به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, May 25, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah Az football

رضا عنايتى، مهاجم تيم ملى كشورمان در پايان بازى ديروز مقابل زامبيا از تيم ملى كناره گيرى كرد. عنايتى گفت: بازى خوبى بود و تيم ها محك مناسبى در اين بازى خوردند. ما تمرينات سختى را در چند روز اخير انجام داديم و با توجه به اينكه همه بازيكنان پيش از اين در مسابقات باشگاهى حضور داشتند تيم فرصتى براى استراحت نداشته و حتى در مقابله با سايپا هم فشار فراوانى به بازيكنان وارد شد.وى افزود: در بازى مقابل زامبيا چند ليدر كه از ليدرهاى شناخته شده پرسپوليس هستند مدام عليه من شعار مى دادند و با الفاظى كه به كار مى بردند تمركزم را به هم ريختند. براى من
قابل تحمل نيست كه برخى در مورد تيم ملى اين طور كم لطفى نشان دهند. در تيم ملى رنگ ها معنا ندارد و همه بايد از تيم ملى حمايت كنند. من به همين خاطر به رختكن رفتم و از سرمربى رسماً كناره گيرى از تيم ملى را اعلام كردم شايد با رفتن من اين جنگ ها تمام شود و آقايان به خواسته شان برسند
 
سرمربى پرسپوليس گفت: اهل بازار گرمى نيستم اما تكليفم تا آخر هفته روشن مى شود. افشين قطبى پس از جلسه ديروز با حبيب كاشانى، مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران در شوراى شهر، اظهار داشت: جلسه بسيار خوبى را با كاشانى مثل ۲ دوستى كه ۱۰ روز است همديگر را نديده اند و فقط تلفنى صحبت كرده اند، داشتيم. درباره مسائل مختلف صحبت كرديم اما به دلايلى نمى توانم اين جلسه را بازگو كنم چون مواردى بود كه بايد بررسى شود. قطبى درباره ناراحتى هواداران از شايعه رفتن او از پرسپوليس، اظهار داشت: آنها بسيار خونگرم هستند. تصور مى كنم بهتر است فعلا براى قهرمانى
پرسپوليس خوشحال باشند چون فوتبال حرفه اى است و امكان دارد هزاران مورد براى يك تيم پيش آيد. به هواداران قول مى دهم در صورتى كه در ايران باشم، فقط به پرسپوليس خدمت مى كنم و به هيچ عنوان به تيم ديگرى نيز فكر نمى كنم چون خاطراتى با اين تيم دارم كه غيرقابل وصف است. وى درباره پيشنهاد ميلياردى به پرسپوليس، خاطر نشان ساخت: براى پول به ايران نيامدم چون اگر قصد اين كار را داشتم، مطمئن باشيد در كره وضعيتم بهتر بود. نمى دانم چرا برخى دوست دارند مرا ب�

No comments:

Blog Archive