به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, May 18, 2008

* EsteghlalBlue * Ghale noee va SS

با بازگشت قلعه نویی به استقلال، بسیاری از معادلات در این تیم عوض می شود. در این مورد گفته می شود نظر مسئولان رده بالا این بوده كه قلعه نویی برگردد.
هر چند فتح الله زاده می گوید من خود شخصاً در مورد آمدن یا نیامدن یك مربی تصمیم می گیرم اما فعلاً اوضاع در هیأت مدیره استقلال كاملاً به سود امیر است و همان طور كه از قبل نوشته بودیم، كریمی شرایط مناسبی نداشت. درست ۱۲ روز بعد از آنكه هیأت مدیره استقلال به فیروز اختیار تام داد، مذاكرات غیررسمی با امیر آغاز شد و جالب اینكه در آن ۱۲ روز استقلال ۲ بار دیگر باخت تا شرایط كاملاً به سود امیر شود. این وسط ناصر حجازی هم كه كاملاً حذف شده بود و حرف خاصی برای گفتن نداشت. او فردای روزی كه به فیروز اختیار تام دادند، سر از دوبی درآورد و از آن پس هم هرگز در استقلال دیده نشد.
همزمان با آمدن امیر قلعه نویی، اخباری در مورد تغییرات در هیأت مدیره استقلال هم شنیده می شود. آمدن مسعود زریبافان را می توان در همین راستا جست و جو كرد و البته تغییرات كلی در جمع معاونان فتح الله زاده هم كه طبیعی به نظر می رسد. قلعه نویی در آخرین سالی كه رئیس سازمان فوتبال استقلال بود، می گفت من در مسائل كلان باشگاه دخالت می كنم و طبعاً حالا هم نمی تواند نسبت به مسائل كلان بی تفاوت باشد. اینكه او دستیارانش را خودش بیاورد و یا مثلاً حاجیلو و ورمزیار را نخواهد، كاملاً طبیعی است اما تغییرات احتمالی در هیأت مدیره و در جمع معاونان فتح الله زاده را چطور می توان ارزیابی كرد؟
با بازگشت امیر به استقلال طبعاً باید منتظر ایجاد تغییراتی نزد بازیكنان هم بود. حالا لیست سیاهی كه می گفتند فیروز كریمی درست كرده از درجه اعتبار ساقط است و همه دنبال لیست سیاه قلعه نویی می گردند. همان روز جمعه كه فیروز با بازیكنان خداحافظی كرد، شایعه شد قلعه نویی ۵ بازیكن را نمی خواهد. او طبعاً مجبور است برای جام حذفی با همین بازیكنان كار كند اما برای بعد از آن اسكلت تیم را عوض خواهد كرد. اینكه امیر چطور می خواهد از جنس ناجوری كه فیروز می گفت بازی بگیرد، خود سؤالی است اما هواداران استقلال امیدوارند لااقل قلعه نویی بعد از جام حذفی مثل فیروز نگوید این تیم را من نبسته بودم و جنس ما جور نبود چون او هم مثل فیروز با اختیار خودش استقلال را انتخاب می كند و در واقع زور بالای سرش نیست.
قلعه نویی ناچار است برای جام حذفی از پتانسیل فعلی استقلال استفاده كند و این بازیكنان را لااقل از نظر روحی متحول نماید؛ كاری كه فیروز نتوانست انجام بدهد و در نهایت مجبور به استعفا شد. البته شاید خیلی ها از امیر انتظار نداشته باشند حتماً قهرمان جام حذفی شود اما به هر حال هواداران استقلال از تیمشان انتظار دارند امسال یك جام بگیرد و به یك سال پر از شكست و ناكامی پایان دهد. آیا قلعه نویی مثل سال ۸۰ كه استقلال را قهرمان جام حذفی كرد، موفق به انجام این كار می شود؟


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive