خودش بستگى دارد. او بايد تصميم بگيرد كه آيا مى خواهد تيم را همراهى كند ياخير.خوردبين در پايان عنوان كرد: بايد هر چه سريعتر وارد بازار نقل و انتقالات شويم و بازيكنان خود را جذب كنيم چون بايد براى تورنمنت آمريكا تمام نفرات جديدمان را داشته باشيم.

 

بازيكن ميانى تيم ملى كشورمان با انتقاد از آنچه كه بى برنامگى فدراسيون فوتبال خواند، گفت: فوتبال ايران در حال پسرفت است. «على كريمى» اظهار كرد: اتفاقاتى كه در فدراسيون فوتبال مى گذرد ديگر عادى شده و ما هيچ برنامه ريزى مناسبى نداريم. در مدت ۱۰ سالى كه در تيم ملى بوده ام، چنين چيزى را نديده ام. اميدوارم اين مشكلات تمام شود اما مى دانم كه تنها با صحبت كردن مشكلات حل نمى شود. بايد برنامه ريزى درستى داشته باشيم. وى درباره حضورش در اردوى تيم ملى با وجود مصدوميت گفت: در آخرين بازى القطر در جام حذفى از ناحيه رباط داخلى پا دچار آسيب ديدگى شدم. پس از آن با مشورت پزشك پرسپوليس بايد ۱۰ روز تمرينات فيزيوتراپى انجام دهم. در اين چند روز هم تمرينات فيزيوتراپى را انجام داده ام اما كارى پيش آمد و به قطر رفتم و ديروز براى معرفى كردن خود به كادرفنى به هتل المپيك آمدم. كريمى در پاسخ به اين سوال كه آيا در اردوى تيم ملى در اردبيل شركت خواهيد كرد يا خير؟ گفت: اگر سرمربى تيم اجازه بدهد در تهران تمرينات فيزيوتراپى را انجام مى دهم در غير اين صورت به همراه تيم به اردبيل مى روم تا در آنجا فيزيوتراپى كنم. فكر مى كنم تا پايان هفته مشكلم برطرف شود. وى درباره آينده فوتبالش در قطر گفت: من يك سال ديگر با باشگاه القطر قرارداد دارم و هنوز تكليفم با اين باشگاه مشخص نيست. صحبت كرده ام كه از اين تيم جدا شوم اما هنوز آنها جوابى نداده اند. وى در پاسخ به اين سوال كه آيا احتمال حضور شما در پرسپوليس وجود دارد، گفت: پرسپوليس ديگر نيازى به بازيكن ندارد. اين تيم قهرمان ايران شده است و به هواداران اين تيم تبريك مى گويم. اميدوارم پرسپوليس بتواند در ليگ قهرمانان آسيا هم موفق شود

 

بازيكن پرسپوليس گفت: هيچ مشكلى براى تمديد قرارداد با باشگاه پرسپوليس ندارم اما اگر قطبى بماند شرايط فرق خواهد كرد. عليرضا نيكبخت در اردوى تيم ملى در هتل المپيك اظهار كرد: من مشكل خاصى براى تمديد قرارداد با پرسپوليس ندارم و در ۲ سال حضورم در پرسپوليس روزهاى بسيار خوبى را داشته ام چه در زمان دنيزلى و چه در زمان حضور كاشانى. يكى از افتخاراتم اين است كه شاگرد كاشانى بوده ام. وى در پاسخ به اين سوال كه اگر «قطبى» در پرسپوليس بماند، قراردادت را با اين تيم تمديد خواهى كرد يا خير؟ گفت: هنوز معلوم نيست كه قطبى در پرسپوليس مى ماند يا خير اما اگر قطبى در پرسپوليس بماند شرايط براى من فرق خواهد كرد. وى درباره وضعيت تيم ملى در آستانه تشكيل اردوى جديد گفت: براى حضور در اردوى اردبيل در هتل المپيك دور هم جمع شده ايم و خوشبختانه شرايط خوبى است و بازيكنانى كه به تيم ملى دعوت شده اند جزو بازيكنان شايسته ليگ هستند. نيكبخت در پاسخ به اين سوال كه آيا برگزار نشدن بازى هاى دوستانه مشكلى را ايجاد خواهد كرد يا خير؟ گفت: بازيكنان از دل ليگ به تيم ملى آمده اند و هر چند كه خسته اند اما در اوج آمادگى قرار دارند و بدن بازيكنان آماده است. با اين حال موافق نيستم كه بدون بازى دوستانه به ديدار با امارات برويم. بازى با تيم هاى قدرتمند مى تواند نقاط ضعف وقوت ما را مشخص كند و اميدوارم فدراسيون با برنامه ريزى مناسب اين كار را انجام دهد.

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive