به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, May 31, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah Az football

افشين قطبى گفت: مشكل خانوادگى فقط يكى از دلايل جدايى من از پرسپوليس بود و ساير موارد را در دل نگه مى دارم. خوشحال نيستم كه مى خواهم از ايران بروم و هرگز روزى كه به ايران آمدم و مورد استقبال هواداران قرار گرفتم را فراموش نمى كنم. قطبى ادامه داد: از برنامه هاى تلويزيونى كه مسابقه پيام كوتاه مى گذارند تا علاقه هواداران به من مشخص شود تشكر مى كنم. به اين عشق و علاقه، هر كجاى دنيا كه باشم جواب مى دهم تا پرسپوليس فاتح ليگ قهرمانان آسيا شود. وى در پايان يادآور شد: هرگز درخواست افزايش حقوق را نداشته ام و درباره پول با كاشانى حرف نزدم. اميدوارم حالا كه قصد رفتن از ايران را دارم از جريان سازى عليه من و باشگاه پرسپوليس كه در حال حاضر در شرايط بسيار حساسى است، خوددارى شود.

 

على كريمى گفت: پس از رفع مصدوميتم آماده ام كه به تيم ملى كشورم كمك كنم.وى اظهار داشت : از مقاماتى كه نسبت به بازگشت من لطف داشتند، تشكر مى كنم اما متأسفانه در اين شرايط به دليل مصدوميت نمى توانم تيم ايران را در بازى با امارات همراهى كنم. اين مصدوميت باعث شده كه من از نظر فرم بدنى در شرايطى ايده آل نباشم. همچنين دورى چند روزه از تيم ملى مزيد بر علت شده است تا از شرايط آرمانى به دور باشم.

 

سرمربى استقلال اعلام كرد: اگر تيم استقلال قهرمان جام حذفى باشگاه هاى ايران شود، اين قهرمانى متعلق به هواداران و كادر فنى قبلى اين تيم است. «امير قلعه نويى» با تقدير از زحمات ناصر حجازى و فيروز كريمى سرمربيان سابق اين تيم گفت: اگر تيم قهرمان جام حذفى شود من در آن نقشى ندارم و اين قهرمانى متعلق به هواداران و مربيان سابق تيم است. وى اظهارداشت: عدم نتيجه گيرى در يك مقطع در فوتبال طبيعى است و مربيان بزرگى در دنيا نظير ريكارد هم دچار چنين مشكلاتى مى شوند و قطعا مربيان قبلى زحمات زيادى براى اين تيم كشيده اند. وى تصريح كرد: در شرايط بسيار سختى سرمربيگرى استقلال را قبول كردم و تنها به خاطر مردم و وظيفه اخلاقى و احساس دينى كه به هواداران داشتم اين پست را قبول كردم و در اين مدت كوتاهى كه در اختيار داشتيم فقط روى مسائل روحى و روانى بازيكنان كار كردم. وى در پاسخ به اين سؤال كه با چه رويكرى وارد استقلال شديد و آيا مانند گذشته برنامه طولانى مدت داريد، اظهار داشت: وقتى به استقلال بازگشتم با فتح الله زاده صحبت كردم و قرار شد تمام فكر و ذكر ما قهرمانى در جام حذفى باشد تا با اين قهرمانى جبران مافات سال گذشته شود. هم اكنون تمام فكرم برروى بازى هاى جام حذفى متمركز است و بعد از جام حذفى براى فصل آينده برنامه ريزى خواهم داد.

 

مسئول روابط عمومى باشگاه صنعت مس كرمان گفت: ۱۲ بازيكن تيم فوتبال اين باشگاه از اين تيم جدا شدند. على رضايى ، ياشا خليلى ، روح الله رضايى ، رضا غنى زاده ، ميثم حاجيان ، جراردو مورالس ، اوچه ايرومه ، رسول ميرطرقى ، حميدرضا رجبى ، نعمت بخشى ، محسن رسولى و سينا نجفيان در فهرست مازاد تيم فوتبال صنعت مس كرمان قرار گرفتند.

 

برونو متسو، سرمربى تيم ملى فوتبال امارات عربى متحده گفت: در ديدار با تيم ملى ايران و به دليل شرايط ورزشگاه آزادى، هرگز دفاعى بازى نخواهيم كرد .وى افزود: در تهران براى تساوى به زمين نمى رويم، هر چند گرفتن يك امتياز در اين بازى، شانس صعود ما را بيشتر مى كند

 

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive