به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, May 19, 2008

* EsteghlalBlue * kootah az FOOTBALL ---Mahroomiyat Ali Karimi az Team Mellli

عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت:«على كريمى » بازيكن تيم ملى به علت اظهارات غيرمسئولانه و تضعيف فدراسيون فوتبال تا اطلاع ثانوى از حضور در تيم ملى و تيم هاى باشگاهى ايران محروم شد. «سيد نصرالله گنجعليخانى » افزود: اين تصميم با موافقت همه اعضاى هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال اتخاذ شد. وى ادامه داد: كريمى در اظهارات غير مسئولانه خود گفته است فدراسيون فوتبال ايران به جاى پيشرفت، پسرفت داشته است. گنجعليخانى كه رئيس هيأت فوتبال استان كرمان نيز مى باشد گفت: رقابتهاى ليگ برتر ايران از نظر كمى و كيفى روند رو به رشدى داشته به طورى كه قهرمان اين فصل در ثانيه هاى پايانى مشخص شد. او گفت: تيم ملى ايران نيز هم اكنون از بازيكنان شايسته اى برخوردار مى باشد و يكى از تيمهاى مدعى صعود كننده به جام جهانى به شمار مى رود.

 

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: خبر استعفاى من از هيأت مديره استقلال به هيچ وجه صحت ندارد و اين خبر كاملاً شايعه است.پورحيدرى در خصوص اهداف آتى باشگاه اظهار داشت: استقلال بايد قهرمان جام حذفى شود چون پس از ناكامى در ليگ، ما به هوادارانمان قول داده ايم با كسب اين جام اتفاقات تلخ فصل را جبران كنيم. به هر حال هواداران پرتعداد استقلال تمام اميدشان قهرمانى در جام حذفى است بنابراين بايد خواسته به حق آنها برآورده شود.من اميدوارم تغييرات تاثير خوبى در روند حركتى استقلال داشته باشد.

 

 

قائم مقام تيم استيل آذين گفت: افشين قطبى با وجود مشكلاتى كه برايش پيش آوردند، پرسپوليس را قهرمان كرد و اميدوارم در اين تيم بماند. «على پروين» همچنين اظهار داشت: تيم ما در بهترين وضعيت به سر مى برد و بازيكنان انگيزه زيادى دارند تا در مرحله پلى آف با قدرت ظاهر شده و سال بعد در ليگ برتر مدعى بزرگى باشند. قول مى دهم اگر ۲۰ بار هم با پيام در مشهد بازى كنيم، برنده خواهيم بود و از اين مورد اصلا ترسى نداريم.سرمربى اسبق پرسپوليس درباره قهرمانى اين تيم در ليگ برتر گفت: بايد اين موفقيت را به كادر فنى، مديرعامل و البته هوادارانى كه سنگ تمام گذاشتند و ۹۷ دقيقه از تيم حمايت كردند تا پرسپوليس قهرمان شود، تبريك گفت. پروين در خصوص شايعه جدايى سرمربى پرسپوليس در فصل آينده تصريح كرد: شخصا اميدوارم قطبى در پرسپوليس بماند اما مسئولان باشگاه بايد در اين خصوص اظهارنظر كنند. وى افزود: ميرزاپور پس از يكدوره مصدوميت، بازگشت خوبى به ميدان داشت و خوشحالم كه دوباره با شايستگى به تيم ملى دعوت شد، البته با توجه به هماهنگى هاى انجام شده، به جاى حضور در اردوى تيم ملى در بازى هاى استيل آذين تيم خود را همراهى مى كند.

 

رضا عنايتى گلزن تيم فوتبال الامارات رسما از شيخ احمد بن صقر القاسمى رئيس اين باشگاه در مورد عدم امكان تمديد قرارداد خود با اين باشگاه عذر خواست. روزنامه الاتحاد چاپ امارات نوشت: عنايتى در خصوص ترك اين تيم پس از سقوط آن به ليگ دسته دوم فوتبال امارات شديدا اظهار تاسف كرده است. اين روزنامه به نقل از وى نوشت: براى تيم الامارات آرزوى موفقيت مى كنم و براى تمامى اعضاى اين تيم به خصوص بازيكنان كه در نهايت ادب و اخلاق بودند، احترام قائل هستم. الاتحاد نوشت: عنايتى در خصوص باشگاه خود در فصل آينده اشاره اى نكرد اما به نظر مى رسد كه از ميان پيشنهادات موجود، تيم النصر شانس بيشترى براى جذب وى دارد.

 

مهاجم تيم پرسپوليس گفت: پيشنهادهاى خوبى دارم و براى تمديد قرارداد، عجولانه تصميم نمى گيرم. «محسن خليلى» اظهار داشت: خوشحالم كه حاصل دسترنج يك ساله خود را به خوبى گرفتيم تا دل ميليون ها هوادار را شاد كنيم. وى در خصوص وضعيت خود براى فصل آينده اظهار داشت: بايد در اين خصوص با مديرعامل باشگاه صحبت كنم. پيشنهادهاى خوبى دارم و هرگز عجولانه تصميم نمى گيرم تا اشتباه نكنم. مهاجم پرسپوليس تصريح كرد: عشق و علاقه خاصى به پرسپوليس و هوادارانش دارم اما بايد به فكر آينده و پيمودن پله هاى ترقى هم باشم. وى در خصوص حضور ۲ نماينده از باشگاه هاى اماراتى در ورزشگاه آزادى در بازى مقابل سپاهان تأكيد كرد: از حضور آنها مطلع بودم اما استرسى نداشتم. معتقدم آن روز بدشانس بودم در غيراين صورت بيش از يك گل به ثمر مى رساندم

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive