به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, May 23, 2008

* EsteghlalBlue * kootah Az football

سرمربى جديد تيم استقلال گفت: در فصل نقل وانتقالات به خانه تكانى در استقلال خواهيم پرداخت.«امير قلعه نويى» افزود: استقلال در برخى نقاط تيمى داراى كمبودهايى است كه اميدواريم با توافقاتى كه با مدير عامل باشگاه خواهيم داشت به لحاظ مهره هاى فنى تيم را تقويت كنيم.وى خاطرنشان كرد: استقلال تيم بزرگى است و با توجه به اينكه رقيب ديرينه (پرسپوليس) به قهرمانى در ليگ برتر دست يافته بايد دل هواداران را با قهرمانى در جام حذفى شاد كنيم.امير قلعه نويى در خصوص وجود مشكلات بين وى و ساير بازيكنان استقلال تاكيد كرد: مطمئن باشيد كه هيچ خصومتى با هيچ بازيكنى ندارم و هرچه درگذشته اتفاق افتاده فراموش كرده ام و اكنون با تمام قوا و با حضور تمامى بازيكنان تمرينات را از سر گرفته ام و پيروز قربانى هم كه از تيم كنار گذاشته شده بود به تيم برگشته است.

 

دبيركل فدراسيون فوتبال گفت: به احتمال فراوان ليگ برتر ۱۸ تيمى باقى خواهد ماند. «مهدى محمدنبى» همچنين اظهار داشت: تصميم نهايى درباره تعداد تيم هاى حاضر در ليگ برتر در جلسه اين هفته هيأت رئيسه مجمع سازمان ليگ، گرفته خواهد شد اما به احتمال فراوان تعداد تيم هاى حاضر در ليگ برتر در سالهاى آتى كاهش نخواهد يافت و ليگ به صورت ۱۸ تيمى برگزار خواهد شد. وى افزود: همچنين در تلاش هستيم تا در اين جلسه طرح افزايش سهميه تيم هاى صعودكننده از ليگ دسته يك به ليگ برتر تا ۳ يا ۴ تيم را به تصويب برسانيم كه براين اساس در پايان هر فصل ۳ يا ۴ تيم از ليگ برتر به دسته پايين تر سقوط خواهند كرد. ضمن اين كه بدون ترديد مرحله پلى آف در ليگ دسته يك از سال آينده حذف خواهد شد و تيم هاى برتر در اين ليگ به طور مستقيم به رقابت هاى ليگ برتر صعود مى كنند

 

بازيكن سابق تيم ملى فوتبال گفت: دنبال حاشيه سازى نيستم اما غيبت على كريمى به تيم ملى ضربه مى زند. خداداد عزيزى در خصوص ديدار پيام مشهد مقابل استيل آذين اظهار داشت: بازى بسيار خوبى را مقابل استيل آذين برگزار كرديم و اگر كمى حرفه اى تر و صبور بوديم بعد از به ثمر رساندن گل در ۲۰ دقيقه پايانى بازى را اداره مى كرديم تا برنده بازى باشيم. بازيكن سابق تيم ملى فوتبال درباره شرايط اين تيم گفت: براى دايى بارها آرزوى موفقيت كرده ام. اميدوارم ملى پوشان امارات را دست كم نگرفته و با شكست اين تيم به وضعيت تيم ملى سر و سامان دهند. دوست ندارم وارد مسائل حاشيه اى شوم اما بايد قبول كرد تيم ملى به على كريمى نياز دارد و عدم حضور اين بازيكن ضربه بزرگى به پيكره تيم خواهد زد. كريمى در داخل زمين يك مدير خوب و بازيكنى با تكنيك و باهوش است و آسيايى ها از او مى ترسند. عزيزى خاطر نشان ساخت: نمى دانم در فدراسيون فوتبال چه مى گذرد كه با كوچكترين مسأله و به خاطر يك مصاحبه كه فقط درد دل بود، از كنار گذاشتن كريمى خبر مى دهند و به موفقيت تيم ملى و موارد ديگر اصلا فكر نمى كنند. معلوم نيست چرا مسئولان كميته انضباطى در اين خصوص تصميم گيرى نكرده و براى شنيدن اظهارات كريمى وى را دعوت نمى كنند.

 

مربى تيم پرسپوليس گفت: بعد از صحبت با كاشانى و ساعت ها فكر كردن به اين نتيجه رسيدم كه سرمربى نباشم. « حميد استيلى» پس از قهرمانى پرسپوليس در ليگ برتر اعلام كرد حاضر نيست كنار قطبى به عنوان دستيار به فعاليتش ادامه دهد و مى خواهد به عنوان سرمربى كار كند. در همين راستا حبيب كاشانى كه توقع بيان چنين صحبت هايى را از استيلى نداشت، با وى جلسه اى خصوصى برگزار كرد و ضمن ابراز گلايه از وى خواست در تصميمش تجديد نظر كند و استيلى هم حرف هاى مدير عامل باشگاه را پذيرفت. استيلى در اين خصوص اظهار داشت: پس از جلسه اى كه با كاشانى داشتم از تصميم قبلى صرف نظر كردم. اكنون در هر جايگاهى كه كاشانى در نظر بگيرد فعاليت مى كنم. وى افزود: پس از آن مصاحبه فشارهاى زيادى به من وارد شد. مردم در خيابان مرا با سؤالات متعدد به فكر فرو بردند و پس از ساعت ها تفكر به اين نتيجه رسيدم كه هر چه باشگاه صلاح بداند همان را قبول كنم.حتى حاضرم باز هم كنار قطبى كار كنم.

 

محسن خليلى مهاجم پرسپوليس گفت : تمديد قرارداد و ماندنم در تيم پرسپوليس به نظر « كاشانى » مديرعامل اين باشگاه بستگى دارد، اگر او بخواهد مى مانم. وى افزود: هفته آينده در تهران جلسه اى به همين منظور با مديرعامل باشگاه پرسپوليس دارم و در مورد تمديد قراردادم گفت وگو مى كنيم . وى اضافه كرد : با تيم پرسپوليس قرارداد ۲ ساله دارم كه يكسال آن گذشته و تمديد سال دوم نيز به توافق طرفين بستگى دارد. يكى از ۲ آقاى گل ليگ برتر فوتبال باشگاه هاى ايران با بيان اينكه از چند تيم داخلى و خارجى پيشنهاداتى دارد ، گفت : به خاطر هواداران و شرايط خوبم در تيم پرسپوليس اولويت نخست من ماندن در اين تيم خواهد بود

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive