به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, May 22, 2008

* EsteghlalBlue * سه ساله ( طنزک):

سه ساله ( طنزک):
 
بعد از مدتی نه چندان طولانی فرصتی دست داد تا از نقطه نظرات ژنرال در مورد بعضی مسائل با خبر شویم:
-سلام ژنرال. چی شد که دوباره برگشتی؟
-جنرال: میخواستم فضولامو بشمرم.
 
-         نه , گذشته از شوخی, جون من, این تن بمیره, جون سلطون, بگو اوضاع Ú†Ù‡ جوریاست؟
-         جنرال:دیدم دوباره (بستر) فراهم شده, منم برگشتم!!!
-          
-         چند ماه پیش هم صحبت از برگشتنت بود, Ú†ÛŒ شد پس؟
-         جنرال:آره اونوقتا هم ( بستر) یه ذره فراهم بود, ولی تا اومدیم بریم توی بستر, دیدیم یکی دیگه زودتر از ما چپیده توی بستر!!
-          
-         بعد Ú†ÛŒ شد؟
-         جنرال: هیچی دیگه, چند وقت Ú©Ù‡ گذشت, دیدیم Ú©Ù‡ بستر خیس Ùˆ بچه نیس!!!
-          
-         قول قهرمانی دادین. Ú†Ù‡ جوری قهرمان میشین؟
-         ایشالله ما هم به لطف یزدان Ùˆ بچه ها قهرمان میشیم.
-          
-         اگه (دستای پشت پرده ) نذاشتن ,چی؟
-         جنرال: دیگه از پرده خبری نیس. پرده شو برداشتن. منظورم اینه Ú©Ù‡ پرده برداری کردن!!
-          
-         - خدا مرگم بده, یعنی چی؟؟!!!!!
-         -جنرال: هیچی, ولش Ú©Ù†. فقط بگم Ú©Ù‡ برای اینکار برنامه دارم.
-          
-         برای پرده!!؟؟!!
-         جنرال: نه بابا برای قهرمانی.
-          
-         - آهان... Ú†Ù‡ برنامه ای, اونوقت..
-         جنرال :من برای بازی مقابل فولاد Ùˆ بعدش فینال, یک برنامه ÛŒ سه ساله دارم!!!
-          
-         ولی جام حذفی بایستی بیست روزه تموم بشه.
-         جنرال: اونش دیگه به خودم مربوطه!!
-          
-          Ø­Ø§Ù„ا اگه با همه این حرفا بازم قهرمان نشدین, اونوقت Ú†ÛŒ چی؟
-         خیالی نیس, فوقش ( جریمه شو) میدیم!!
-          
-         - حالا اگه زبونم لال, خدای نکرده, قهرمان شدین , لیست اسامی رو Ú†Ù‡ جوری میفرستین؟؟
-         جنرال: این دفعه حساب شده عمل میکنیم, برای اینکار هم یه برنامه ÛŒ سه ساله دارم!!
-          
-         - اگه بعد از 3 سال, بازم نرسید, اونوقت چی؟
-         جنرال:خیالی نیست, بازم جریمه شو میدیم!!
-          
-         - راستی , اون دفعه, جریمه شو دادین؟
-         -جنرال: نه... فوقش دو برابر میشه دیگه!!!... سه برابر Ú©Ù‡ نمیشه. میشه؟؟
-          
-         اون جریمه ÛŒ راهنمایی رانندگیه Ú©Ù‡ دو برابر میشه , نه این.
-         جنرال: جریمه, جریمه س دیگه... فرق نداره Ú©Ù‡.
-          
-         حالا اگه خدای نکرده, قهرمان شدین, فکر میکنی خیلی هنر کردی جون خودت؟ میگن ( ابرام چرخی) هم میتونه این تیمو قهرمان کنه!!!!
-         جنرال: راست میگن!!! میتونه قهرمان کنه ولی نمیتونه سینزدهم کنه!!
-         منظورتون از سینزدهم, همون سیزدهمه دیگه؟؟
-         جنرال: آره همون سینزدهم!!!... خدا پدر مادر (Ú©Ø®) رو بیامرزه. با اینکه ( پخی) نبود ولی خوب ( کخی) بود!!!
-          
-         من ترکی بیلمیرم. ( پخ) یعنی چی؟
-         جنرال: اینجا نمیشه.. بیا توی ( Ù¾ .Ø®) یا همون پیام خصوصی تا حالیت کنم.!!
-          
-         - بگذریم...آیا حاضرین با کاپلو همکاری کنین؟؟
-         جنرال:بله... ولی فقط بعنوان مدیر فنی!
-          
-         مدیر فنی Ú©Ù‡ یعنی Ú©Ø´Ú©. اینو من نمیگم, سلطون میگه, شمام Ú©Ù‡ رفیق فابریک سلطون هستی!!
-         جنرال:من توی این مورد با سلطون, اختلاف نظر دارم. یعنی نظر من کاملا" بر عسکه.
-         Ú†ÛŒ چی؟
-         جنرال:منظورم اینه Ú©Ù‡ بر عکسه.
-          
-         خوب به نظر جنابعالی, مدیر فنی یعنی چی؟
-         جنرال:یعنی Ú©Ø´Ú©!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-          
-         اینکه بر عکس نشد, شد همون!!!
-         جنرال: آخه Ú©Ø´Ú© رو اگه بر عکس بنویسی بازم میشه Ú©Ø´Ú©!!!
-          
-         در مورد تیم ملی نظرتون چیه؟
-         جنرال: به جون خودم, دایی اینکاره نیس. اگه دایی تونست این تیمو بیاره بالا , من همه سیبیلامو میتراشم....
-          
-         ولی توکه سیبیل نداری.
-         جنرال:تا اون موقع در میاد, غصه نخور, پسته بخور!!.
-          
-         یعنی تو اگه به جای دایی بودی, ایران میرفتش جام جهانی؟؟
 
جنرال:آره که میرفت, خوبم میرفت.اصلا" داشت میرفت, نذاشتن که بره!!! میدونی چیه من برای اینکار یه برنامه ی سه ساله دارم!!!
 
-ولی تا جام جهانی 2سال که بیشتر نمونده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-جنرال: مگه چقد فرقشه؟؟؟ کل یوم, یک سال فرقشه!!! اون یه سال هم که چیزی نیس, فوقش جریمه شو میدیم!!!!
 
-         خوب دیگه وقتتونو بیشتر نمیگیرم, ببخشید Ú©Ù‡ خستمون کردین, ببخشین Ú©Ù‡ با هاتون شوخی کردیم...
-         جنرال: ولی من جدی گفتم. Ù…Ú¯Ù‡ من با تو شوخی دارم؟؟؟!! دفعه آخرت باشه ها.......
 
دلــــــــــــــــــــــــتا

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive