به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, May 30, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah Az football

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: افشين قطبى به دليل مسايل خانوادگى نمى تواند به فعاليت در ايران ادامه بدهد.حبيب كاشانى اظهار داشت: براى تمديد قرارداد افشين قطبى نهايت تلاش خود را انجام داديم اما به نتيجه مثبتى نرسيديم. وى گفت: ديروز در خانه قطبى به مدت ۳ ساعت با وى صحبت كردم اما سرمربى پرسپوليس به دليل شرايط خاص خانوادگى اش كه امكان تداوم حضورش را در ايران را نمى داد، ناچار است كه از تيم جدا شود. مديرعامل پرسپوليس عنوان كرد: زمانى كه به منزل او رفتم، ديدم كه وسايلش را هم جمع كرده و به همين دليل، نتوانست در برنامه تلويزيونى شركت كند. برخلاف شايعات منتشره، در روزهاى گذشته به لحاظ مالى و غيرمالى به توافقات خوبى رسيده بوديم اما ديروز صبح متوجه شدم اصلا نمى تواند بماند. كاشانى افزود: من و همه پرسپوليسى ها تمايلى به جدايى قطبى نداشتيم اما اميدوارم هواداران از اين اتفاق ناراحت نشوند زيرا اين تصميم با اراده شخصى او انجام شد. وى خاطر نشان ساخت: شرايطى وجود دارد كه نمى توانيم رسانه اى كنيم اما تاكيد مى كنم شرايط پرسپوليس طورى نبود كه اتفاقاتى كه براى پروين در ايران رخ داد، براى قطبى تكرار شود. اين موضوع را اصلا نمى پذيرم.

 

افشين قطبى سرمربى پرسپوليس گفت: ادامه فعاليت نيازمند تغييراتى بود كه باتوجه به شرايط فعلى، اين تحولات امكان پذير نبود. افشين قطبى پس از جلسه ديروز صبح با حبيب كاشانى، اظهار داشت: مشكلات خانوادگى دليل اصلى نماندنم است. علاوه بر اين، تيم براى ادامه روند كنونى نيازمند تغييرات اساسى است كه در شرايط فعلى، امكان پذير نيست. وى افزود: به ۳ دليل فنى و يك مشكل خانوادگى، قراردادم را تمديد نكردم. مى دانم كه پرسپوليس بايد در ۳ جبهه بزرگ، رقابتش را آغاز كند. با توجه به شناختم از فوتبال ايران، به عملى نشدن خواسته هايم باور داشتم و مى دانستم به در بسته خواهم خورد. قطبى گفت: در فصلى كه گذشت، روزهاى خوشى را تجربه كردم و تجارب زيادى را به دست آوردم. اعتراف مى كنم كه از فعاليت در اين تيم ايرانى خيلى خوشحالم. على پروين، خوردبين و تمامى پيشكسوتان تعامل خوبى با من داشتند و هرگز عليه من جبهه نگرفتند. منطقى نيست كه به دليل مخالفت با بزرگان پرسپوليس، تهران را ترك كنم. دستيار سابق پيم وربيك در تيم كره جنوبى خاطر نشان ساخت: قرار بود ديروز در يك برنامه تلويزيونى شركت كرده و از همانجا با هواداران و مردم خونگرم ايران خداحافظى كنم اما به دليل دشوار بودن شرايط اين كار را نكردم. مطمئن باشند در يك برنامه تلويزيونى از آنها عذرخواهى خواهم كرد. هر جاى دنيا كه باشم، در خدمت اين تيم هستم و در صورت نياز، حاضرم به اين تيم مشاوره دهم. قطبى گفت: اميدوارم سرمربى آينده پرسپوليس كه به اين تيم بزرگ ملحق خواهد شد، روزهاى خوبى براى هواداران تكرار كند.

 

عضو هيأت مديره استقلال گفت: از قهرمانى استقلال در جام حذفى مطمئن هستم و در آن شك ندارم . سعيد نفريه افزود: با شادابى كه از بازيكنان در تمرينات ديدم از قهرمانى استقلال در جام حذفى مطمئن شدم. تيم خيلى با روحيه شده و كاملا آماده هستيم و يكدلى بازيكنان مرا به قهرمانى استقلال اميدوار كرد.نفريه خاطر نشان كرد، منتظر به اتمام رسيدن جام حذفى هستيم و هواداران استقلال مطمئن باشند براى سال آينده تيم قدرتمندى روانه مسابقات مى كنيم.

 

محمود فكرى طى اظهارنظرى گفت: تيم ما بازى خوبى را مقابل فولاد خوزستان به نمايش گذاشت. هرچه از زمان بازى مى گذشت، بازيكنان استقلال بهتر كار مى كردند. در زمان هاى تلف شده نيز يك سر و گردن بالاتر از تيم فولاد بوديم و شانس هاى گلزنى زيادى به دست آورديم. در كل روند بازى تيم رضايت بخش بود و فكر مى كنم در پايان به آنچه استحقاق داشتيم، دست يافتيم.وى ادامه داد: خوشبختانه كارهاى روحى و روانى ما و تغييراتى كه در سيستم بازى ايجاد شد باعث شد بار روانى از دوش بازيكنان برداشته شود و با ترس و اضطراب كمترى بازى كنند. اعتقاد من بر اين است كه بازيكنان استقلال تنها ۵۰ درصد از توانايى خود را در بازى مقابل فولاد خوزستان بروز دادند. آنها مى توانند به مراتب بهتر از اين بازى كنند.

 

با مساعدت رئيس جمهورى مبلغ ۳ ميليارد تومان به فدراسيون فوتبال، كمك مالى پرداخت مى شود.به گزاش خبرنگار خبرگزارى فارس، با موافقت محمود احمدى نژاد و براى حل مسائل مالى فدراسيون فوتبال، كمك سه ميليارد تومانى به فدراسيون فوتبال اختصاص مى يابد.رئيس جمهورى كه در كمپ تيم هاى ملى با تشويق هواداران روبه رو شد به اتفاق محمد على آبادى به سمت ليدرها رفت و براى دقايقى با آنها گفت وگو كرد. احمدى نژاد از آنها خواست به عنوان نماينده تماشاگران، نظم و انضباط را در ورزشگاه ها برقرار كنند.

 

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive